Показати повідомлення
Обсуждаем: обслуживание, ремонт, тюнинг, стайлинг Мотоциклы с
двигателем 162 FMJ
ROAD WANDERER 150;
Viking YM 150-X;
Lifan-LF150-13;
LEOPARD 150 LP150-8A-V;
Spark SP150 R-12;
Comanche 150;
Slider 150;
Korsar 150;
Flame 150;
RING 150;
Musstang 150
Patriot PM150-3 и другие модели....
В архиве № 1 Мануал на Road Wanderer
В архиве № 2 Мануал на Honda-CG-125-1976-1991.г (прародительница) на английском языке.
В архиве № 3 Мануал на Slider_YK150
В архиве № 4 Мануал на LF 150-13
ссылка на справочник по эксплуатации китайской мототехники:http://www.moto.com.ua/postphoto/archive/1508519_1.rar
дополнение: http://www.moto.com.ua/postphoto/archive/1533984_1.rar
по маслам (авто и мото):http://www.moto.com.ua/forum/topic-1252211/message-1533977/#1533977
маслосъемные колпачки, т.е. сальники клапана . В 164fml от Daewoo Matiz.
По габаритам идеально подходят.
Оригинальные китайские высыхают, дубеют и моторчик начинает брать масло.
по размеру , до выпуска 2010 г.
d1 - 5,5 мм
d2 - 9 мм
d3 - 11 мм
высота 9,5 мм
Мопед LEOPARD 49сс ⇒3876 км,72сс ⇒8186 км,110сс ⇒ 6548 км =18610 км. Мотоцикл Lifan ROAD WANDERER Rival 150сс 9912 км. и Скутер VIPER Storm 150cc 5512 км. - продан. Открыл мотосезон
Змінено: 19.03.2020 р., tsinik
Прикріплені файли
Гляньте будь ласка,бо і незнаю який шукати.
Я накидав кульок з підшипника піджав та вжє їзджу три дні
Якщо замість сепараторного заводського варіанту зробити правильно насипний підшипник з каліброваних підшипникових кульок, то служити буде приблизно вдвічі довше. Бувають заводські версії безсепараторні, в мене так було на Ліфані, але коли ставив вилку від KLR 250, то замінив на роликові конусні від Апача чи Тореро.
Привіт всім завсігдатаям, хто читає "10 ювілейна зустріч..."= знає про моє падіння в позаминулу п'ятницю в Полтаві, зализую рани, синяцюра від коліна і до пояса майже, фіолетового кольору
рука не піднімалась права, та вже попустило. Причина-пригальмував переднім при зупинці, наїхав на гранвідсів винесений водою і брик на правий бік! Дуга спасла, та праве дзеркало, поворот - в щент, скло трісло в одному місці, протер носок чобота (він спас мені ногу), наколінник однозначно спас колінну чашечку, а вставка в курткі-плече... Не ігноруйте екіпіровку та обминайте гравій...
Поворот сьогодні замінив, дзеркала (пару) купив, завтра відремонтую вітровик і вперед...
Іванович. Не бандерлог!
Змінено: 01.06.2019 р., Direktor
Вітаю всіх. Сьогодні де що помітив у свойому мотоциклі. Їхав з дружиною по трасі згори на 5 швидкості, кілометрів 70 на годину, на холостому ходу і раптом хлопок з вихлопної труби, потім пізніше вже на ровній місцевості такаж сама ситуація, знову хлопок, не сильний, але неприємний. Потім ще замітив, що на холостих обертах на гарячому двигуні були раніше 2000 обертів, зараз не доходять до 1500. Десь 100 - 150 кілометрів тому поставив свічку DR8EA NGK (потрібна була саме з резістором). Мотоциклу ще немає і року, на спідометрі 2750 км. Може хтось може прокоментувати мою проблему. Дякую всім.
totoha forever
Змінено: 02.06.2019 р., anbut
А чому свічка саме з резистором? Поставив музику? Для початку пробуй рідну свічку повернути... 2000 обертів -забагато. Хлопок-схоже бензин повністю не згорає і потрапляє в глушник де й вибухає, можливо знову ж таки свічка... не смертельно, та поексперементуй, рівень в карбюраторі норма?
Іванович. Не бандерлог!
Багата суміш. Треба перерегулювати карбюратор. Я би ще до клапанів глянув про всяк випадок.
Для початку перевір прокладку під вихлопною біля циліндра.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Direktor, cgdok, User
Дякую всім за відповіді. Поставив не музику, відеореєстратор. Завтра спробую все, що ви порадили.
totoha forever
В моем мотоцикле тоже по трассе температура масла в картере доходила до 105 градусов и приходилось останавливаться для остывания.После установки масляного радиатора от Волыни температура ни разу не подымалася больше 85 градусов.
ГЛАВНОЕ НЕ СКОРОСТЬ-ГЛАВНОЕ БЛАГОПОЛУЧНО ДОЕХАТЬ
Подтверждаю ваши слова.
Установил на свой мотоцикл с двигателем CG 200 маслянный радиатор, температура масла снизилась примерно на 10-15 градусов.
Специально в +31 градус проехал 100 км на повышенных оборотах 6500 об.мин, температура масла выше 105-106 градусов так и не поднялась
Ранее до установки маслянного радиатора при таких же условиях температура масла легко поднималась до 115-120 градусов
Чтобы удержать температуру масла в приемлимых границах до 105 градусов приходилось ехать с оборотами 5500 об.мин.
Маслянное охлаждение
Змінено: 03.06.2019 р., moto-moto
Хочу й своєму термометр поставити, але всі що траплялись - для водянок (до 110°С)...
Може хто зна де придбати хоча б до 140° - підкажіть будь ласка ...
тема є, я там посилання скидав, бо тільки одна контора продає нормальні.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
осьо він, є в панель врізати а є в корпусі шнурком до руля кріпиться.
Якщо будеш врізати в панель то знизу треба залити термоклеєм в майстерні де компи ремонтують.
І бери чисто термометр бо той що з вольтметром задовбе.
https://ani-pcb.prom.ua/p25648669-termometr-elektronnyj-036.html
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Змінено: 03.06.2019 р., User