Показати повідомлення
Обсуждаем: обслуживание, ремонт, тюнинг, стайлинг Мотоциклы с
двигателем 162 FMJ
ROAD WANDERER 150;
Viking YM 150-X;
Lifan-LF150-13;
LEOPARD 150 LP150-8A-V;
Spark SP150 R-12;
Comanche 150;
Slider 150;
Korsar 150;
Flame 150;
RING 150;
Musstang 150
Patriot PM150-3 и другие модели....
В архиве № 1 Мануал на Road Wanderer
В архиве № 2 Мануал на Honda-CG-125-1976-1991.г (прародительница) на английском языке.
В архиве № 3 Мануал на Slider_YK150
В архиве № 4 Мануал на LF 150-13
ссылка на справочник по эксплуатации китайской мототехники:http://www.moto.com.ua/postphoto/archive/1508519_1.rar
дополнение: http://www.moto.com.ua/postphoto/archive/1533984_1.rar
по маслам (авто и мото):http://www.moto.com.ua/forum/topic-1252211/message-1533977/#1533977
маслосъемные колпачки, т.е. сальники клапана . В 164fml от Daewoo Matiz.
По габаритам идеально подходят.
Оригинальные китайские высыхают, дубеют и моторчик начинает брать масло.
по размеру , до выпуска 2010 г.
d1 - 5,5 мм
d2 - 9 мм
d3 - 11 мм
высота 9,5 мм
Мопед LEOPARD 49сс ⇒3876 км,72сс ⇒8186 км,110сс ⇒ 6548 км =18610 км. Мотоцикл Lifan ROAD WANDERER Rival 150сс 9912 км. и Скутер VIPER Storm 150cc 5512 км. - продан. Открыл мотосезон
Змінено: 19.03.2020 р., tsinik
Прикріплені файли
Трьохфазне реле-регулятор і комутатор DC-CDI вже маєте? Підійде від більшості китайських недочекушок (Геон/Шанрай, Вайпер 250, Ліфани та ін. хондо-клони). Решту проводки міняти не треба.
Коллеги, озадачился я вопросом вывода картерных газов.
На одних китайских одноцилиндровых мотоциклах они в воздухан заходят у других просто выводятся на улицу.
Как лучше и как правильно? Экология не беспокоит.
Меня интересует в плане работы двигателя. Картерные газы Лучше в айрбокс или на улицу?
на улицу. иначе карбы начинают капризничать из-за быстро загрязняющегоса фильтра. особенно, на подуставшей поршневой
Любіть Україну, як сонце, любіть,
як вітер, і трави, і води,
в годину щасливу і в радості мить,
любіть у годину негоди!
Я під двигун вивів, інше все заглушив - і зразу з'явилися нормальні холості 1500 об. хоч на холодному хоч на гарячому.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Змінено: 28.10.2018 р., User
У меня стоит система "Euro-2", картерные газы отводятся в воздушный фильтр. Но при этом стоит маслоуловитель, который уменьшает количество масла, вылетающего в фильтр. Плюс из фильтра берётся воздух для дожигания газов в выхлопном колене. Уже третью тысячу катаю, двигатель работает стабильно, снимать не собираюсь, нравится запах выхлопных газов мотоцикла, какой-то "дорогой" что-ли.
У мене холостий був стабільним на всіх карбюраторах (руки чесались - пробував різні карби ), фабрично картерні виводились шлангом під двигун, потім я врізав штуцер в короб фільтра і впустив картерні туди, жодних проблем з холостими не виникло. Замість масловловлювача пустив шланг петлею вгору-вниз. Холостий підрегульовую десь двічі на рік (весна-літо і осінь-зима), а з вакуумним карбюратором навіть цього не треба було.
Змінено: 28.10.2018 р., cgdok
До теми двигунів- на форумі піднімалось питання про встановлення мотора Suzuki GN250 (китайський аналог 172FMM) на китайську раму. Донора (китайця), та часу на реалізацію так і не знайшов, тому мотор шукає нового "кулібіна" для втілення ідеї в життя.
Отже, продам робочий мотор GN250 з електронікою, карбюратором та навісним. Ціна 350$, тел. 0986686313 , 0501732528
Шукаю запи до: Suzuki DR400 80р. KTM 175GS 80р.
Жирно хочете - зараз з Польщі цілий мотоцикл на ходу можна притягнути за 400, а двигуни робочі по 100-200 $.
Ок, хто живе коло кордону і має можливість тим займатися, то як кажут Бог в поміч. А двигуни з навісним і проводкою на ОЛХ китайські б.у. 125 стартують з 5к
, тому з цінами ви трохи промахнулись;) Я теж ніразу не в захваті від таких цін, але коли приходиться купляти самому то доводиться платити відносно ринкової вартості а не ціни як "в Польщі"
(((
Шукаю запи до: Suzuki DR400 80р. KTM 175GS 80р.
На ветке у КАБаводов были предложения накачивания колес с помощью спецшланга вкрученого в свечное отверстие.
Хорошая альтернатива обычному насосу. Только неизвестно, как пары бензина будут действовать на камеру, покрышку в безкамерном варианте?
картерних газів багато буть не повинно - якщо поршнєва жива
Крим - це Україна!