Показати повідомлення
Обсуждаем: обслуживание, ремонт, тюнинг, стайлинг Мотоциклы с
двигателем 162 FMJ
ROAD WANDERER 150;
Viking YM 150-X;
Lifan-LF150-13;
LEOPARD 150 LP150-8A-V;
Spark SP150 R-12;
Comanche 150;
Slider 150;
Korsar 150;
Flame 150;
RING 150;
Musstang 150
Patriot PM150-3 и другие модели....
В архиве № 1 Мануал на Road Wanderer
В архиве № 2 Мануал на Honda-CG-125-1976-1991.г (прародительница) на английском языке.
В архиве № 3 Мануал на Slider_YK150
В архиве № 4 Мануал на LF 150-13
ссылка на справочник по эксплуатации китайской мототехники:http://www.moto.com.ua/postphoto/archive/1508519_1.rar
дополнение: http://www.moto.com.ua/postphoto/archive/1533984_1.rar
по маслам (авто и мото):http://www.moto.com.ua/forum/topic-1252211/message-1533977/#1533977
маслосъемные колпачки, т.е. сальники клапана . В 164fml от Daewoo Matiz.
По габаритам идеально подходят.
Оригинальные китайские высыхают, дубеют и моторчик начинает брать масло.
по размеру , до выпуска 2010 г.
d1 - 5,5 мм
d2 - 9 мм
d3 - 11 мм
высота 9,5 мм
Мопед LEOPARD 49сс ⇒3876 км,72сс ⇒8186 км,110сс ⇒ 6548 км =18610 км. Мотоцикл Lifan ROAD WANDERER Rival 150сс 9912 км. и Скутер VIPER Storm 150cc 5512 км. - продан. Открыл мотосезон
Змінено: 19.03.2020 р., tsinik
Прикріплені файли
На родной с завода COHO 16000 .в начале 3го сезона обрезал 2 звена.только сейчас поменял и звезды и цепь.
александр
підтягую коли тягнеться - це близько 500 -1000 км(поки по вихлопній не тарабанить - нечіпаю)
а я не перешону коли цепок хоч трохи провис - тоді нема нормального відчуття заднього колеса, гальмування мотором стає із затримкою і ривком... це вже не кажучи про грюкання по слайдеру і уловлювачу.
☭ = 卐 = Z
Змінено: 28.08.2018 р., hitmanhunter
невеликий провис має буть
у більшості мотів це 1,5-2,0 см
інакше влетиш на дешевий і простий ремонт вторинного валу КПП, і будеш думать чого сальник під зіркою не тримає... не питай
Крим - це Україна!
Да, перетянутая цепь быстро угробит подшипник вторичного вала КПП...
одкручую низ аморта й брусками виставляю заднє колесо, щоб вісі зірки, маятника й колеса були на одній лінії, тоді й регулюю провис сантім-півтора...
Один раз так зробив, далі прикрутив амортизатор на місце, поставив мото на бокову підніжку і виміряв при цьому провис ланцюга (у мене ще знизу встановлений ролик на рамі, тому при ході маятника провис ланцюга менше змінюється) . Більше амортизатор не відкручував для підтяжки ланцюга
. А ще центрую заднє колесо по передньому за допомогою будівельного правила, бо мітки на китайських маятниках показують напрямок на Венеру.
Змінено: 02.09.2018 р., cgdok
Аналогічно центрую, але в мене тут виникають проблеми з логікою, не той винт деколи підкручую, краще підтягувати чим ослабляти, колесо назад не дуже хоче йти, а якщо вісь добре відпустити то в мене при затягуванні центровка змінюється, і я намагаюсь один раз відцентрувати, а потім однаково підтягую болти, рахую кожну грань болта, і все залишається на місці.
є вада у китаянських виробників - несоосність колеса щодо двигуна. у тих, де ланцюг не закритий кожухом - простіше. наприклад, мені нема сенсу виставляти колеса з допомогою правИла - вони й так раком стоять. й це видно неозброєним оком. тому я натягую заднє колесо "до упору" й ззаду дивлюсь, як лягає ланцюг по зірках. виставляю в одну площину, щоб зірки не підїдало. потім ослабляю натяг до потрібного й перевіряю викруткою від диска до маятника. різниця трохи є
Любіть Україну, як сонце, любіть,
як вітер, і трави, і води,
в годину щасливу і в радості мить,
любіть у годину негоди!
Я в себе з лівої сторони шайби між маятником і рамою підставляв, так як їло ведучу зірку з сторони двигуна.
як правило пишуть фріплей (fripley) 1,5-2
то chain freeplay це не під власною вагою, а коли її можна відтягти рукою
то там має бути більше 2х см в обидві сторони, а десь 3-4см
https://youtu.be/RA6OPG_cFms?t=84
...але на ендуро мало freeplay, потрібен ще і мінімальний провис.
п.с. чесно кажучи ніколи не міряю лінійками, виставляю по відчуттям і так, шоб під вагою райдера ледь-ледь вільний і все ок.
☭ = 卐 = Z
Змінено: 13.09.2018 р., hitmanhunter
Вітаю всіх учасників теми 162fmj.Недавно став власником мотоцикла Spark Sp150r 13 тож хочу приєднатися до вашої групи та черпати інформацію про нашу техніку
Режим эксплуатации - не щадящий. Состояние дорог за городом позволяет открутить ручку и ехать свои положеные 90 +9 км/ч. Наверное лучше, когда изнашиваются пластилиновые кольца, ремонт копеешный.
Змінено: 15.09.2018 р., Czeslaw
Если я правильно помню, у вас маслянный радиатор охлаждения стоит?
Да, стоит . На максималке , конечно постоянное не катаю но частенько даю ему поропукаться.
К стати , масло лью автомобильное , которое на работе используется для дизельных мерсов и айвеко. 10w40 Wolf
Змінено: 15.09.2018 р., Czeslaw