Привіт Антоне, установка буде в міжсезоння, на старому докатаю, прблеми будуть (як же без них?) карбюратор PZ30 є в комплекті, радіатор і вихлоп буду шукати, з елрозектрикою б розібратись, роз'єми можуть не підходити...
ПЗ-30 з прискорювальним насосом чи без? посадочне місце твого ПЗ-26 чи 28 таке саме - можеш погратися з різними карбами спробувать як їде і як тобі більше подобається
вихлоп скоріше за все стане по шпилькам, головне щоб у тебе в старій трубі не біло зайвих перешкод (китайці люблять вварювать рестриктори в нижній частині коліна) чи буде давить вихлоп чи норм визначиш дослідним шляхом
по електриці = в залежносіт від того який генератор туди всунуть:
1. дешевий однофазний = роз'єми запалення будуть такі самі зелений маса, синій з білою полоскою датчик і чорний з червоною полоскою високовольтна катушка накачка кондьора і білі/жовті/рожеві на РР
2. Трифазний з високовольтною катушкою = фаз буде 3 (заміна РР)
3. Трифазний без високовольтной... тут будеш купаться у вольтах з амперами! такий видає під 200 Ватт! РР ставиться трифазний і у Академіка візьмеш DC-CDI, якщо ти досі ще не на такому катаєш
складність з кріпленням виникне лише спереду, бо балансвал і зовсім інший габарит мотора, крім того доведеться трохи підточить верхнє кріплення мотора - бо висота мотора більша (хід поршня був 49,5 ста 62,2 = десь так само посунеться і болт)
обчем ніц там складного нема, головне, щоб мотор був складений допутя (ти не зазначив б/у чи новий)