підтримаю = спереду більше нічого нема (не чув щоб ФАРА звучала в когось), тому для диференціальної діагностики треба слухать:
1. підшипник і спідометр будуть шуміти на будь-якій швидкості, але чим швидше тим голосніше, щоб вслухаться розганяйся і вимикай двигун (чи зчепленням чи на нейтралку чи навіть глушить, немає особливої різниці)
2. привод спідометра шумітиме однаково за усіх режимів
3. підшипник веде себе по різному при їзді у вертикальному положенні та в нахилі, при розгоні та гальмуванні
4. колодки = тут все простіше простого, люблять сприпіти-пищати від пилу-піску і від вологи, звук як правило сильніший після гальмування, поки колодки не розведе
про привод спідометра = він розборний, треба зняти стопорне кільце, і шайбу, під ними
деталь складної конфігурації, її треба виймати АКУРАТНО щоб не ушкодити пластикову шестерню.
я напіхав туди графітки до упора і більше про цей УЗЬОЛ не думаю вже більше двох років (до того там було не так багато змазки типу літоло-салідол, але теж не звучало)
про трос спідометра - його теж треба змащувать, бо інакше він бреше і ламається, думаю змазка для ланцюга підойде