Усім привіт)
Потрібна порада від "опитних". Сам я не новачок. За кермом уже років 5-7, але завжди зустрічаєшся з чимось новим де ти повний 0.
І так..
1. Постійно чув стук клапанів, але останнім часом прям так нормально почали клацать. Вирішив відрегулювать. Зняв кришку, заміряв..випуск нормальний то я його не чіпав, а впуск більше 0.1 був. Наскільки знаю то 0.06 впуск і 0.08 випуск має бути. Таких щупів не було. Були 0.05 і 0.1. Відругулював в цьому діапазоні (думаю, що це нормально). Питання в тому чи нічого, якщо впуск більший за випуск (можливо в мене і не так, але все ж)?
2. Завтра їду на міні "дальняк" 110 км з пасажиром. Які тримати оберти? При швидкості 80 км по спідометру оберти приблизно 5500. Думаю, що більше не потрібно!? Конфігурація зірочок - 17/38 здається.
3. Хто ставив собі датчики темп. масла в двигуні. Де і який можна купити? Бажано щоб якісний був і не погано якби індикатор виводився на руль.
Клапана на моторах CG рекомендуется регулировать раз в 4000км.
Клапана могут разрегулироваться от многих причин, нагрузка, высокий нагрев...
Как вариант, пороверте люфты в постели рокеров. В гнутых металлических встречались случаи повышенных люфтов, в литой постели рокеров такого не встречал.
Обороты 5500 об.мин, отличные обороты
Можете даже до 6000 об.мин крутить.
Я ставил датчик температуры масла.
http://www.ani-pcb.com.ua/index.php?id=4680&show=4nalbum&do=showpic&pid=368030&orderby=ratingQA