Показати повідомлення
Обсуждаем: обслуживание, ремонт, тюнинг, стайлинг Мотоциклы с
двигателем 162 FMJ
ROAD WANDERER 150;
Viking YM 150-X;
Lifan-LF150-13;
LEOPARD 150 LP150-8A-V;
Spark SP150 R-12;
Comanche 150;
Slider 150;
Korsar 150;
Flame 150;
RING 150;
Musstang 150
Patriot PM150-3 и другие модели....
В архиве № 1 Мануал на Road Wanderer
В архиве № 2 Мануал на Honda-CG-125-1976-1991.г (прародительница) на английском языке.
В архиве № 3 Мануал на Slider_YK150
В архиве № 4 Мануал на LF 150-13
ссылка на справочник по эксплуатации китайской мототехники:http://www.moto.com.ua/postphoto/archive/1508519_1.rar
дополнение: http://www.moto.com.ua/postphoto/archive/1533984_1.rar
по маслам (авто и мото):http://www.moto.com.ua/forum/topic-1252211/message-1533977/#1533977
маслосъемные колпачки, т.е. сальники клапана . В 164fml от Daewoo Matiz.
По габаритам идеально подходят.
Оригинальные китайские высыхают, дубеют и моторчик начинает брать масло.
по размеру , до выпуска 2010 г.
d1 - 5,5 мм
d2 - 9 мм
d3 - 11 мм
высота 9,5 мм
Мопед LEOPARD 49сс ⇒3876 км,72сс ⇒8186 км,110сс ⇒ 6548 км =18610 км. Мотоцикл Lifan ROAD WANDERER Rival 150сс 9912 км. и Скутер VIPER Storm 150cc 5512 км. - продан. Открыл мотосезон
Змінено: 19.03.2020 р., tsinik
Прикріплені файли
Я так розумію, що є все, крім рами?
Іванович. Не бандерлог!
у тебе піхло одноциліндрове - правильно зрозумів?
запросто стане на GEON Invader 150. Альфамото Корсар 150, Зонгшен ZS150 (це лише по чоперах) = як рідне має зайти
але є одне але: соосність зірочок на колесі та двигуні = вузькі колеса 1,85" і широкі 2,5-3,00" відрізняються на 20-30мм (я переварював і маятник і кріплення, щоб сумістити)
п.с. я тепер двоциліндровий і трохи ХОНДА... подробиці попізже
Крим - це Україна!
я вже давно зрозумів чому я перегріваюсь = більше тижня перевіряв і обдумував
фото1 і 2. голова і циліндр китайської 200сс поруч з японським 250сс двигуном
фото 3. повне співпадіння по ребрам охолодження = кількість та відстань між окремими ребрами збережена
не збігається лише матеріал і довжина ребер...
тому 250сс гнали по 30 градусів (асфальт 51С) і слюні на ребрах
нешипіли
давайте доб'ю з гарантією?
250сс на два циліндра? кожен по 125сс? і кожен 125сс має більше ребер ніж мій 200сс?
чого ж він не перегівається?
фото 4. робота над вживленням самурая в мою раму триває. триває вже 2,5л світлого
Крим - це Україна!
Змінено: 04.07.2017 р., Grom
Двухцилиндровый моторчик - вещь замечательная!
Всяк лучше движка того же объема с одним цилиндром. Меньше будет вибрации, лучше динамика разгона, быстрее будет рухацца. У нас такой двиг фиг найдешь, если только из Литвы под заказ .
Змінено: 04.07.2017 р., Czeslaw
разгон такий. що треба спинка сидіння водія...
вібрації майже нема
на попередній рамі він палив 3,0-3,5 літра на сотню
Крим - це Україна!
я думаю. що головна причина полягає ось у чому:
Крим - це Україна!
я ще не пенсіонер...
тому в мене старт і 90-100, лише ці 2 режими їзди (поки це не надто дорого)
думаю їх спасає. що їздять нешвидко і на невеликі відстані = просто припущення
інсайд = восени має запрацювати система відеофіксації, вона вже увімкнена у тестовому режимі. Знайомий коп брав участь у тестуванні: з Хрещатику до Бориспільської траси отримав 15 умовних штрафів. Ще не зрозуміло як їх будуть нараховувать - підсумовувать за день чи кожен наступний дорогший (я за такий варіант!) і ще мають вирішити питання про водія та власника = кому слати листи щастя
Крим - це Україна!
Я тут заглянув у сусідню тему (про запалення і фуоз), і підозрюю, що Твої проблеми з перегрівом найбільше пов"язані саме із запаленням.
щось подібне = електрика БІСИТЬ
з механікою все більш-менш зрозуміло = з електрикою...
може встановлення товшої вилки/диску/резини та глибокого крила сильно вплинуло на обтічність двигуна
хоча ще на перших тисячах, коли нічого не міняно і 120 не їжджено... все одно грівся!
Крим - це Україна!
Грівся - я називаю це станом двигуна, коли він тупить на додавання газу, а якшо скинути темп на кілька хвилин = знову жваво реагує на ручку
це ще не клин, але вже перегрів
зупиняться на 20 хв це надзвичайно РОЗКІШНО! особливо на природі і в тіні
а якщо на розпеченому асфальті, в пробці?
ось тому я зробив МО
Крим - це Україна!