Показати повідомлення
Обсуждаем: обслуживание, ремонт, тюнинг, стайлинг Мотоциклы с
двигателем 162 FMJ
ROAD WANDERER 150;
Viking YM 150-X;
Lifan-LF150-13;
LEOPARD 150 LP150-8A-V;
Spark SP150 R-12;
Comanche 150;
Slider 150;
Korsar 150;
Flame 150;
RING 150;
Musstang 150
Patriot PM150-3 и другие модели....
В архиве № 1 Мануал на Road Wanderer
В архиве № 2 Мануал на Honda-CG-125-1976-1991.г (прародительница) на английском языке.
В архиве № 3 Мануал на Slider_YK150
В архиве № 4 Мануал на LF 150-13
ссылка на справочник по эксплуатации китайской мототехники:http://www.moto.com.ua/postphoto/archive/1508519_1.rar
дополнение: http://www.moto.com.ua/postphoto/archive/1533984_1.rar
по маслам (авто и мото):http://www.moto.com.ua/forum/topic-1252211/message-1533977/#1533977
маслосъемные колпачки, т.е. сальники клапана . В 164fml от Daewoo Matiz.
По габаритам идеально подходят.
Оригинальные китайские высыхают, дубеют и моторчик начинает брать масло.
по размеру , до выпуска 2010 г.
d1 - 5,5 мм
d2 - 9 мм
d3 - 11 мм
высота 9,5 мм
Мопед LEOPARD 49сс ⇒3876 км,72сс ⇒8186 км,110сс ⇒ 6548 км =18610 км. Мотоцикл Lifan ROAD WANDERER Rival 150сс 9912 км. и Скутер VIPER Storm 150cc 5512 км. - продан. Открыл мотосезон
Змінено: 19.03.2020 р., tsinik
Прикріплені файли
"Успокоитель..." - це що?
Іванович. Не бандерлог!
"Успокоитель..." - це що?
☭ = 卐 = Z
Змінено: 23.06.2017 р., hitmanhunter
не скажу, з якого матеріалу його виробляють китайці, але на явах-пеналках вони були з дубової гуми.
до речі, на моєму двигуні вони теж були спочатку:
але я їх потім загубив. ані на гучність, ані на швидкість не повліяло
можливо, на довгих люмінієвих ребрах вини й трохи гасять коливання
я не відчув
Любіть Україну, як сонце, любіть,
як вітер, і трави, і води,
в годину щасливу і в радості мить,
любіть у годину негоди!
Вони гасять не скільки вібрацію як звук, на циліндрах де подовжені ребра для кращого охолодження якщо їх зняти починається дзвін або така дрібний звук як від бджіл. У мене стоять на Планеті і Джині, пробував знімати - поставив назад
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
я тут хонду одну розглядав пристально = у 125сс циліндра більше реюро ніж у мого 200сс
от тепер думаю = чого Хонда не перегрівається?
Крим - це Україна!
я про отакі моторчики 125сс = у них ширці ребра ніж у мого 200сс
на одній з фоток карб на іншій вприск... може це якось пов'язано?
а червоний мабуть такий як у Кащея
Крим - це Україна!
Порівняння ресурсу спірна тема (сучасним маркетологам не потрібний "вічний двигун" ) , так само спірним є використання для грязьових дисциплін сальникових ланцюгів (на скільки я знаю на бойових гряземісах не використовують сальникові). У мене вилка каяба 86-го року пережила свого кавасаку, замінив башинги і сальники- люфту нуль, хром в ідеалі, нутрощі в ідеалі, тепер колише "китайця"
Змінено: 26.06.2017 р., cgdok
обчем у всіх ребра охолодження більші ніж у мене...
зато у мене радіатор ЗДОРОВИЙ
хоча я бачив на масло поставили радіатор від ваз 2109 і поставили окремий масляний насос (від печки Запорожця) = неперегрівається від слова зовсім
Крим - це Україна!
Вкотре повторю- для "воздушніка" робоча температура масла до 130градусів! Якщо міняти масло по мануалу, то навіть найдешевша мінералка не встигне здеградувати за цей період. Ну але якщо перегрівається (чітко наявні ознаки перегріву) за умови правильної експлуатації - питання до карбюратора чи до запалювання