Показати повідомлення
Обсуждаем: обслуживание, ремонт, тюнинг, стайлинг Мотоциклы с
двигателем 162 FMJ
ROAD WANDERER 150;
Viking YM 150-X;
Lifan-LF150-13;
LEOPARD 150 LP150-8A-V;
Spark SP150 R-12;
Comanche 150;
Slider 150;
Korsar 150;
Flame 150;
RING 150;
Musstang 150
Patriot PM150-3 и другие модели....
В архиве № 1 Мануал на Road Wanderer
В архиве № 2 Мануал на Honda-CG-125-1976-1991.г (прародительница) на английском языке.
В архиве № 3 Мануал на Slider_YK150
В архиве № 4 Мануал на LF 150-13
ссылка на справочник по эксплуатации китайской мототехники:http://www.moto.com.ua/postphoto/archive/1508519_1.rar
дополнение: http://www.moto.com.ua/postphoto/archive/1533984_1.rar
по маслам (авто и мото):http://www.moto.com.ua/forum/topic-1252211/message-1533977/#1533977
маслосъемные колпачки, т.е. сальники клапана . В 164fml от Daewoo Matiz.
По габаритам идеально подходят.
Оригинальные китайские высыхают, дубеют и моторчик начинает брать масло.
по размеру , до выпуска 2010 г.
d1 - 5,5 мм
d2 - 9 мм
d3 - 11 мм
высота 9,5 мм
Мопед LEOPARD 49сс ⇒3876 км,72сс ⇒8186 км,110сс ⇒ 6548 км =18610 км. Мотоцикл Lifan ROAD WANDERER Rival 150сс 9912 км. и Скутер VIPER Storm 150cc 5512 км. - продан. Открыл мотосезон
Змінено: 19.03.2020 р., tsinik
Прикріплені файли
масло старался раз сезона или за 10 тысяч менять nsa,ижа и китаймапедка,так как за масла следил пастаянна ена не подводила на протяжении 50 годов.80 год 5 гадов ехал таза,там не был нужда менять,тогда масла был много,токо
каждый утро нужно был уровня даливать.а ижа и прочий савка масла лилась еща в бака.
Змінено: 22.05.2017 р., kascej
масло міняють лише слабаки = доливать!!
це наш метод
Крим - це Україна!
у мене вже мозоль від кіка, а стартером не крутить - очевидно підвищені навантаження убили обгонну муфту = ремонтувать не буду, кіком норм
різниця між 150сс і 200сс головою це 5 кубиків об'єму (китайози не паряться = 125сс голова 12,5, 200сс = 20 за рахунок прокладки і недоходу маєм низьку ступінь стиснення і простір для тюнінгачества) і лише кілька міліметрів різниці по діаметру клапана
наповнення карбюраторних двигунів завжди буде менше 1 (ідеального наповнення) = для того щоб напхати більше суміші думаю приставить спереду лійку і напихать повітря шляхом швидкого руху вперед (я не жартую)
крім того по ходу випробувань було збільшено пропускну здатність головного паливного жикльора - свічка тепер правильного кольору, що за відсутності дино-стенда і газоаналізатора... може слугувати індикатором +- нормального згоряння
Крим - це Україна!
у нас у бригадіра інша метода = 3 роки без премії!
що ж до масла, то спробую записать на відео як воно чудово перетворюється на масляний туман, це звичайно класно, але маслу іноді треба зберігати параметри в'язкості - зимою Барель справлявся. і аж поки не стало 15+ (я почав їздить по можливостям резини)
ЛіквіМолі рулить!
Крим - це Україна!
нашим мапедкам и так тяжело,китавй на них 270 кубав и 20 лашадей цепляет.японца кагда мапед думал над скатиной так не издевался,для долга жизня япон больша 125 кубов и 12 ишака не саветуй.для 200 есть другой железа,я немного сам такой сузук 200 катал 2000 год,он хоть и японца но был тяжело и далго не жил.
правильна назва "інерційний наддув", на швидкостях до 150 км/год малоефективний. В стоці на практично всіх спортбайках (повітрозабірники біля фар), на інших типах мото велика рідкість
я прийшов до того, що без розвинених повітрозаборників = буду перегріваться увесь час
сьогодні буду граться з дугами = крильця поставлю на них
який датчик температури ти юзаєш? мої здихають за 3-6 місяців...
Крим - це Україна!
який датчик температури ти юзаєш? мої здихають за 3-6 місяців...
простий китаянський, просто дисплей вивів на шлейву... ну чи 6 хз, але 3 міс вже точно працює.
а я буду перегріватися (більше 110С масло було вже не раз)... а здохне, то відремонтую і продам.
☭ = 卐 = Z
Змінено: 23.05.2017 р., hitmanhunter
скільки у тебе показує зазвичай? де сам датчик стоїть? я так розумію масло міряєш
Крим - це Україна!
Так он и вел речь о диффузоре радиатора
Любіть Україну, як сонце, любіть,
як вітер, і трави, і води,
в годину щасливу і в радості мить,
любіть у годину негоди!