обчем:
я тут недавно вскривав голову (тре було перерізать шпильки вихлопної, бо м6 надто часто ламаються... м8 рулить)
- поліровка залишилась, нагар зтирався тряпкою
- голова була ФІОЛЕТОВА, випускний клапан увесь у накипу
- поршень лишився полірованим, нагар лише у циковках під клапани
- витрата палива на старому сетапі 2,9 (вдвох до Чернігова 80км/ч+) і 3,7 нове електронне запалення, яке ВАЛИТЬ - але дуже гріє голову
а тепер увага: голова вміщає 15,5мл, поршнева 200сс = який ступінь стиснення ? порахуйте як вам більше подобається
(трохи менше, я циліндр не проточував є трохи недохід)
заливаю КЛОшний спиртовмісний бензин
ще одне - катаюсь зараз на 13зубій зірочці, на 14 зубах їде краще... але гризе картер