MOTO.com.ua
events
0
Події
Погода: Київ
28.11, 19:44
44
+4 °С
Вітер: 3 м./с., Пд-С
НовиниФорумОголошенняЖурналКаталогПривалКалендар
Реєстрація Вхід
?
Увійти
Допоможіть Армії, наближайте нашу Перемогу!
Форум
Шукати

Мотоцикли с двигуном 162FMJ 150сс: Road Wanderer, Viking, LF150, LEOPARD, Spark, Comanche, Slider, Korsar 150, Flame, RING...

Переглядів: 1224701
15.12.2012 р.
answerview
Показати повідомлення
Обсуждаем: обслуживание, ремонт, тюнинг, стайлинг  Мотоциклы с двигателем 162 FMJ
ROAD WANDERER  150;
Viking YM 150-X;
Lifan-LF150-13;
LEOPARD 150 LP150-8A-V;
Spark SP150 R-12;
Comanche 150;
Slider 150;
Korsar 150;
Flame 150;
RING 150;
Musstang 150
Patriot PM150-3
 и другие модели....

В архиве № 1 Мануал на Road Wanderer
В архиве № 2 Мануал на Honda-CG-125-1976-1991.г (прародительница) на английском языке.
В архиве № 3 Мануал на Slider_YK150
В архиве № 4 Мануал на LF 150-13
ссылка на справочник по эксплуатации китайской мототехники:http://www.moto.com.ua/postphoto/archive/1508519_1.rar
дополнение: http://www.moto.com.ua/postphoto/archive/1533984_1.rar
по маслам (авто и мото):http://www.moto.com.ua/forum/topic-1252211/message-1533977/#1533977
маслосъемные колпачки, т.е. сальники клапана  .  В  164fml  от Daewoo Matiz.
По габаритам идеально подходят.
Оригинальные китайские высыхают, дубеют и моторчик начинает брать масло.
по размеру , до выпуска 2010 г.
d1 - 5,5 мм
d2 - 9 мм
d3 - 11 мм 
высота 9,5 мм

Мопед LEOPARD 49сс ⇒3876 км,72сс ⇒8186 км,110сс ⇒ 6548 км =18610 км. Мотоцикл Lifan ROAD WANDERER Rival 150сс 9912 км. и Скутер VIPER Storm 150cc 5512 км. - продан. Открыл мотосезон
Змінено: 19.03.2020 р., tsinik
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
Прикріплені файли
rar
1015.22 кБ.
rar
7.51 мБ.
rar
663.73 кБ.
rar
674.98 кБ.
1
like
1
good
bad
shockingly
08.04.2017 р. відповів для Grom  
answerview

катай потихеньку в прямому сенсі. бо усі мої проблеми від одного = газ до упора і не злазить до самой Білой Церкви
коли двигло паше як прокляте - воно гріється, перегрівається, його коробить.

тому я на бішу кубатуру і перейшов:
на 125ці я тулив на 8500 обхв 85 кмгод, витрата 3л, тепература масла 110С (+ ніякого л.с. запасу для обгону)
на 250ці я їду ці ж 85 кмгод при 5500 обхв, витрата 3л, температура масла 90С (+ запас л.с. для обгону)

ну і ресурс тепер можна приблизно прикинути, який він буде у мотора який їде на "всю ручку" майже весь час і який їде весь час на 13 ручки (ну максимум на 12), і на 34 при обгоні...
... ну і на 125ці я майже весь час як і ти тулив "на всю", а на 250ці такого не роблю, бо на спідометрі моментально стає 100 і стає стрьомнувато... тимпаче я не люблю їздити швидко, для мене 90 це вже багатувато, хібашо по трасі типу Житомир-Київ.
06_question
☭ = 卐 = Z
Змінено: 08.04.2017 р., hitmanhunter
2
like
2
good
bad
shockingly
08.04.2017 р. відповів для hitmanhunter  
answerview
абсолютно вірно
гамериканці кажуть: no replacement for displacement (хоча є турбо...)
і роблять здоровенні двигуни які працюють на маленьких обертах з невеликими швидкостями поршня, з нормальним охолодженням завдяки хорошому обтіканню рідиною і т.д.
як результат деякі двигуни працюють ще з 30-х років ХХ століття (можна знайти купу такого матеріалу у всяких зе ХОТРОД мегезін)

а мелкі движки як ти не мудруй = або одноразові, або треба їздить потихеньку
я зараз форсував і дефорсував свого двигуна одночасно:
на 200сс двигун я встановив головку від 150сс
+ що дає нам прирост ефективності за рахунок збільшення ступеня стиснення
200 / 18 = 11,1111111 дето так (на малих обертах і невеликому відкритті дроселя менше)
- клапана меншого розміру дають нормальне наповнення на малих та середніх обертах, але на верхах їх явно не вистачає

тому я маю специфічний двигун, який добре дьоргає з місця і розганяється до 70-80, а потім починає ТУПИТИ
я так і не встиг його нормально відтестити, то погода, то ями такі шо страшно гнать, то електрика випендрюється

думаю, що запас ще є по запаленню - будем на основі трансміка робить систему (хочу взагалі на бАзі Arduino супер пупер ситему контролю всього, щоб потім туди ще і обдув, і вприск приколхозить)
Крим - це Україна!
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
1
like
1
good
bad
shockingly
09.04.2017 р. відповів для Grom  
answerview
а мелкі движки
мені подобаються широким діапазоном робочих обертів, наприклад мій зараз впевнено тягне з 2000 об. і вільно крутить на 5 передачі 9500 (зірки 17/46 )
like
good
bad
shockingly
09.04.2017 р. відповів для cgdok  
answerview
а мелкі движки
мені подобаються широким діапазоном робочих обертів, наприклад мій зараз впевнено тягне з 2000 об. і вільно крутить на 5 передачі 9500 (зірки 17/46 )

для цього ще потрібен правльний комутатор із кривою випередження...
☭ = 卐 = Z
like
good
bad
shockingly
10.04.2017 р. відповів для cgdok  
answerview
ти кажеш, що це гарна тяга
17/46 = 2,705882352941176

я ставив (у мене 520/530 цепка)
13/41 = 2,384615384615385
так мені не подобалось, що надто довга 1-ща передача, в пробках на 1-2 доводилось рисачить

і все одно це все НЕ то
китайські коні не рівня японським, ні по потужності ні по крутному моментові
а ще вони жеруть більше, бо усі недоліки карбюрації і/чи запалення = все впливає на збільшення витрати палива
Крим - це Україна!
like
good
bad
shockingly
10.04.2017 р. відповів для Grom  
answerview
Антон, ты путаешь города. что такое проехать по киеву (в частности, по метромосту при тянучке) и червоноград. от броваров 50 км до киева, трасса постоянно загружена, с кучей перекрестков. когда все одновременно едут на работу - это проблема.
а в меньших городах, где движение не столь интенсивное - длинные передачи самое то. у меня в стоке на дельтоподобном стояли звезды 14/41. он даже на 72сс норовил закозлить. 1 передачи как буд-то и не было вовсе. чтоб не насиловать двигатель - скорость не более 10 км/час. сейчас для одного стоят 17/36. но и двигло другое. местность у нас равнинная. если не ехать по централке - самое то. только в базарные дни несколько напрягают из деревень, что едут как умеют. им не светофоры, ни поворотники не нужны. но то такое. а по оборотам двигатель реально разгружен. катаю до 6000 об/мин. но тут каждому свое. пробовал - больше 7500 вообще не крутится. на таких оборотах уже реально стремно ехать на такой веялке
Любіть Україну, як сонце, любіть,
як вітер, і трави, і води,
в годину щасливу і в радості мить,
любіть у годину негоди!
like
good
bad
shockingly
10.04.2017 р. відповів для tsinik  
answerview
неа
у наших СВ/CG двигунів є кілька варіантів коробок (я знаю два тягова як дл ЗУБРА і швидка як для більшості 200-ток) + 3 варіанта головної передачі (від колінвалу до корзини щеплення) які в залежності від потреби можуть понижати у 3,00-3,33-4,00

якщо відмінність КПП це десяті і головна різниця пряма чи трохи непряма 5-та передача
то головна передача балансується по загальній характеристиці МОТОРА

тому у різних мотиків та двигунів можуть буть різні передачі і швидкості на них, відповідно і "тяга" на колесі

мій СВ200 їздить швидше на тих самих зірочках, що і CG200
але у лісі CG200 дає більше можливостей, бо крутний момент на колесі БІЛЬШИЙ

все взаємопов'язано, але це не міняє того факту, що китайські коні - слабші за японських
Крим - це Україна!
like
good
bad
shockingly
10.04.2017 р. відповів для Grom  
answerview
на каб-моторах тоже 3 типа кпп, с разным передаточным числом. отсюда и выходит путаница.
а по поводу качества япономати и китайщины - согласен. но качество китая  оправдано своей стоимостью. я тоже хочу бугатти, а катаю задрыганного китайца. если китайцы клонируют того же японца, они за счет качетва изготовления удешевляют модель. для хоть какого-то ресурса ее попросту дефорсируют. а чтоб оно ехало -увеличивают кубатуру. поэтому и на китайцев есть куча китов с повышенной кубатурой. если у япошки набит объем -он соответствует. с китайщиной же лотерея. на 139 мотор ставят 107сс (39 и 52,4 м мразница по диаметру. и ход поршня 44 и 49,5 соответственно). ну, и так далее
Любіть Україну, як сонце, любіть,
як вітер, і трави, і води,
в годину щасливу і в радості мить,
любіть у годину негоди!
like
good
bad
shockingly
11.04.2017 р. відповів для tsinik  
answerview
все згоден

але є одне АЛЕ
якість запів може дуже сильно відрізняться, тому треба по рукам больно бить наших мпортерів = бо не може мотик коштувать 200 баксів на закупці = це не мот. а небезпечна пластилінова фігня

а от звідти і більшість проблем: починаючи від пластилінових болтів і закінчуючи лопанням підшипників через кубічні шарики...
Крим - це Україна!
like
good
bad
shockingly
11.04.2017 р. відповів для Grom  
answerview
все згоден
але є одне АЛЕ
якість запів може дуже сильно відрізняться, тому треба по рукам больно бить наших мпортерів = бо не може мотик коштувать 200 баксів на закупці = це не мот. а небезпечна пластилінова фігня
а от звідти і більшість проблем: починаючи від пластилінових болтів і закінчуючи лопанням підшипників через кубічні шарики...

все згоден  01_smile  (і повторюсь: )
Але ХТО тебе змушує купувать мотик за 200 баксів? І при чому тут імпортери? Купи за 1500-2000 і буде тобі щастя... і повір, щастя не менше ніж від японця за ці ж гроші. Бо до 3к то не японець, то а або убита стара кляча яку драло 20 ішаків, або новий китайський дирчик з японським шильдіком. І повір, я бачив як заводиться ХР125 і як тече у неї вилка через 10к, то не японець.
Але якшо в тебе є овер 3к на мот, а також постійна свіжа копійка на подальшу обслугу і запи, то тоді так, навіть не думай - бери япа, я б зробив те саме.

п.с. і з приводу витрати, у VXR250 витрата 3.5, у Хонди ХР125 витрата 3.5. Тому економії там не буде. Більше дурі - так, безумовно. Економії - ні. Більш кубатурні (250-400) справжні япошки - там витрата тільки починається від 3.5-4л. А якшо на 400сс трошки ще і ввалювати, то 6л це стабільно.
☭ = 卐 = Z
Змінено: 11.04.2017 р., hitmanhunter
like
good
bad
shockingly
11.04.2017 р. відповів для hitmanhunter  
answerview
1. за 200 баксів закупка, а продаж за 1000 = 1300
Одеська митниця запобігла заниженню митної вартості товару в особливо великих розмірах. Схема полягала в наступному: компанія імпортує партію мотоциклів в 4 контейнерах, декларує 1 пробний контейнер з заниженою вартістю мотоциклів марки Viper V150a Street з Китаю, вказуючи ціну 72 долари США за один мотоцикл, але ринкова ціна такого мотоцикла становить 1000 доларів, що в десять разів більше.

http://odesa.depo.ua/ukr/odesa/nam-vdalosya-zapobigti-zanizhennyu-mitnoyi-vartosti-v-10-raziv--08122015182700

2. витрата палива = використана потужність + неефективність системи
хонда NC700X влазить в 3.5 у економному режимі...

На презентации озвучивались фантастические цифры в 3,5 литра на 100 километров. Обычно такие заявления оказываются крайне далеки от реальности, но, к нашему удивлению, представители завода предложили в конце теста заехать на заправку и посмотреть, сколько на самом деле сгорело бензина. Конечно, цифра оказалась чуть выше озвученной. Но пять литров на «сотню» – тоже результат вполне приличный, особенно если учесть, что большую часть дороги ручка «газа» была прижата к упору, а ограничитель оборотов срабатывал бессчётное количество раз.
http://www.motodrive.com.ua/content/motocycle_bike-5/HONDA-NC700X-2012-1931.html

Расход бензина NC 700 S и NC 700 X составляет всего 3,7 литра на 100 километров.
https://rikauto.com.ua/ua/news_full/551
Крим - це Україна!
like
good
bad
shockingly
11.04.2017 р. відповів для Grom  
answerview
1. за 200 баксів закупка, а продаж за 1000 = 1300
1) Одеська митниця запобігла заниженню митної вартості товару в особливо великих розмірах.  

2)витрата палива = використана потужність + неефективність системи
хонда NC700X влазить в 3.5 у економному режимі...
Расход бензина NC 700 S и NC 700 X составляет всего 3,7 литра на 100 километров.


1) то там же митна вартість, а не ціна закупки. оці едурики шо продаються в нас по 1500, сумніваюсь шо закупляються дешевше від 1000-1200. Бо не можуть китайці фізично стільки фіч продати ще дешевше, тоді б дійсно він розвалювався б при наїзді на першу кочку.
2) у мене 2е корефанів, один на сб400, інший на жсх600 - у обох витрата приблизно однакова  і відповідь на моє запитання теж однакова:  "із 5л рідко вилажу". Якшо їхати на ньому 60км/год і плавні розгони, може буде і 3л/100. Але ти будеш так катати? Ні! Я теж ні.
..тому в плані економічності краще від 150-200сс мабуть нема, просто треба вибрати толковий свійжий китай із вприском МО або ВО.. ну або індію, оно як Бажаж. А не ці бюджетнічки по 700 уо у роздрібі.
☭ = 卐 = Z
like
good
bad
shockingly
11.04.2017 р.
answerview
Китай для економії- дельта 72-110сс.виробництва "великої п*ятірки", з натягом CB 125. Всі інші варіанти не взмозі конкурувати по розумній економії. Ще раз наголошу про стиль їзди, треба також брати до уваги якісне обслуговування по регламенту. На заводах HONDA в африці для місцевого ринку збирається модель за ~600 у.о. з нижньовальним двигуном 110сс та ще декілька 125 верхньовальних https://bikepost.ru/blog/honda/41952/Novyj-mototsikl-Honda-CG110-2014-Nigerija.html       З нашими баригами не бачити нам хонди по ціні бюджетного китаю  02_sad
like
good
bad
shockingly
11.04.2017 р. відповів для hitmanhunter  
answerview
Так точно!
1. я бачив мотик за 430 доларів у продажу в Україні = я навіть на ньому їздив 3 роки... Альфамото Вікінг 01_smile
думаєш закупка була по 400? по 350-300? думаю по 200... болти пластілін, проводка трималась на ізоляції = майже без жил всередині і т.д. і т.п.

2. закон збереження енергії = 5 літрів це бодрий розгін + 80-120 на різних режимах
це доречі один з найбезпечніших режимів більшість перешкод (всяких чайників-підсніжників) залишаєш ззаду - головне час від часу в дзеркала дивиться. бо може навздогнать чорний/білий жип... нежданчик

3. ідеальний міський мотик 250сс двоциліндровий 6 передач кпп, масляне охолодженняколеса 100 r17/ 120 r(17)15 бажано дискові гальма по кругу
база/посадка/тип це вже питання релігії = відповідно до вподобань параметри модифікуються
Крим - це Україна!
1
like
1
good
bad
shockingly
11.04.2017 р. відповів для Grom  
answerview
ідеальний міський мотик 250сс двоциліндровий 6 передач кпп
Згідно наших ПДР, це ідеально для траси (максимально дозволено 120 км/год., в місті до 60- рідко де три смуги і до 80км/год.).  У моєму місті у сезон щомісяця розбивається один дебіл на потужному спортбайку, а на малокубатурниках навіть рідко падають. По моєму у місті достатньо 72сс 4т  17_wink
1
like
1
good
bad
shockingly
12.04.2017 р. відповів для Grom  
answerview
Так точно!
1. я бачив мотик за 430 доларів у продажу в Україні = я навіть на ньому їздив 3 роки... Альфамото Вікінг 01_smile
думаєш закупка була по 400? по 350-300? думаю по 200... болти пластілін, проводка трималась на ізоляції = майже без жил всередині і т.д. і т.п.

ну тоді не дивно шо в тебе погане враження від китаю... у мене був вайпер 125ка (750 баксів), я проїздив всього 10к і продав в стані нового, не можу геть нічого поганого сказати про нього. За 10 000 км тільки тросік спідометра накрився, і то через те шо я його стяжкою криво закріпив, треба було не трогать, він не заважав, а руки чухались.


2. закон збереження енергії = 5 літрів це бодрий розгін + 80-120 на різних режимах
це доречі один з найбезпечніших режимів більшість перешкод (всяких чайників-підсніжників) залишаєш ззаду - головне час від часу в дзеркала дивиться. бо може навздогнать чорний/білий жип... нежданчик

запас потужності - це завжди безпека, якшо є клепка... а от витрати менше 3.5л від япошок не чекай.
а 5л це мало?)) зара така витрата у нових машинах  01_smile


3. ідеальний міський мотик 250сс двоциліндровий 6 передач кпп, масляне охолодження колеса 100 r17/ 120 r(17)15 бажано дискові гальма по кругу
база/посадка/тип це вже питання релігії = відповідно до вподобань параметри модифікуються

у двоциліндрового теж є мінуси - більше клапанів і т.п. деталей 01_smile а так, згоден...
...але для мене покишо ідеальний міський мотик це  250ка (вайпер, шанрай, геон) - запас тяги(18 к.с. і 20 Нм), 90км/год крейсер, мяка підвіска(прогресія), витрата 3-3.5л, дешеві запи як до бішості китайців, просте як двері обслуговування - теж як у бішості китайчат, ну  і сам мот відносно не дорогий (легке б/у за 1100уо. мона знайти), дискові по кругу.
МО можливо і не вистачає коли надворі +30С а ти гружоний в лісі по піску, але от 6та передача хз, я в місті частіше далі 4ї не врубаю (80км/год)  06_question .
..а япошка покишо мрія, бо до нового не доріс фінансово,  а старий знаю по досвіду як буде гроші тягти, бо є машина стара япошка.
☭ = 卐 = Z
Змінено: 12.04.2017 р., hitmanhunter
like
good
bad
shockingly
13.04.2017 р. відповів для cgdok  
answerview
я тут почитав:
https://vodiy.ua/pdr/12/
12.4
У населених пунктах рух транспортних засобів дозволяється із швидкістю не більше 60 км/год.
12.5
У житлових і пішохідних зонах швидкість руху не повинна перевищувати 20 км/год.
12.6
Поза населеними пунктами на всіх дорогах та на дорогах, що проходять через населені пункти, позначені знаком 5.47 Знак 5.47 "Початок населеного пункту" дозволяється рух із швидкістю:

a)
автобусам (мікроавтобусам), що здійснюють перевезення організованих груп дітей, легковим автомобілям з причепом і мотоциклам — не більше 80 км/год.;

б)
транспортним засобам, якими керують водії із стажем до 2 років, — не більше 70 км/год.;

в)
вантажним автомобілям, що перевозять людей у кузові, та мопедам, — не більше 60 км/год.;

г)
автобусам (за винятком мікроавтобусів) — не більше 90 км/год.;

ґ)
іншим транспортним засобам: на автомобільній дорозі, що позначена дорожнім знаком 5.1 Знак 5.1 "Автомагістраль" — не більше 130 км/год., на автомобільній дорозі з окремими проїзними частинами, що відокремлені одна від одної розділювальною смугою — не більше 110 км/год., на інших автомобільних дорогах — не більше 90 км/год.

схоже мотики перестали виокремлювати... 130!!!
Крим - це Україна!
like
good
bad
shockingly
13.04.2017 р. відповів для hitmanhunter  
answerview
250 => 25+
Крим - це Україна!
like
good
bad
shockingly
kascej
15.04.2017 р.
answerview
все же бюджетный китай удержался на рынке,не смогли гейропейцы и японцы затоптать в грязь.
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=241331936&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&scopeId=MB&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=13125&makeModelVariant1.modelDescription=125&pageNumber=3
like
good
bad
shockingly
15.04.2017 р. відповів для kascej  
answerview
В Европе  Кивей ,  в Беларуси такие мопедки продаются под брендом Стелс , с движком 200сс.
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
like
good
bad
shockingly
Тюль купить недорого в Украине
купить телефон в Одессе со склада, Украина
купить инсталляцию для унитаза в Одессе, магазин сантехники
© 2001-2024, MOTO.com.ua - все про мотоцикли та скутери!   Зворотній зв'язок   Про нас   Реклама на сайті   Магазин