Показати повідомлення
Обсуждаем: обслуживание, ремонт, тюнинг, стайлинг Мотоциклы с
двигателем 162 FMJ
ROAD WANDERER 150;
Viking YM 150-X;
Lifan-LF150-13;
LEOPARD 150 LP150-8A-V;
Spark SP150 R-12;
Comanche 150;
Slider 150;
Korsar 150;
Flame 150;
RING 150;
Musstang 150
Patriot PM150-3 и другие модели....
В архиве № 1 Мануал на Road Wanderer
В архиве № 2 Мануал на Honda-CG-125-1976-1991.г (прародительница) на английском языке.
В архиве № 3 Мануал на Slider_YK150
В архиве № 4 Мануал на LF 150-13
ссылка на справочник по эксплуатации китайской мототехники:http://www.moto.com.ua/postphoto/archive/1508519_1.rar
дополнение: http://www.moto.com.ua/postphoto/archive/1533984_1.rar
по маслам (авто и мото):http://www.moto.com.ua/forum/topic-1252211/message-1533977/#1533977
маслосъемные колпачки, т.е. сальники клапана . В 164fml от Daewoo Matiz.
По габаритам идеально подходят.
Оригинальные китайские высыхают, дубеют и моторчик начинает брать масло.
по размеру , до выпуска 2010 г.
d1 - 5,5 мм
d2 - 9 мм
d3 - 11 мм
высота 9,5 мм
Мопед LEOPARD 49сс ⇒3876 км,72сс ⇒8186 км,110сс ⇒ 6548 км =18610 км. Мотоцикл Lifan ROAD WANDERER Rival 150сс 9912 км. и Скутер VIPER Storm 150cc 5512 км. - продан. Открыл мотосезон
Змінено: 19.03.2020 р., tsinik
Прикріплені файли
каб інакша конструкція головки - у тебе ж шпильки проходять скрізь циліндр+головку = тобто весь пакет наскрізь
у СG інакше, я тому мучив пейнт на роботі, щоб пояснить - стрілки там показують напрямок розширення
звук дизеля це ваще песТня = регулюючи клапана ти не міняєш ступінь стиснення = не 20 до 1
а перегрів і детонація - так це близько і поруч
я зміг отримать короткочасчну детонацію лише при ступені стиснення 12 (дванадцять) = є поршень з специфічними слідами біля витискача (треба сфоткать показать)
Крим - це Україна!
я на сайті малюнки перемальовував, бо тіпа вумні люди мені про маленькі зазори розказали
а потім у мене прогоріли 2 клапана (по черзі):
один бо було 0,05 поставлено
другий бо більше 6 тисяч км не перевіряв зазори... а при цьому їздив по всякому, в тому числі в режимі - "революційна необхідність" завів і зразу повний газ
тому 0,10 - 0,12 це буде цокотіти, але не прогорить!
Крим - це Україна!
То якість матеріалів така
Я начитався і в себе на Джиньші спецом перевіряв на гарячому і холодному:
при +25 зазор 0,06 а при +90 зазор 0,02мм
І до речі випускний у мене 0,11 і не цокотить.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Змінено: 07.04.2017 р., User
Скорее всего Кащей прав. На своем 164FML нижневальнике , зазор выставляю на глазок, на грани ощущений. Главное сам факт, что он есть. Когда мотор прогревается , начинает прослушиваться цокот. 13 тысяча пробега . Если бы что не так, клапана уже давно бы прогорели.
мужика,будьте мнимвтельны,я пишу про еврадауна не ригинавльна 153 и 157 мапедка,макарошка его изуродовал крутилка добавил,умнай китайца 158,162,169 мохет быть другой хода,толкатель длинна и все быть дугой как в китая.
Змінено: 07.04.2017 р., kascej
я гарую так, що вже двічі притирав пару циліндр-головка
тому про якість матеріалу можеш не казать = японця хочу!
чувак з каналу теорія ДВС регулярно наголошує на тому, що головку треба прикручувать динамо-ключом, бо люміній розширяється і може лопнуть шпильки
у мене на ходу тримали, а от при демонтажі лопались як скло = по діагоналі (тепер з собою вожу одну про запас)
якість шпильок теж... хочу японця!
Крим - це Україна!
у мене пробіг за 7 тисяч - жоден болт на движку не тягнеться, оливи ніде не видно, хоча руки у мене за звичкою з попередніх дирчиків сверблять, все пробую
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
я гарую так, що вже двічі притирав пару циліндр-головка
тому про якість матеріалу можеш не казать = японця хочу!
чувак з каналу теорія ДВС регулярно наголошує на тому, що головку треба прикручувать динамо-ключом, бо люміній розширяється і може лопнуть шпильки
у мене на ходу тримали, а от при демонтажі лопались як скло = по діагоналі (тепер з собою вожу одну про запас)
якість шпильок теж... хочу японця!
я движка токо жиклера гайка крутил и клапан голова,одна болта под сидушка без упор шевелил,упор вернул и другай болт не трогавл.
Змінено: 07.04.2017 р., kascej
савка мапеда нужно был весь крутить каждый зима,а как сел 90 года на импорт мапед так крутитиь стал забыть,дажа первай китайховно не памогло,его токо раз новай крутил.его с италий выставка привез,выставка спешил не был весь кручен.
лопаются шпильки на ура. яркий пример дебилизма и "закрутить на совесть" - это я. оборвал 2 шпильки. не так давно порвал 3. был даже прикол, когда затянул - все ровно. прокатился - нормуль. отмыл моторчик, утром махнул на работу на прохвате. в обед выхожу - одна шпилька оборвана. от теплового расширения предел прочности был выбран.
а все от того, что боялся прогара прокладки. и тянул же, вроде, не сильно. не воротком а обычным накидным ключом
Любіть Україну, як сонце, любіть,
як вітер, і трави, і води,
в годину щасливу і в радості мить,
любіть у годину негоди!
я гарую так, що вже двічі притирав пару циліндр-головка
тому про якість матеріалу можеш не казать = японця хочу!...
якість шпильок теж... хочу японця!
Я теж хочу, але для початку можеш спробувати нормального "фірмового" китайця - будеш приємно здивований якістю матеріалів.
А от дешевих Хонд (ямах і т.п. япошок) навіть не дивись! Я навіть осьо був на виставці Байк2017, то на свіжих Хондах аж до 250сс (не включно) якість деяких деталей гірша ніж у мене на Shineray, а якшо і не гірша, то точно не краща, навіть візуально на пластику більше заусенців на деяких деталях було! Тож якшо япошку, то тільки шось нормальне, а це овер 3к-4к у.о., або старигана початку 90х, то тоді 2-2.5к у.о.
☭ = 卐 = Z
Змінено: 07.04.2017 р., hitmanhunter
гаварят что если у китайца куски железа под калено и ход мапед правильно подобран гайка не крутится и не теряется,шпильк не рвется.не токо гейропа,но вся китай каждый год все больше делай праввильный мапед.дажа длинный ход на хонда и новый ys ямах железом вешают.
Щоб не лопались шпильки завжди треба ставити нову прокладку під головку (динамо-ключ рулить, але можна з чуттям закрутити і без нього і підтягнути, якщо буде "потіти" )
Змінено: 07.04.2017 р., cgdok
у меня верхневальник. но зазор клапанв, по сути, требовался лишь 2 раза.
1 - сразу после пуска и пробной пробежки. были пережаты.
2 - где-то после 6000.
остальное - после снятия головки. но то регламентные работы.
не так давно пришлось менять паразитки ГРМ. обратил внимание не выступ (неизношенную часть) на кулачках распредвала (была замена клапана с притиркой). почесав репку (мотор у меня доволе проблемный) - снял его нафигчуть наискось болгаркой, чтоб не мешал замеру зазора.
как отшептало. ессно, сйчас продувка чуть хуже (но не столь критично), зато нет этих приколов, когда коленвал провернул - зазоры ушли. так этот распредвал тут и умрет. скорее всего - вместе с мотором. перекидывать по отдельности - себе дороже выйдет. проверено.
я так о кускам вариаторник восстанавливал. толку - 0. денег вложено до утра, а оно не ездит
Любіть Україну, як сонце, любіть,
як вітер, і трави, і води,
в годину щасливу і в радості мить,
любіть у годину негоди!
нада возвращавтьтся к дешевыый японий деланай китая,китая каторый не трясется,не какай и гайка не рвет слишком дарагая.
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=241362651&scopeId=MB&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=13650&makeModelVariant1.modelDescription=125&pageNumber=8
запчастини з пластиліна...
треба відфаткать - на зломі видно.шо метал сирий
думаю у тебе те саме
Крим - це Україна!
я боялся что бюджет китайца ваша жару и гора не выдержит,но он справился со всей пробка.
https://www.youtube.com/edit?o=U&video_id=aJTASsPPuy8
я не уверен что два цилиндр по 25 кубиков и 2 лошадка разогреют двигатель днепра до критична температура,таже песня и с cg движком,.мне еще не удалось свой разогреть чтоб цилиндра шипела моча когда катал 180 кг гора татара.да и свой колхоза мапедка часто бежал весь 125 ручка,у вас по другому,колхоза теплый и кубиков у движка 2 раза много.