Я постараюсь промерить и обфоткать шайбы на коробке.
Кстати - закономерный вопрос...
Ты с прокладкой картер собираешь? и второй - подшипники - не перепрессовывал?
И в том и в другом случае могут быть траблы.
я щось не вкурив: - ???
картер це дві центральні частини, між ними затиснутий колінвал і вали КПП = так на прокладці. а хіба є ще якісь варіанти??? герметик там точно не канає
який з підшипників другий? = виймав для дегустації підшипник 2 валу (ведомого) КП = там де ведуча зірочка головної передачі, після промивки від дрібної фракції стертого щеплення крутився НОРМОС. підшипник на валу щеплення не випресовуючи промив = теж нормос
роликові підшипники теж крутяться
це щодо КПП
виймав підшипник з правої половинки картера, він залишався на колінвалу - проблем не виявлено. Там же в люміній запресована чи залита стальнє кільце - зазори мінімальні, є віконце для контролю посадки
Підшипник під геною не виймав. бо гену не чіпав. проте теж промив по можливості струєю (шприц+крапельниця) - крутився без заїдань
з.і. вибач якщо багато тексту = важливо щоб ми розуміли одне одного і називали речі однаковими назвами - спс
Согласен, важно говорить одними терминами.
Видел даунов садящих половинки картера на герметик, потом удивлявшихся, почему траблы с коробкой.
Поэтому и спрашиваю.
Очень рад , что ты в теме.
Подшипники были без люфтов и вошли в посадочные без перекоса?
Собственно говоря
Если ты
собрал на прокладке
коробка собрана правильно
подшипники стоят нормально
непонятны проблемы в собранном состоянии.
Может и правда - собрать полностью и попробовать с залитым маслом?
Хотя - когда я менял коробки - вроде переключение было нормальным даже на заводском солидоле.