Идея перевернуть воздухозаборник и таким образом создать давление выше отмосферного на входе в карбюратор ощутимого эфекта не даст.
якщо додаєте повітря, то потрібно додавати і бензину.
Эксперименты по нагнетанию воздуха в карбюратор с помощью электротурбины судя по нескольким видео, тоже ни к чему хорошему не привели.
і не приведуть, бо "турбіна" на карбі то взагалі - сміх для курей! Хоч електро, хоч від вихлопу
![08_lol](/contents/pics/smiles/08_lol.gif)
почитайте, хто не знає, або просто згадайте, як працює карб (за рахунок чого), а що дає турбіна?..
якшо поставити форсунку (читай - інжектор), збільшити камеру (знизити ступінь зтиснення), це все налаштувати (прошивку), тоді буде еффект, але по-любому не на довго, бо китайський КШМ укакається після першого навалювання навіть на не сильно надутому сетапі.
я думаю, що краще не страдати фінгею з фільтрамитурбами, а купувати хороше масло (моторі, вилці), вчасно його міняти, заправлятись на нормальних заправках - і буде щастя.