Показати повідомлення
Обсуждаем: обслуживание, ремонт, тюнинг, стайлинг Мотоциклы с
двигателем 162 FMJ
ROAD WANDERER 150;
Viking YM 150-X;
Lifan-LF150-13;
LEOPARD 150 LP150-8A-V;
Spark SP150 R-12;
Comanche 150;
Slider 150;
Korsar 150;
Flame 150;
RING 150;
Musstang 150
Patriot PM150-3 и другие модели....
В архиве № 1 Мануал на Road Wanderer
В архиве № 2 Мануал на Honda-CG-125-1976-1991.г (прародительница) на английском языке.
В архиве № 3 Мануал на Slider_YK150
В архиве № 4 Мануал на LF 150-13
ссылка на справочник по эксплуатации китайской мототехники:http://www.moto.com.ua/postphoto/archive/1508519_1.rar
дополнение: http://www.moto.com.ua/postphoto/archive/1533984_1.rar
по маслам (авто и мото):http://www.moto.com.ua/forum/topic-1252211/message-1533977/#1533977
маслосъемные колпачки, т.е. сальники клапана . В 164fml от Daewoo Matiz.
По габаритам идеально подходят.
Оригинальные китайские высыхают, дубеют и моторчик начинает брать масло.
по размеру , до выпуска 2010 г.
d1 - 5,5 мм
d2 - 9 мм
d3 - 11 мм
высота 9,5 мм
Мопед LEOPARD 49сс ⇒3876 км,72сс ⇒8186 км,110сс ⇒ 6548 км =18610 км. Мотоцикл Lifan ROAD WANDERER Rival 150сс 9912 км. и Скутер VIPER Storm 150cc 5512 км. - продан. Открыл мотосезон
Змінено: 19.03.2020 р., tsinik
Прикріплені файли
Сегодня проверил мот на разных режимах и нагрузках. Комут рубит в отсечку где то 7700 по тахометру. Буду ставить с 250кубового как советует olegsuzuki или ДИО-35 (тюнинговоный китайский) разлоченый без ограничения числа оборотов.Иначе это не езда. 80-85 км/ч и затык.В принципе мне такой скорости хватае, и я по сути быстрей стараюсь не ездить. Нормальный крейсер для этой модели мотоцикла. Но бывают разные дорожные ситуации. И при случае просто не хватит тех оборотов при обгоне или что нить еще. Катушку зажигания поставил от Лифан 150 (Ирокез) Искра по мощней на ней. Катушка ДИО-35 слабовастая оказалась в сравнении.
Момент угла зажигания стробоскопом не мерил. По моему родной индукционный датчик (Холла) и модулятор на роторе, вписался под комут от ДИО-35. Раннего зажигания при запуске не наблюдаю. При повышении оборотов комут автоматом заваливает угол опережения зажигания.На ручку газа откликается резво. Посмотрим как себя будет вести на китайском комуте.
Головной свет конечно просто шикарный! Ближний имеет хорошую обширную точку и хорошо освещает переферийным отсветом обочину. Обочину хорошо видно при встречном свете фар. Не нравится мне угол разноса потока света между дальним и ближним. Выставляешь как удобно ближний, дальний светит по самолетам. Выставляешь дальний,ближний слишком близко светит. Ну так не удобно просто звиздец как! Попробую поставить родную лампочку. Может дело в самой конструкции лампы....? И автомобильная не подходит под мотооптику.
В целом переделкой доволен. Осталось подтачить мелочи и все будет тип топ.
Змінено: 17.10.2019 р., ZHIGAN
водянка, теоретично, протягне довше. більш сбалансований температурний режим
Любіть Україну, як сонце, любіть,
як вітер, і трави, і води,
в годину щасливу і в радості мить,
любіть у годину негоди!
У 200 сс. суттєво більший обертальний момент через більший хід поршня. Тому розгінна динаміка відчутно краща.
А китайський прямопоточний глушник йому нічого не додає, бо сам "прямоток" без правильного впуску і без широких фаз нічого не вирішує. Навіть навпаки може погіршувати роботу двигуна на малих і середніх обертах (про електроклапан у вихлопній системі "японців" чули? ).
щось в пості Директора нічого не побачив про прямоток. він з карбом має експериментувати. а прямоток - це для спортивних змагань. й з китаянськими двигунами вони не мають нічого спільного. від слова зовсім.
Любіть Україну, як сонце, любіть,
як вітер, і трави, і води,
в годину щасливу і в радості мить,
любіть у годину негоди!
Змінено: 04.11.2019 р., tsinik
На 380 сторінці теми прочитайте про прямоток, повідомлення за 22 липня.
Отака у мене пам'ять
Змінено: 03.11.2019 р., cgdok
судячи з опису продавана - так. якщо ємність аккума менше 8 а/год, то заряджати токами 0.3, вирахувавши повну зарядку по формулі. якщо 8 та більше - то просто переключати.
п.с. в мене довго працювало зарядне від шуроповерту. особливо, коли світло вимикали. працювало відмінно. але потім випадково впало й розкололось. з розколом плати. так все й закінчилось. але аккум 7 а/год кучеряво заряджав
Любіть Україну, як сонце, любіть,
як вітер, і трави, і води,
в годину щасливу і в радості мить,
любіть у годину негоди!
Змінено: 06.11.2019 р., tsinik
Яким током краще заряджати акум на 7А 0.3 чи 0.8?
Змінено: 07.11.2019 р., GreyKulik
Проїхав я на своєму Hunter FOX 200 11.5 тис. км. До клапані за цей пробіг не дивився, так як не було інформації про зазоры на верхньовалній 200-ці. Знайшов мануал на подібний двигун від Honda CBX200 Strada. Зазоры там вказані по 0.10мм на впуск і випуск. Вчора провірив зазор на своєму двигуні: впуск 0.06мм, випуск 0.12мм. Зробив по 0.10мм, двиг. начав робити тихіше.
Кому треба мануал.
Змінено: 12.01.2020 р., Maked
Прикріплені файли
Ось тобі англомовний. раптом буде зручніше
https://drive.google.com/open?id=1cTzGty6K2ukkxHCMylXtGHfDWtAV7EB-
0,10 +/-0,02
я ставив 0,08 на впуск і 0,10 на випуск
Крим - це Україна!
Змінено: 04.02.2020 р., Grom
Вчора прийшли, а сьогодні поставив грузики в торець руля, по 140 грамів... ціна 150 за пару, хромовані... поїздимо-побачимо, чи є користь.
Іванович. Не бандерлог!
А "двигатель 162FMK-3 серии NBS" - це з цієї теми?
(Ліфан БТР200)
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери