Показати повідомлення
Обсуждаем: обслуживание, ремонт, тюнинг, стайлинг Мотоциклы с
двигателем 162 FMJ
ROAD WANDERER 150;
Viking YM 150-X;
Lifan-LF150-13;
LEOPARD 150 LP150-8A-V;
Spark SP150 R-12;
Comanche 150;
Slider 150;
Korsar 150;
Flame 150;
RING 150;
Musstang 150
Patriot PM150-3 и другие модели....
В архиве № 1 Мануал на Road Wanderer
В архиве № 2 Мануал на Honda-CG-125-1976-1991.г (прародительница) на английском языке.
В архиве № 3 Мануал на Slider_YK150
В архиве № 4 Мануал на LF 150-13
ссылка на справочник по эксплуатации китайской мототехники:http://www.moto.com.ua/postphoto/archive/1508519_1.rar
дополнение: http://www.moto.com.ua/postphoto/archive/1533984_1.rar
по маслам (авто и мото):http://www.moto.com.ua/forum/topic-1252211/message-1533977/#1533977
маслосъемные колпачки, т.е. сальники клапана . В 164fml от Daewoo Matiz.
По габаритам идеально подходят.
Оригинальные китайские высыхают, дубеют и моторчик начинает брать масло.
по размеру , до выпуска 2010 г.
d1 - 5,5 мм
d2 - 9 мм
d3 - 11 мм
высота 9,5 мм
Мопед LEOPARD 49сс ⇒3876 км,72сс ⇒8186 км,110сс ⇒ 6548 км =18610 км. Мотоцикл Lifan ROAD WANDERER Rival 150сс 9912 км. и Скутер VIPER Storm 150cc 5512 км. - продан. Открыл мотосезон
Змінено: 19.03.2020 р., tsinik
Прикріплені файли
Про жиклери написав у приватних.
Добрый день. Можете подсказать какие зазоры клапанов выставлять на верхневальном 200 куб. движке?
Впуск 0.06 мм, Выпуск 0.08 мм
Спасибо. Но не маловат зазор буде?
Взято из японских мануалов на этот двигатель.
Можна мне ссылку на мануал.
шото я теж сумніваюся шо воно малувато буде
давай цитату
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Змінено: 09.03.2019 р., User
Скрин с мануала Минск сх 200.
Хонда хr 125l
Змінено: 09.03.2019 р., moto-moto
Впуск 0.06 мм, Выпуск 0.08 мм
підтверджую = в умовах помірної не гоночної експлуатації це ідеальний зазор клапанів для СВ та CG
експлутую такі двигуни з 2008 року
якщо двигун працює в режимі "Я ШУМАХЕР", тобто завів викрутив ручку до упора і го рисачить по пробках/на швидкостях близьких до максимальної то варто виставить зазори 0,08 і 0,10 відповідно
правильно виставлений зазор треба ПЕРЕВІРЯТЬ раз на 3-5т км, як правило він нікуди не дівається
п.с. завжди після регулювання клапанів кілька раз провертай колінвал і перевіряй якість/точність регулювання
дуже зручно
регулювать клапана спецінструментом
можна купить тут в магазині, ссилку підключив
Крим - це Україна!
Змінено: 15.03.2019 р., Grom
Доброго часу доби та з початком мотосезону. Я принаймні сьогодні накатав кілометрів зо п'ятдесят. Підскажіть будь ласка чи можна на мотоцикл ставити промисловий ланцюг? Є гарний японський ланцюг по кроку 428 але ланки тонші ніж на тому що стояв. Чи хто застосовував XADO антикокс для профілактики на мотоциклі?