MOTO.com.ua
events
0
Події
Погода: Київ
27.11, 15:26
44
0 °С
Вітер: 2 м./с., Півд
НовиниФорумОголошенняЖурналКаталогПривалКалендар
Реєстрація Вхід
?
Увійти
Допоможіть Армії, наближайте нашу Перемогу!
Форум
Шукати

Мотоцикли с двигуном 162FMJ 150сс: Road Wanderer, Viking, LF150, LEOPARD, Spark, Comanche, Slider, Korsar 150, Flame, RING...

Переглядів: 1224213
15.12.2012 р.
answerview
Показати повідомлення
Обсуждаем: обслуживание, ремонт, тюнинг, стайлинг  Мотоциклы с двигателем 162 FMJ
ROAD WANDERER  150;
Viking YM 150-X;
Lifan-LF150-13;
LEOPARD 150 LP150-8A-V;
Spark SP150 R-12;
Comanche 150;
Slider 150;
Korsar 150;
Flame 150;
RING 150;
Musstang 150
Patriot PM150-3
 и другие модели....

В архиве № 1 Мануал на Road Wanderer
В архиве № 2 Мануал на Honda-CG-125-1976-1991.г (прародительница) на английском языке.
В архиве № 3 Мануал на Slider_YK150
В архиве № 4 Мануал на LF 150-13
ссылка на справочник по эксплуатации китайской мототехники:http://www.moto.com.ua/postphoto/archive/1508519_1.rar
дополнение: http://www.moto.com.ua/postphoto/archive/1533984_1.rar
по маслам (авто и мото):http://www.moto.com.ua/forum/topic-1252211/message-1533977/#1533977
маслосъемные колпачки, т.е. сальники клапана  .  В  164fml  от Daewoo Matiz.
По габаритам идеально подходят.
Оригинальные китайские высыхают, дубеют и моторчик начинает брать масло.
по размеру , до выпуска 2010 г.
d1 - 5,5 мм
d2 - 9 мм
d3 - 11 мм 
высота 9,5 мм

Мопед LEOPARD 49сс ⇒3876 км,72сс ⇒8186 км,110сс ⇒ 6548 км =18610 км. Мотоцикл Lifan ROAD WANDERER Rival 150сс 9912 км. и Скутер VIPER Storm 150cc 5512 км. - продан. Открыл мотосезон
Змінено: 19.03.2020 р., tsinik
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
Прикріплені файли
rar
1015.22 кБ.
rar
7.51 мБ.
rar
663.73 кБ.
rar
674.98 кБ.
1
like
1
good
bad
shockingly
28.08.2018 р. відповів для cgdok  
answerview
На родной с завода COHO 16000 .в начале 3го сезона обрезал 2 звена.только сейчас поменял и звезды и цепь.
александр
like
good
bad
shockingly
28.08.2018 р.
answerview
підтягую коли тягнеться - це близько 500 -1000 км(поки по вихлопній не тарабанить - нечіпаю)
а я не перешону коли цепок хоч трохи провис - тоді нема нормального відчуття заднього колеса, гальмування мотором стає із затримкою і ривком... це вже не кажучи про грюкання по слайдеру і уловлювачу.
☭ = 卐 = Z
Змінено: 28.08.2018 р., hitmanhunter
2
like
2
good
bad
shockingly
29.08.2018 р.
answerview
. Мене цікавить отой пісюнчик, що на термостаті... яка його роль...
Вияснив-для підігріву ускорітєля в карбюраторі, "торнадісти" підказали, на Торнадо точно такі термостати встановлені. Заглушу...
Іванович. Не бандерлог!
3
like
2
good
1
bad
shockingly
30.08.2018 р. відповів для hitmanhunter  
answerview
невеликий провис має буть
у більшості мотів це 1,5-2,0 см

інакше влетиш на дешевий і простий ремонт вторинного валу КПП, і будеш думать чого сальник під зіркою не тримає... не питай
Крим - це Україна!
1
like
1
good
bad
shockingly
30.08.2018 р. відповів для Grom  
answerview
Да, перетянутая цепь быстро угробит подшипник вторичного вала КПП...
1
like
1
good
bad
shockingly
30.08.2018 р.
answerview
Та ніхто ж не пише про ,,перетягнути цепа"...потрібна максимально-оптимальна натяжка... Я ставлю мотик на підставку, одкручую низ аморта й брусками виставляю заднє колесо, щоб вісі зірки, маятника й колеса були на одній лінії, тоді й регулюю провис сантім-півтора...
Або гукаю Напарюгу (110кг...) і настраюю під його вагою...03_biggrin
1
like
1
good
bad
shockingly
02.09.2018 р.
answerview
одкручую низ аморта й брусками виставляю заднє колесо, щоб вісі зірки, маятника й колеса були на одній лінії, тоді й регулюю провис сантім-півтора...

Один раз так зробив, далі прикрутив амортизатор на місце,  поставив мото на бокову підніжку і виміряв при цьому провис ланцюга (у мене ще знизу встановлений ролик на рамі, тому при ході маятника провис ланцюга менше змінюється) . Більше амортизатор не відкручував для підтяжки ланцюга 03_biggrin . А ще центрую заднє колесо по передньому за допомогою будівельного правила, бо мітки на китайських маятниках показують напрямок на Венеру.
Змінено: 02.09.2018 р., cgdok
3
like
3
good
bad
shockingly
05.09.2018 р.
answerview
цепок натягую шоб був провис під власною вагою максимум 0.5см, а 2см то вже свідчить про розтягення і необхідність підтяжки.. там і на маятнику таке пишуть.

а центрую просто візуально по зубам... якшо зправа нема зазору - ослабляємо праву частину осі або натягуємо ліву,
і навпаки:


п.с. у мене цепки Choho i SFR живуть по 15к (на ендуро)
☭ = 卐 = Z
like
good
bad
shockingly
09.09.2018 р. відповів для hitmanhunter  
answerview
Аналогічно центрую, але в мене тут виникають проблеми з логікою, не той винт деколи підкручую, краще підтягувати чим ослабляти, колесо назад не дуже хоче йти, а якщо вісь добре відпустити то в мене при затягуванні центровка змінюється, і я намагаюсь один раз відцентрувати, а потім однаково підтягую болти, рахую кожну грань болта, і все залишається на місці.
like
good
bad
shockingly
09.09.2018 р.
answerview
є вада у китаянських виробників - несоосність колеса щодо двигуна. у тих, де ланцюг не закритий кожухом - простіше. наприклад, мені нема сенсу виставляти колеса з допомогою правИла - вони й так раком стоять. й це видно неозброєним оком. тому я натягую заднє колесо "до упору" й ззаду дивлюсь, як лягає ланцюг по зірках. виставляю в одну площину, щоб зірки не підїдало. потім ослабляю натяг до потрібного й перевіряю викруткою від диска до маятника. різниця трохи є
Любіть Україну, як сонце, любіть,
як вітер, і трави, і води,
в годину щасливу і в радості мить,
любіть у годину негоди!
1
like
1
good
bad
shockingly
09.09.2018 р. відповів для tsinik  
answerview
Я в себе з лівої сторони шайби між маятником і рамою підставляв, так як їло ведучу зірку з сторони двигуна.
like
good
bad
shockingly
13.09.2018 р.
answerview
епок натягую шоб був провис під власною вагою максимум 0.5см, а 2см то вже свідчить про розтягення і необхідність підтяжки.. там і на маятнику таке пишуть.

у всіх пишуть по різному, а читають ще різніше...
0,5 це мало

як правило пишуть фріплей (fripley) 1,5-2
Крим - це Україна!
like
good
bad
shockingly
13.09.2018 р.
answerview
як правило пишуть фріплей (fripley) 1,5-2
то chain freeplay це не під власною вагою, а коли її можна відтягти рукою 01_smile то там має бути більше 2х см в обидві сторони, а десь 3-4см
https://youtu.be/RA6OPG_cFms?t=84
...але на ендуро мало freeplay, потрібен ще і мінімальний провис.

п.с. чесно кажучи ніколи не міряю лінійками, виставляю по відчуттям і так, шоб під вагою райдера ледь-ледь вільний і все ок.
☭ = 卐 = Z
Змінено: 13.09.2018 р., hitmanhunter
like
good
bad
shockingly
15.09.2018 р.
answerview
Вітаю всіх учасників теми 162fmj.Недавно став власником мотоцикла Spark Sp150r 13 тож хочу приєднатися до вашої групи та черпати інформацію про нашу техніку 
2
like
2
good
bad
shockingly
15.09.2018 р.
answerview
Всем привет!  Еще не закончился мотосезон а мой мотор начал с аппетитом кушать масло. Снимал голову , цилиндр. 
Выяснилось, что задубели маслосъемные колпачки и за 22к сильно износились поршневые кольца. 
Очень большая выработка по толщине кольца ,
Алюминиевая канавка поршня выдолбила четкую ступеньку в стальном кольце, которая хорошо ощущается пальцем.  А сами канавки поршня в пределах допуска.

Поршень в отличном состоянии, почти не загорел с верху, с боков чистенький как из магазина. 
На цилиндре никакой выработки,  даже остались следы хона18_good

Спасибо Антону Grom за помощь в выборе запчастей , а то у наших продаванов что либо выяснить сложнее чем у китайцев.
В общем мотором пока доволен, на шатуне-пальце тоже пока нет  люфтов, это радует!
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
1
like
1
good
bad
shockingly
15.09.2018 р. відповів для Czeslaw  
answerview
Как-то рано износ наступил06_question

В чем может быть причина?
Какай режим эксплуатации?
like
good
bad
shockingly
15.09.2018 р. відповів для moto-moto  
answerview
Режим эксплуатации - не щадящий. Состояние дорог за городом позволяет открутить ручку и ехать свои положеные 90 +9 км/ч. Наверное лучше, когда изнашиваются пластилиновые кольца, ремонт копеешный. 
Змінено: 15.09.2018 р., Czeslaw
like
good
bad
shockingly
15.09.2018 р. відповів для Czeslaw  
answerview
Если я правильно помню, у вас маслянный радиатор охлаждения стоит?
like
good
bad
shockingly
15.09.2018 р. відповів для moto-moto  
answerview
Да, стоит . На максималке , конечно постоянное не катаю  но частенько даю ему поропукаться.03_biggrin 
К стати , масло лью автомобильное , которое на работе используется для дизельных мерсов и айвеко. 10w40 Wolf
Змінено: 15.09.2018 р., Czeslaw
like
good
bad
shockingly
15.09.2018 р. відповів для Czeslaw  
answerview
08_lol18_good

Если не секрет какие запчасти будете ставить?
like
good
bad
shockingly
Тюль купить недорого в Украине
купить телефон в Одессе со склада, Украина
купить инсталляцию для унитаза в Одессе, магазин сантехники
© 2001-2024, MOTO.com.ua - все про мотоцикли та скутери!   Зворотній зв'язок   Про нас   Реклама на сайті   Магазин