все насправді дуже просто:
навантаження на двигун більше залежить від твого ГАЗУВАННЯ:
- даєш різкий газ - колесу треба провернуться, за рахунок зібльшення плеча - от тобі і збільшене навантаження на кривошип, трансмісію/ланцюг, демпфери зірочки
+ плавний ГАЗ не призведе до критичних перенавантажень, це економніше, екологічніше, значно більш безпечно для усіх учасників руху
ще один аспект:
- збільшене за рахунок резини колесо стає важчим, зростає непідресорена маса (ніби 50-100 грам небагато, але колесо повільніше відслідковує дорогу) - відповідно гасать по недуже рівній дорозі неварто
+ "м'ясиста резина" краще амортизує сама по собі, головне щоб тиск був відповідний завантаженості
тепер про гальмування і держак:
- велика пляма контакту з дорогою легкого мотоцикла - це НЕДОСТАТНЄ зчеплення з поверхнею, бо кілограмів на квадратний сантиметр малувато
+ більший радіус котіння це кращий накат і нехтування дрібними нерівностями дорожного покриття = колесо туди просто непролазить...
якщо ти дочитав аж сюди = плюнь і розітри, це випендрьож після зими
110 резина хоть /90 хоть /80 нічого страшного мотику не зробить, головне щоб за ланцюга не зачіпалось, качай її по маркуванню на бочині - якщо тягнеш вантаж чи пасажира катаєш, то надуй на 0,5 більше і горя не знатимеш
п.с. ще зверни увагу, що верхній шар покришки більш твердий та "слизький" поки його трохи не пошкрябаєш асфальтом - понахиляй мотик у поворотах акуратно і потренуй екстренне гальмування, це і тобі не завадить згадать/відчуть поведінку мотика і резині обкатка буде
рівних доріг тобі та якісного бензину