MOTO.com.ua
events
0
Події
Погода: Київ
24.11, 11:19
44
+3 °С
Вітер: 0 м./с., Півд
НовиниФорумОголошенняЖурналКаталогПривалКалендар
Реєстрація Вхід
?
Увійти
Допоможіть Армії, наближайте нашу Перемогу!
Форум
Шукати

Мотоцикли с двигуном 162FMJ 150сс: Road Wanderer, Viking, LF150, LEOPARD, Spark, Comanche, Slider, Korsar 150, Flame, RING...

Переглядів: 1223589
15.12.2012 р.
answerview
Показати повідомлення
Обсуждаем: обслуживание, ремонт, тюнинг, стайлинг  Мотоциклы с двигателем 162 FMJ
ROAD WANDERER  150;
Viking YM 150-X;
Lifan-LF150-13;
LEOPARD 150 LP150-8A-V;
Spark SP150 R-12;
Comanche 150;
Slider 150;
Korsar 150;
Flame 150;
RING 150;
Musstang 150
Patriot PM150-3
 и другие модели....

В архиве № 1 Мануал на Road Wanderer
В архиве № 2 Мануал на Honda-CG-125-1976-1991.г (прародительница) на английском языке.
В архиве № 3 Мануал на Slider_YK150
В архиве № 4 Мануал на LF 150-13
ссылка на справочник по эксплуатации китайской мототехники:http://www.moto.com.ua/postphoto/archive/1508519_1.rar
дополнение: http://www.moto.com.ua/postphoto/archive/1533984_1.rar
по маслам (авто и мото):http://www.moto.com.ua/forum/topic-1252211/message-1533977/#1533977
маслосъемные колпачки, т.е. сальники клапана  .  В  164fml  от Daewoo Matiz.
По габаритам идеально подходят.
Оригинальные китайские высыхают, дубеют и моторчик начинает брать масло.
по размеру , до выпуска 2010 г.
d1 - 5,5 мм
d2 - 9 мм
d3 - 11 мм 
высота 9,5 мм

Мопед LEOPARD 49сс ⇒3876 км,72сс ⇒8186 км,110сс ⇒ 6548 км =18610 км. Мотоцикл Lifan ROAD WANDERER Rival 150сс 9912 км. и Скутер VIPER Storm 150cc 5512 км. - продан. Открыл мотосезон
Змінено: 19.03.2020 р., tsinik
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
Прикріплені файли
rar
1015.22 кБ.
rar
7.51 мБ.
rar
663.73 кБ.
rar
674.98 кБ.
1
like
1
good
bad
shockingly
13.09.2017 р.
answerview
Вітаю нашого поважного форумчанина Czeslaw-Сергія з Днем народження! 20_drinks
І запитання до знаючих: чи є конічні підшипники в рульову колонку на наші моти? Хочу розібратись з проблемою.
Іванович. Не бандерлог!
like
good
bad
shockingly
14.09.2017 р. відповів для Direktor  
answerview
В альфамото. Підшипники рульової "Апаче CB" конічні і підходять до рульових колонок майже всіх дорожних китайських 125-200сс мото. При чому і в раму і в траверси- спеціальні підшипники зроблені на заміну кульковим, несерійні і більше нікуди не підходять  07_dirol
like
good
bad
shockingly
14.09.2017 р. відповів для cgdok  
answerview
В альфамото. Підшипники рульової "Апаче CB" конічні і підходять до рульових колонок майже всіх дорожних китайських 125-200сс мото. При чому і в раму і в траверси- спеціальні підшипники зроблені на заміну кульковим, несерійні і більше нікуди не підходять  07_dirol
Дякую друже, альфамото-маєш на увазі інтернетмагазин?
Іванович. Не бандерлог!
like
good
bad
shockingly
15.09.2017 р. відповів для Direktor  
answerview
у мене є їх цілий ящик = за роботу розплатились
якщо хочеш подарую - у мене комерційної жилки ніхт нема
а зробить хорошій людині прятно - мені прятно

п.с. шарики = це капец. конічні поставив і після 1000 км забув, бо на 1000 тре перевірить/підтягнуть = все остаточно сідає на місця
Крим - це Україна!
2
like
2
good
bad
shockingly
17.09.2017 р. відповів для Direktor  
answerview
Так, але тут колега щедрий об`явився  18_good . Для правильної роботи конічних підшипників в ідеалі треба вдосконалити верхню траверсу вилки- у траверсі знизу глибока конічна проточка, якою ставиться на конічну втулку, яка має бути щільно припасована (ковзаюча посадка) до осі траверс; втулка ставиться на гайку підшипника. Так зроблено на японцях/німцях, а китайці таким собі життя не ускладнюють, просто ставлять конічні підшипники замість кулькових, в результаті в рульовій може погано регулюватись люфт і буде стукати. З цієї причини китайські рульові довго не живуть, особливо на кулькових підшипниках. Для нижнього підшипника треба виготовити  шайбу-пильник з маслостійкої гуми, на деяких китайських рульових така шайба-пильник є фабрично. Для верхнього підшипника теж треба вдосконалювати захист від бруду і води.
like
good
bad
shockingly
19.09.2017 р.
answerview
Всем привет!   Поломался кожух и скрутило в бараний рог на моей мопедке трос спидометра.  Думал, что этот сезон докатаю без приключений.  Собрал другой тросик из хлама.  Донором стала старая ГАЗель из которой снял трос в сборе. Отрезал от ГАЗелевского кожуха кусок нужной длины, насадил со  стокового троса гайки и наконечники. Наконечники припоял, места пайки изолировал от попадания влаги и грязи термоусадочным кембром.  Тросик с квадратным профилем на конце тоже отрезал балгаркой нужной длины. На другой конец троса припоял цилиндрик с прорезью , как в стоковом. В общем все подошло и получилось.  Кожух троса спидометра от ГАЗели жестче чем от мопедки но устанавливается и работает без проблем.
В этом сезоне вроде никуда особо  не ездил, в основном на рыбалки, не более 40км в одну сторону а накатал уже почти 6к .
Общий пробег приближается к 18к, полет нормальный. 18_good
like
good
bad
shockingly
19.09.2017 р. відповів для Czeslaw  
answerview
Про 200 кубів після 40 тис розкажеш 30_crazy
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
like
good
bad
shockingly
19.09.2017 р. відповів для User  
answerview
Это будет не раньше чем через три года.
1
like
1
good
bad
shockingly
20.09.2017 р. відповів для Czeslaw  
answerview
А хіба у Вас така біда з тросами?  У нас трос спідометра від 0.8 до 2.5 долара, на ринку правда і 5 дол можуть попросити за доларовий
like
good
bad
shockingly
20.09.2017 р. відповів для cgdok  
answerview
В городе два торгаша у которых больше запчастей для мотоблоков и бензопил чем к мототехнике. У народа еще мало китайских мотоциклов а торгуют обычно тем, что пользуется спросом.
Тем более, что на работе можно все сделать , помыть и на чистом и исправном поехать домой.
https://www.youtube.com/watch?v=GPor4G-lDLQ
Змінено: 20.09.2017 р., Czeslaw
like
good
bad
shockingly
22.09.2017 р. відповів для Grom  
answerview
у мене є їх цілий ящик = за роботу розплатились
якщо хочеш подарую - у мене комерційної жилки ніхт нема
а зробить хорошій людині прятно - мені прятно

п.с. шарики = це капец. конічні поставив і після 1000 км забув, бо на 1000 тре перевірить/підтягнуть = все остаточно сідає на місця
Підшипники отримав і незважаючи діла серцеві (лікую серце) сьогодні поставив, не втерпів. Старі шарикові-В ХЛАМ розбиті! Одні ошметки! Фото зкину пізніше. Старі вибив без проблем, посадив обойми, літолом змазав і стали, як там і були 18_good хоча трохи вищі за шарикові, ну все підігнав, як треба. Ще не обкатав (тільки з лікарні). Антону-Grom мій респект і повага за такий подарунок!  20_drinks  20_drinks  20_drinks Майте на увазі: у підшипників різні розміри-нижній 41-24-12, верхній 41-22,5-12.
Іванович. Не бандерлог!
2
like
2
good
bad
shockingly
22.09.2017 р. відповів для Czeslaw  
answerview
В городе два торгаша у которых больше запчастей для мотоблоков и бензопил чем к мототехнике. У народа еще мало китайских мотоциклов а торгуют обычно тем, что пользуется спросом.
Тем более, что на работе можно все сделать , помыть и на чистом и исправном поехать домой.
https://www.youtube.com/watch?v=GPor4G-lDLQ
А ваші поліціянти шо, не знають рідної мови? 03_biggrin
Іванович. Не бандерлог!
1
like
1
good
bad
shockingly
22.09.2017 р. відповів для Direktor  
answerview
радий за тебе = сподіваюсь усе буде добре і з рульом і з мотором (я про серце)

якщо чесно - я схопив перші ліпші 2... тому навіть соромно якось, що не проміряв
а раптом би не пару послав = було б тупо
але як кажуть таким як я роззявам везе  03_biggrin

якщо можеш фотки скинь кудись на сток, щоб по розміру їх не перетискало = мені на статтю
Крим - це Україна!
like
good
bad
shockingly
22.09.2017 р.
answerview
У мене за 12тис пробігу рідні шарикові були в ідеалі, правда я після покупки їх змастив і слідкував за люфтом у рульовій. Замінив на  такі конусні роликові при установці кавасачої вилки, купляв їх в Альфамото (ціни у них потужні  05_shok , порівняно з гуртовими) .
like
good
bad
shockingly
23.09.2017 р. відповів для cgdok  
answerview
У мене за 12тис пробігу рідні шарикові були в ідеалі, правда я після покупки їх змастив і слідкував за люфтом у рульовій. Замінив на  такі конусні роликові при установці кавасачої вилки, купляв їх в Альфамото (ціни у них потужні  05_shok , порівняно з гуртовими) .
Я брав мот б у і вже тоді була ця проблема, хоча й не така масштабна.
Іванович. Не бандерлог!
like
good
bad
shockingly
23.09.2017 р. відповів для Grom  
answerview
радий за тебе = сподіваюсь усе буде добре і з рульом і з мотором (я про серце)

якщо чесно - я схопив перші ліпші 2... тому навіть соромно якось, що не проміряв
а раптом би не пару послав = було б тупо
але як кажуть таким як я роззявам везе  03_biggrin

якщо можеш фотки скинь кудись на сток, щоб по розміру їх не перетискало = мені на статтю
Запаковані були добросовісно. Антон, я не спец в комп'ютЮрах, так шо, вибач 06_question В комютерах розбираюсь трохи краще 01_smileНижній був в кращому стані, сепаратор "майже" цілий.
Іванович. Не бандерлог!
Змінено: 23.09.2017 р., Direktor
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
1
like
1
good
bad
shockingly
23.09.2017 р. відповів для Direktor  
answerview
норм
всі фотки виклав?

вже хоч проїхався на своєму ком'ютері? = рівних доріг, друже
Крим - це Україна!
1
like
1
good
bad
shockingly
23.09.2017 р. відповів для cgdok  
answerview
я тут свою Хонду перебираю = всі підшипники двигуна в упаковках ХОНДА потягли на 2700 грн
а у хлопців з АвтоПромПідшипника вклався у 1400 = всі підшипники NTN i KOYO + зйомик + молібденова змазка

чесні китайські підшипники від Альфамото = 686,40 грн
можні було і так

п.с. я виявляється був повним профаном у підшипниках = старі тіпа нормальні ще... коли порівняв з новими = мотор тупо без жодного люфту, все перемикається на силі думки!
Крим - це Україна!
like
good
bad
shockingly
24.09.2017 р. відповів для Grom  
answerview
Минулого року я випадково зустрів (догнав  03_biggrin ) дядечка на хонді CG 125  1998 року випуску і випросив обмінятись на кілька км. Я тоді був вражений практично повною відсутністю вібрацій на всіх обертах (до 2000 мінімальні були). Двигун тягне краще китайського 150сс і дуже м*яко працює, коробка дійсно силою думки перемикається. Купив він її б/у без реєстрації і катає по свому селу, до лісу, на рибалку.
2
like
2
good
bad
shockingly
25.09.2017 р. відповів для cgdok  
answerview
я думаю, якщо позамінять підшипники на японь, то і китайський двигун покаже кращі характеристики
принаймні один чувак так зробив з своїм 167FMM так Зоншен почав їхать 140-160
(там трохи більше переробок було: клапана трохи збільшені, ступінь стиснення, масляний радіатор + всі підшипники двиигуна, навіть коленвал перепресовував і в колесах теж переставив підшипники + усюди якась супер безтертьова змазка)
Крим - це Україна!
like
good
bad
shockingly
Тюль купить недорого в Украине
купить телефон в Одессе со склада, Украина
купить инсталляцию для унитаза в Одессе, магазин сантехники
© 2001-2024, MOTO.com.ua - все про мотоцикли та скутери!   Зворотній зв'язок   Про нас   Реклама на сайті   Магазин