Показати повідомлення
Обсуждаем: обслуживание, ремонт, тюнинг, стайлинг Мотоциклы с
двигателем 162 FMJ
ROAD WANDERER 150;
Viking YM 150-X;
Lifan-LF150-13;
LEOPARD 150 LP150-8A-V;
Spark SP150 R-12;
Comanche 150;
Slider 150;
Korsar 150;
Flame 150;
RING 150;
Musstang 150
Patriot PM150-3 и другие модели....
В архиве № 1 Мануал на Road Wanderer
В архиве № 2 Мануал на Honda-CG-125-1976-1991.г (прародительница) на английском языке.
В архиве № 3 Мануал на Slider_YK150
В архиве № 4 Мануал на LF 150-13
ссылка на справочник по эксплуатации китайской мототехники:http://www.moto.com.ua/postphoto/archive/1508519_1.rar
дополнение: http://www.moto.com.ua/postphoto/archive/1533984_1.rar
по маслам (авто и мото):http://www.moto.com.ua/forum/topic-1252211/message-1533977/#1533977
маслосъемные колпачки, т.е. сальники клапана . В 164fml от Daewoo Matiz.
По габаритам идеально подходят.
Оригинальные китайские высыхают, дубеют и моторчик начинает брать масло.
по размеру , до выпуска 2010 г.
d1 - 5,5 мм
d2 - 9 мм
d3 - 11 мм
высота 9,5 мм
Мопед LEOPARD 49сс ⇒3876 км,72сс ⇒8186 км,110сс ⇒ 6548 км =18610 км. Мотоцикл Lifan ROAD WANDERER Rival 150сс 9912 км. и Скутер VIPER Storm 150cc 5512 км. - продан. Открыл мотосезон
Змінено: 19.03.2020 р., tsinik
Прикріплені файли
у мене є їх цілий ящик = за роботу розплатились
якщо хочеш подарую - у мене комерційної жилки ніхт нема
а зробить хорошій людині прятно - мені прятно
п.с. шарики = це капец. конічні поставив і після 1000 км забув, бо на 1000 тре перевірить/підтягнуть = все остаточно сідає на місця
Крим - це Україна!
Про 200 кубів після 40 тис розкажеш
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Это будет не раньше чем через три года.
А хіба у Вас така біда з тросами? У нас трос спідометра від 0.8 до 2.5 долара, на ринку правда і 5 дол можуть попросити за доларовий
В городе два торгаша у которых больше запчастей для мотоблоков и бензопил чем к мототехнике. У народа еще мало китайских мотоциклов а торгуют обычно тем, что пользуется спросом.
Тем более, что на работе можно все сделать , помыть и на чистом и исправном поехать домой.
https://www.youtube.com/watch?v=GPor4G-lDLQЗмінено: 20.09.2017 р., Czeslaw
радий за тебе = сподіваюсь усе буде добре і з рульом і з мотором (я про серце)
якщо чесно - я схопив перші ліпші 2... тому навіть соромно якось, що не проміряв
а раптом би не пару послав = було б тупо
але як кажуть таким як я роззявам везе
якщо можеш фотки скинь кудись на сток, щоб по розміру їх не перетискало = мені на статтю
Запаковані були добросовісно. Антон, я не спец в комп'ютЮрах, так шо, вибач
В комютерах розбираюсь трохи краще
Нижній був в кращому стані, сепаратор "майже" цілий.
Іванович. Не бандерлог!
Змінено: 23.09.2017 р., Direktor
норм
всі фотки виклав?
вже хоч проїхався на своєму ком'ютері? = рівних доріг, друже
Крим - це Україна!
я тут свою Хонду перебираю = всі підшипники двигуна в упаковках ХОНДА потягли на 2700 грн
а у хлопців з АвтоПромПідшипника вклався у 1400 = всі підшипники NTN i KOYO + зйомик + молібденова змазка
чесні китайські підшипники від Альфамото = 686,40 грн
можні було і так
п.с. я виявляється був повним профаном у підшипниках = старі тіпа нормальні ще... коли порівняв з новими = мотор тупо без жодного люфту, все перемикається на силі думки!
Крим - це Україна!
я думаю, якщо позамінять підшипники на японь, то і китайський двигун покаже кращі характеристики
принаймні один чувак так зробив з своїм 167FMM так Зоншен почав їхать 140-160
(там трохи більше переробок було: клапана трохи збільшені, ступінь стиснення, масляний радіатор + всі підшипники двиигуна, навіть коленвал перепресовував і в колесах теж переставив підшипники + усюди якась супер безтертьова змазка)
Крим - це Україна!