Показати повідомлення
Обсуждаем: обслуживание, ремонт, тюнинг, стайлинг Мотоциклы с
двигателем 162 FMJ
ROAD WANDERER 150;
Viking YM 150-X;
Lifan-LF150-13;
LEOPARD 150 LP150-8A-V;
Spark SP150 R-12;
Comanche 150;
Slider 150;
Korsar 150;
Flame 150;
RING 150;
Musstang 150
Patriot PM150-3 и другие модели....
В архиве № 1 Мануал на Road Wanderer
В архиве № 2 Мануал на Honda-CG-125-1976-1991.г (прародительница) на английском языке.
В архиве № 3 Мануал на Slider_YK150
В архиве № 4 Мануал на LF 150-13
ссылка на справочник по эксплуатации китайской мототехники:http://www.moto.com.ua/postphoto/archive/1508519_1.rar
дополнение: http://www.moto.com.ua/postphoto/archive/1533984_1.rar
по маслам (авто и мото):http://www.moto.com.ua/forum/topic-1252211/message-1533977/#1533977
маслосъемные колпачки, т.е. сальники клапана . В 164fml от Daewoo Matiz.
По габаритам идеально подходят.
Оригинальные китайские высыхают, дубеют и моторчик начинает брать масло.
по размеру , до выпуска 2010 г.
d1 - 5,5 мм
d2 - 9 мм
d3 - 11 мм
высота 9,5 мм
Мопед LEOPARD 49сс ⇒3876 км,72сс ⇒8186 км,110сс ⇒ 6548 км =18610 км. Мотоцикл Lifan ROAD WANDERER Rival 150сс 9912 км. и Скутер VIPER Storm 150cc 5512 км. - продан. Открыл мотосезон
Змінено: 19.03.2020 р., tsinik
Прикріплені файли
Колір пасує і навіть додає солідності
Та отож. Китайці обклеїли орлами, як... Вирішив змінити імідж
Познімав орлів, там ще полоски якісь, зняв дрібною наждачкою глянець і вкрив матом
Балончик фарби-75гр. Прийшла черга амортизаторів, задніх. Їду з Полтави (сам-один) і думаю: ну чому я мучусь? П'ята точка після дальняка болить, як об асфальт репнувся
і скільки б не підкладав поролону,толку майже нуль. Ще є мисля перенести заливну горловину бензобака на самий верх бака. Якийсь китайський остолоп зробив її майже посередині, а найпузатіша верхня частина порожня (літра два, як мінімум), а після заправки ще й "сопливить". От тільки як паять китайський бак? Ніхто не пробував? Схиляюсь до звичайного припою, і газ і полуавтомат пропалять...
А Петрович купувати зібрався, а тута така фігня - ціна то падає
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
125ку крутив в основному 7500-8500, 250ку більше 7000 немає необхідності, крейсер 6000-6500
Все вірно, і по теорії і по мануалу
На обертах понад 7500 CG125-150сс видає такий набір звуків різного характеру, в тому числі не ритмічних, наче каменедробильна машина, що страшно їхати
, а без шолома голова болить. Якби знав про таку особливість "нормальної" роботи китайського двигуна, то напевне б не купив
Але привик і кручу двигун до тих паспортних 9500 об. без докорів сумління, і так вже 12тис. км.
Змінено: 28.07.2017 р., cgdok
кручу двигун до тих паспортних 9500 об. без докорів сумління, і так вже 12тис. км.
у мене великі сумніви, щодо обертів. реальних. з таким пробігом. з такою якістю китаю.
5-6 тисяч обертів - "золота середина " для китайчегофф, імхо. нижньвальники - ще менше. а з 9500 не те що охолодження оливи не допоможе, сам двигун розвалюється. щось ви недоговорюєте...
Любіть Україну, як сонце, любіть,
як вітер, і трави, і води,
в годину щасливу і в радості мить,
любіть у годину негоди!
У меня звезды 16 38 .при 75 км.ч 6000об. 80км.ч6500.дальше скорость почти не набирает до 90 максимум а обороты при этом под 8000. Зато с горки спускаюсь 90 это 7000 об. Странно такое впечатление что сцепа проскальзывает. На одинаковой скорости разные обороты. 75 км ч самое то для комфорта и звук приятный и не страшно????
александр
14/38 и двигатель тянет во всем диапазоне оборотов на 9500 около 100км. ч.
30 минут на газ в пол и хрен его не брал вибраций нет а масляный радиатор не дает шансов на перегрев (даже намеков не было) двигатель просто поет а не воет.
на дальняки лучше 15/40 едет также но чуть вялее.
З таким співвідношенням зірок, як у Вас динаміка на рівні завантаженого ГАЗ-53 і страшно щось обганяти
+1, да і чесно кажучи, я взагалі не знаю шо там можна особливо обганяти
у мене майже 20л.с. і я впевнено можу обігнати фуру загружену, і то, тільки в місті. Або жигуля копійку з тавроном
а якшо врахувати наше бидло, яке бачить що ти ідеш на обгон і бігом додає газу - то краще взагалі нічого не обганяти, якшо в тебе не 400сс+
☭ = 卐 = Z
Змінено: 01.08.2017 р., hitmanhunter
Сегодня прошел техосмотр. Мотоциклы в РБ проходят раз в два года. В 2014 прошло все достаточно формально, т. к . мот был новым. На этот раз через какую то линзу светил передней фарой. Оптику признали пригодной к эксплуатации, хотя уже стоит жигулевская от копейки и лампочка на 45/50w. Проверяли тормоза, передний и задний. Разгонялся и тормозил по очереди на специально размеченной полосе. К тормозам тоже никаких нареканий . Все остальное, повороты , стоп, звуковой сигнал проверяли так, визуально . Вместе с техосмотром оплачивается налог за дороги . Все удовольствие обошлось в $50 на два года. Совсем охренели, уже не знают , как этого работягу ободрать.
А ведь дороги , как не странно в Беларуси строятся за денежки ЕС. Кому и за что платим "за дороги" непонятно.
Змінено: 07.08.2017 р., Czeslaw
розібрався чому перегрівався мій китайський двигун = дурний СДІ (пробував 3 штуки) давав надто раннє запалення
коли я встромив їх (по черзі) в хондовський двигун, то здоровенні ребра охолодження не допомогли, за 10 км я догрівся до шипіння на краю ребра...
Японський СДІ нормально працював у спеку +37, дає менше вібрації та більшу максималку = вони явно щось знають
тому робота над транзисторним запаленням продовжується, буду відписуваться
Крим - це Україна!
Добрый день.Возникла проблема.Появился звук треска в районе движка/коробки.Грешу на коробку.Звук слышно только на ходу,не заметил какого-то соответствия действие-звук.В чем может быть дело?
для диф діагнозу треба більше даних:
- як хрустить? найбільш схожий побутовий звук
- на ходу: як даєш газу/їдеш рівномірно/гальмуєш двигуном? якщо вижать сцепу є звук?
- на якій швидкості з'являється, міняється, зникає?
- хрустить при заведеному двигуні? а якщо заглушить і накатом?
- на якій передачі? є різниця???
рентген важко робить по телефону
Крим - це Україна!