ні не зплутав
одне діло капотування для організації охолодження - трошки вже є, буде більше вже в четвер
інша справа - напхать побільше суміші у циліндр, всередину циліндра
одне повинно буть у гармонії з іншим = зпалив більше суміші = віддай більше тепла (завжди близько третини)
все досить просто
доречі раз пішла така жара = маю декілька думок які буду думать і сверлить дірки у картері:
- у нас маслонасос тупо для галочки = тиск масла ми не використовуємо від слова ВАПШЕ
- раз він просто маслає масло по маслопроводах. то треба використати потік масла із користю. наприклад подати його у місця з високою температурою, а потім закачать у радіатор (в моєму варіанті остудити до температури оточуючого середовища. крім пробок - там радіатор нагрівається до 40-50 градусів)
маслонасос дує в дірочку діаметром 6 мм = вскривав бачив, можете самі подивиться на алюмінієву пробочку на правій половинці картера приблизно посередині між кріпленнями
що нагарячіше? КПП-циліндр-головка-картер?
найгарячіша завжди головка (не бере до уваги заклинену коробку чи підгорання генератора)
що лімітує потік у головку?
дірочка діаметром 1мм біля шпильки = розсверлив до 3мм (може 4???)
шпилька 6мм дірка навколо 8мм (округляю для простоти) = розсверлю до 10мм хай потік уповільниться і відбере трохи тепла
фрезований перетік біля верхньої гайки на шпильці = фігурно розширю. ще не придумав чим (як не придумаю - натфіль і думай вволю)
в кришці зверху є два отвори для поливання клапанного мехінізму = оскільки мені не потрібен тиск, розширю щоб відповідали потоку = по 2мм кожна (мабуть краще дальню зробить більшою, ближню лише трохи розширить = у кого є досвід роботи з гідравлікою?)
по результатам розбирання спаленого двигуна:
є поки не обдумана думка про масляну пісялку в денце поршня, треба вживить штуцер, знаю куди не знаю ЯК
на останнім фото видно отвір. який лімітує потік у КПП, якщо поруч засверлиться в сторону коленвала - там як раз місце для пісюнчика
- прийму поради що і як туди встромить сталь/бронза/люміній на різьбу/болти-вінти/ввариться