Так точно!
1. я бачив мотик за 430 доларів у продажу в Україні = я навіть на ньому їздив 3 роки... Альфамото Вікінг
думаєш закупка була по 400? по 350-300? думаю по 200... болти пластілін, проводка трималась на ізоляції = майже без жил всередині і т.д. і т.п.
ну тоді не дивно шо в тебе погане враження від китаю... у мене був вайпер 125ка (750 баксів), я проїздив всього 10к і продав в стані нового, не можу геть нічого поганого сказати про нього. За 10 000 км тільки тросік спідометра накрився, і то через те шо я його стяжкою криво закріпив, треба було не трогать, він не заважав, а руки чухались.
2. закон збереження енергії = 5 літрів це бодрий розгін + 80-120 на різних режимах
це доречі один з найбезпечніших режимів більшість перешкод (всяких чайників-підсніжників) залишаєш ззаду - головне час від часу в дзеркала дивиться. бо може навздогнать чорний/білий жип... нежданчик
запас потужності - це завжди безпека, якшо є клепка... а от витрати менше 3.5л від япошок не чекай.
а 5л це мало?)) зара така витрата у нових машинах
3. ідеальний міський мотик 250сс двоциліндровий 6 передач кпп, масляне охолодження колеса 100 r17/ 120 r(17)15 бажано дискові гальма по кругу
база/посадка/тип це вже питання релігії = відповідно до вподобань параметри модифікуються
у двоциліндрового теж є мінуси - більше клапанів і т.п. деталей
а так, згоден...
...але для мене покишо ідеальний міський мотик це 250ка (вайпер, шанрай, геон) - запас тяги(18 к.с. і 20 Нм), 90км/год крейсер, мяка підвіска(прогресія), витрата 3-3.5л, дешеві запи як до бішості китайців, просте як двері обслуговування - теж як у бішості китайчат, ну і сам мот відносно не дорогий (легке б/у за 1100уо. мона знайти), дискові по кругу.
МО можливо і не вистачає коли надворі +30С а ти гружоний в лісі по піску, але от 6та передача хз, я в місті частіше далі 4ї не врубаю (80км/год)
.
..а япошка покишо мрія, бо до нового не доріс фінансово, а старий знаю по досвіду як буде гроші тягти, бо є машина стара япошка.