MOTO.com.ua
events
0
Події
Погода: Київ
01.12, 11:04
44
+3 °С
Вітер: 1 м./с., Пд-З
НовиниФорумОголошенняЖурналКаталогПривалКалендар
Реєстрація Вхід
?
Увійти
Допоможіть Армії, наближайте нашу Перемогу!
Форум
Шукати

Мотоцикли с двигуном 162FMJ 150сс: Road Wanderer, Viking, LF150, LEOPARD, Spark, Comanche, Slider, Korsar 150, Flame, RING...

Переглядів: 1225342
15.12.2012 р.
answerview
Показати повідомлення
Обсуждаем: обслуживание, ремонт, тюнинг, стайлинг  Мотоциклы с двигателем 162 FMJ
ROAD WANDERER  150;
Viking YM 150-X;
Lifan-LF150-13;
LEOPARD 150 LP150-8A-V;
Spark SP150 R-12;
Comanche 150;
Slider 150;
Korsar 150;
Flame 150;
RING 150;
Musstang 150
Patriot PM150-3
 и другие модели....

В архиве № 1 Мануал на Road Wanderer
В архиве № 2 Мануал на Honda-CG-125-1976-1991.г (прародительница) на английском языке.
В архиве № 3 Мануал на Slider_YK150
В архиве № 4 Мануал на LF 150-13
ссылка на справочник по эксплуатации китайской мототехники:http://www.moto.com.ua/postphoto/archive/1508519_1.rar
дополнение: http://www.moto.com.ua/postphoto/archive/1533984_1.rar
по маслам (авто и мото):http://www.moto.com.ua/forum/topic-1252211/message-1533977/#1533977
маслосъемные колпачки, т.е. сальники клапана  .  В  164fml  от Daewoo Matiz.
По габаритам идеально подходят.
Оригинальные китайские высыхают, дубеют и моторчик начинает брать масло.
по размеру , до выпуска 2010 г.
d1 - 5,5 мм
d2 - 9 мм
d3 - 11 мм 
высота 9,5 мм

Мопед LEOPARD 49сс ⇒3876 км,72сс ⇒8186 км,110сс ⇒ 6548 км =18610 км. Мотоцикл Lifan ROAD WANDERER Rival 150сс 9912 км. и Скутер VIPER Storm 150cc 5512 км. - продан. Открыл мотосезон
Змінено: 19.03.2020 р., tsinik
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
Прикріплені файли
rar
1015.22 кБ.
rar
7.51 мБ.
rar
663.73 кБ.
rar
674.98 кБ.
1
like
1
good
bad
shockingly
07.04.2017 р. відповів для tsinik  
answerview
каб інакша конструкція головки - у тебе ж шпильки проходять скрізь циліндр+головку = тобто весь пакет наскрізь
у СG інакше, я тому мучив пейнт на роботі, щоб пояснить - стрілки там показують напрямок розширення

звук дизеля це ваще песТня = регулюючи клапана ти не міняєш ступінь стиснення = не 20 до 1
а перегрів і детонація - так це близько і поруч

я зміг отримать короткочасчну детонацію лише при ступені стиснення 12 (дванадцять) = є поршень з специфічними слідами біля витискача (треба сфоткать показать)
Крим - це Україна!
like
good
bad
shockingly
07.04.2017 р. відповів для hitmanhunter  
answerview
я на сайті малюнки перемальовував, бо тіпа вумні люди мені про маленькі зазори розказали
а потім у мене прогоріли 2 клапана (по черзі):
один бо було 0,05 поставлено
другий бо більше 6 тисяч км не перевіряв зазори... а при цьому їздив по всякому, в тому числі в режимі - "революційна необхідність" завів і зразу повний газ

тому 0,10 - 0,12 це буде цокотіти, але не прогорить!
Крим - це Україна!
like
good
bad
shockingly
07.04.2017 р. відповів для Grom  
answerview
То якість матеріалів така 03_biggrin Я начитався і в себе на Джиньші спецом перевіряв на гарячому і холодному:
при +25 зазор 0,06  а при +90 зазор 0,02мм
І до речі випускний у мене 0,11 і не цокотить.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Змінено: 07.04.2017 р., User
like
good
bad
shockingly
07.04.2017 р.
answerview
Скорее всего Кащей прав. На своем 164FML нижневальнике , зазор выставляю на глазок, на грани ощущений. Главное сам факт, что он есть. Когда мотор прогревается , начинает прослушиваться цокот. 13 тысяча пробега . Если бы что не так, клапана уже давно бы прогорели.
like
good
bad
shockingly
kascej
07.04.2017 р.
answerview
мужика,будьте мнимвтельны,я пишу про еврадауна  не ригинавльна 153 и 157 мапедка,макарошка его изуродовал крутилка добавил,умнай китайца 158,162,169 мохет быть другой хода,толкатель длинна и все быть дугой как в китая.
Змінено: 07.04.2017 р., kascej
like
good
bad
shockingly
07.04.2017 р. відповів для User  
answerview
я гарую так, що вже двічі притирав пару циліндр-головка
тому про якість матеріалу можеш не казать = японця хочу!

чувак з каналу теорія ДВС регулярно наголошує на тому, що головку треба прикручувать динамо-ключом, бо люміній розширяється і може лопнуть шпильки
у мене на ходу тримали, а от при демонтажі лопались як скло = по діагоналі (тепер з собою вожу одну про запас)
якість шпильок теж... хочу японця!
Крим - це Україна!
like
good
bad
shockingly
07.04.2017 р. відповів для Grom  
answerview
у мене пробіг за 7 тисяч - жоден болт на движку не тягнеться, оливи ніде не видно, хоча руки у мене за звичкою з попередніх дирчиків сверблять, все пробую 03_biggrin
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
like
good
bad
shockingly
kascej
07.04.2017 р. відповів для Grom  
answerview
я гарую так, що вже двічі притирав пару циліндр-головка
тому про якість матеріалу можеш не казать = японця хочу!

чувак з каналу теорія ДВС регулярно наголошує на тому, що головку треба прикручувать динамо-ключом, бо люміній розширяється і може лопнуть шпильки
у мене на ходу тримали, а от при демонтажі лопались як скло = по діагоналі (тепер з собою вожу одну про запас)
якість шпильок теж... хочу японця!

я движка токо жиклера гайка крутил и клапан голова,одна болта под сидушка без упор шевелил,упор вернул и другай болт не трогавл.
Змінено: 07.04.2017 р., kascej
like
good
bad
shockingly
kascej
07.04.2017 р.
answerview
савка мапеда нужно был весь крутить каждый зима,а как сел 90 года на импорт мапед так крутитиь стал забыть,дажа первай китайховно не памогло,его токо раз новай крутил.его с италий выставка привез,выставка спешил не был весь кручен.
like
good
bad
shockingly
07.04.2017 р. відповів для Grom  
answerview
лопаются шпильки на ура. яркий пример дебилизма и "закрутить на совесть" - это я. оборвал 2 шпильки. не так давно порвал 3. был даже прикол, когда затянул - все ровно. прокатился - нормуль. отмыл моторчик, утром махнул на работу на прохвате. в обед выхожу - одна шпилька оборвана. от теплового расширения предел прочности был выбран.
а все от того, что боялся прогара прокладки. и тянул же, вроде, не сильно. не воротком а обычным накидным ключом
Любіть Україну, як сонце, любіть,
як вітер, і трави, і води,
в годину щасливу і в радості мить,
любіть у годину негоди!
1
like
1
good
bad
shockingly
07.04.2017 р. відповів для Grom  
answerview
я гарую так, що вже двічі притирав пару циліндр-головка
тому про якість матеріалу можеш не казать = японця хочу!...

якість шпильок теж... хочу японця!


Я теж хочу, але для початку можеш спробувати нормального "фірмового" китайця - будеш приємно здивований якістю матеріалів.
А от дешевих Хонд (ямах і т.п. япошок) навіть не дивись! Я навіть осьо був на виставці Байк2017, то на свіжих Хондах аж до 250сс (не включно) якість деяких деталей гірша ніж у мене на Shineray, а якшо і не гірша, то точно не краща, навіть візуально на пластику більше заусенців на деяких деталях було!  Тож якшо япошку, то тільки шось нормальне, а це овер 3к-4к у.о., або старигана початку 90х, то тоді 2-2.5к у.о.
☭ = 卐 = Z
Змінено: 07.04.2017 р., hitmanhunter
2
like
2
good
bad
shockingly
07.04.2017 р.
answerview
12 тисяч від*їздив з 0,06 впуск і 0,07 випуск- двигун шептав, зазор виставив на 2тис. пробігу і такий тримався до 12тис.    Після 12тис. портінг каналів, "Т"-клапани з розточеними сідлами і запил голови на 0.8мм.- робочий зазор (при якому двигун шепче) став 0,04 впуск і 0,05 випуск  06_question  У моєму двигуні нагарячо зазори приблизно по 0.01-0.02 (теж начитався форумів і провіряв).
1
like
1
good
bad
shockingly
kascej
07.04.2017 р.
answerview
гаварят что если у китайца куски железа под калено и ход мапед правильно подобран гайка не крутится и не теряется,шпильк не рвется.не токо гейропа,но вся китай каждый год все больше делай праввильный мапед.дажа длинный ход на хонда и новый ys ямах железом вешают.
like
good
bad
shockingly
07.04.2017 р.
answerview
Щоб не лопались шпильки завжди треба ставити нову прокладку під головку (динамо-ключ рулить, але можна з чуттям закрутити і без нього і підтягнути, якщо буде "потіти" )
Змінено: 07.04.2017 р., cgdok
like
good
bad
shockingly
07.04.2017 р.
answerview
у меня верхневальник. но зазор клапанв, по сути, требовался лишь 2 раза.
1 - сразу после пуска и пробной пробежки. были пережаты.
2 - где-то после 6000.
остальное - после снятия головки. но то регламентные работы.
не так давно пришлось менять паразитки ГРМ. обратил внимание не выступ (неизношенную часть) на кулачках распредвала (была замена клапана с притиркой). почесав репку (мотор у меня доволе проблемный) - снял его нафигчуть наискось болгаркой, чтоб не мешал замеру зазора.
как отшептало. ессно, сйчас продувка чуть хуже (но не столь критично), зато нет этих приколов, когда коленвал провернул - зазоры ушли. так этот распредвал тут и умрет. скорее всего - вместе с мотором. перекидывать по отдельности - себе дороже выйдет. проверено.
я так о кускам вариаторник восстанавливал. толку - 0. денег вложено до утра, а оно не ездит
Любіть Україну, як сонце, любіть,
як вітер, і трави, і води,
в годину щасливу і в радості мить,
любіть у годину негоди!
1
like
1
good
bad
shockingly
kascej
07.04.2017 р.
answerview
нада возвращавтьтся к дешевыый японий деланай китая,китая каторый не трясется,не какай и гайка не рвет слишком дарагая.
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=241362651&scopeId=MB&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=13650&makeModelVariant1.modelDescription=125&pageNumber=8
like
good
bad
shockingly
07.04.2017 р. відповів для tsinik  
answerview
запчастини з пластиліна...
треба відфаткать - на зломі видно.шо метал сирий
думаю у тебе те саме
Крим - це Україна!
like
good
bad
shockingly
07.04.2017 р. відповів для User  
answerview
от і катай потихеньку - мій двигун не троганий до 7к
потім гарантія скінчилась 01_smile

катай потихеньку в прямому сенсі. бо усі мої проблеми від одного = газ до упора і не злазить до самой Білой Церкви
коли двигло паше як прокляте - воно гріється, перегрівається, його коробить.
в результаті повело головку, кришку головки, бо підшипники провертались і було принято рішення ставить МО
я не вважаю свою манеру пілотування нормальною - і їжджу я так раз на рік, але така гонка дорого обходиться

зато потом можна усім казать - та я свій капіталю...
Крим - це Україна!
like
good
bad
shockingly
kascej
08.04.2017 р.
answerview
я боялся что бюджет китайца ваша жару и гора не выдержит,но он справился со всей пробка.
https://www.youtube.com/edit?o=U&video_id=aJTASsPPuy8
like
good
bad
shockingly
kascej
08.04.2017 р.
answerview
я не уверен что два цилиндр по 25 кубиков и 2 лошадка разогреют двигатель днепра до критична температура,таже песня и с cg движком,.мне еще не удалось свой разогреть чтоб цилиндра шипела моча когда катал 180 кг гора татара.да и свой колхоза мапедка часто бежал весь 125 ручка,у вас по другому,колхоза теплый и кубиков у движка 2 раза много.
like
good
bad
shockingly
Тюль купить недорого в Украине
купить телефон в Одессе со склада, Украина
купить инсталляцию для унитаза в Одессе, магазин сантехники
© 2001-2024, MOTO.com.ua - все про мотоцикли та скутери!   Зворотній зв'язок   Про нас   Реклама на сайті   Магазин