MOTO.com.ua
events
0
Події
Погода: Київ
28.11, 23:37
44
+3 °С
Вітер: 0 м./с., Півд
НовиниФорумОголошенняЖурналКаталогПривалКалендар
Реєстрація Вхід
?
Увійти
Допоможіть Армії, наближайте нашу Перемогу!
Форум
Шукати

Мотоцикли с двигуном 162FMJ 150сс: Road Wanderer, Viking, LF150, LEOPARD, Spark, Comanche, Slider, Korsar 150, Flame, RING...

Переглядів: 1224777
15.12.2012 р.
answerview
Показати повідомлення
Обсуждаем: обслуживание, ремонт, тюнинг, стайлинг  Мотоциклы с двигателем 162 FMJ
ROAD WANDERER  150;
Viking YM 150-X;
Lifan-LF150-13;
LEOPARD 150 LP150-8A-V;
Spark SP150 R-12;
Comanche 150;
Slider 150;
Korsar 150;
Flame 150;
RING 150;
Musstang 150
Patriot PM150-3
 и другие модели....

В архиве № 1 Мануал на Road Wanderer
В архиве № 2 Мануал на Honda-CG-125-1976-1991.г (прародительница) на английском языке.
В архиве № 3 Мануал на Slider_YK150
В архиве № 4 Мануал на LF 150-13
ссылка на справочник по эксплуатации китайской мототехники:http://www.moto.com.ua/postphoto/archive/1508519_1.rar
дополнение: http://www.moto.com.ua/postphoto/archive/1533984_1.rar
по маслам (авто и мото):http://www.moto.com.ua/forum/topic-1252211/message-1533977/#1533977
маслосъемные колпачки, т.е. сальники клапана  .  В  164fml  от Daewoo Matiz.
По габаритам идеально подходят.
Оригинальные китайские высыхают, дубеют и моторчик начинает брать масло.
по размеру , до выпуска 2010 г.
d1 - 5,5 мм
d2 - 9 мм
d3 - 11 мм 
высота 9,5 мм

Мопед LEOPARD 49сс ⇒3876 км,72сс ⇒8186 км,110сс ⇒ 6548 км =18610 км. Мотоцикл Lifan ROAD WANDERER Rival 150сс 9912 км. и Скутер VIPER Storm 150cc 5512 км. - продан. Открыл мотосезон
Змінено: 19.03.2020 р., tsinik
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
Прикріплені файли
rar
1015.22 кБ.
rar
7.51 мБ.
rar
663.73 кБ.
rar
674.98 кБ.
1
like
1
good
bad
shockingly
kascej
04.04.2017 р.
answerview
пацана сказали что мопедка после 50 тасяч бальша 9000 тысяч не крутится,ни тахометр ни частотомер и мапед с 13 ведущий звезда тако 90 разгоняется.я думай что это нормально для умирающий матор.пацана перед новай резин поменял и техасмсотра на 2 год прошел,не знаю на скоко хватит движка,если не насиловать можна долго по хутар дарога катать,
скарасть токо 70 разрешен.
like
good
bad
shockingly
05.04.2017 р. відповів для vallera  
answerview
500км до 60км/год без пасажира, далі поступово розганяти  56_yahoo  Клапан випускний міняв?
like
good
bad
shockingly
05.04.2017 р. відповів для cgdok  
answerview
впуск (всем остальным спасибо за ответ)
Всем добра и кубатуры)))
like
good
bad
shockingly
05.04.2017 р. відповів для vallera  
answerview
Що сталось з клапаном, який був тепловий зазор і який пробіг двигуна до ремонту?
like
good
bad
shockingly
kascej
05.04.2017 р.
answerview
у мене нижневавльник,так зазора ставил 0,025 и матора тиха работает,но как греется клапавн ставновится слышна.такой металл китайца собрал на талкатель и цилимндра,цилиндра при нагрев больше тащится чем толкатель,клапан далеко становится от распредвал.китайца с талкатель немнога прамазал.можот после 50 тысяч все тапкатель,клапан вернется места.
like
good
bad
shockingly
07.04.2017 р. відповів для kascej  
answerview
якщо можеш сфоткай головку циліндра, бо чомусь мені незрозуміло, як ти можеш поставить 0,025 (двадцять п'ять тисячних)

у мене найменший щуп 0,10 це майже фольга, притпускаю, що є у когось 0,05 ним можна запросто порізаться...
Крим - це Україна!
Змінено: 07.04.2017 р., Grom
like
good
bad
shockingly
kascej
07.04.2017 р.
answerview
щупа еще савецка и много всякий, там 0,025 и 0,03 естя и так до милимитр.в калхоза был завода техничесакий аснастка,там такой щупа был,дажа токарный станок как швейна машин 01_smile .0,025 ужо бумажка храню,оторвался от всей пачка савременна немецка с 0,05 тожа есть,он в болтовый лавка прадажа есть.
like
good
bad
shockingly
kascej
07.04.2017 р. відповів для Grom  
answerview
якщо можеш сфоткай головку циліндра, бо чомусь мені незрозуміло, як ти можеш поставить 0,025 (двадцять п'ять тисячних)

у мене найменший щуп 0,10 це майже фольга, притпускаю, що є у когось 0,05 ним можна запросто порізаться...

коли я виставляв клапана на горячу (в ноль), а потім переміряв як двигун остив - менше ніж 0,8 у мене не було ні разу

0,1 очень толстай фольга,как савецка лезвие нева.эт колхозник таза ставил с такой зазора клапан.
1
like
1
good
bad
shockingly
07.04.2017 р. відповів для kascej  
answerview
про товщину і довжину краще мужикам не спорить, хай жонки оцінять

ти фотку головки давай
Крим - це Україна!
like
good
bad
shockingly
07.04.2017 р. відповів для kascej  
answerview
заліз у свої старі записи = таки був у мене 0,05 для верхньовальника... треба шукать
Крим - це Україна!
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
like
good
bad
shockingly
kascej
07.04.2017 р. відповів для Grom  
answerview
про товщину і довжину краще мужикам не спорить, хай жонки оцінять

ти фотку головки давай

я ужо апарату не вижу,а он зазору не видит и мапеда пацана далеко катает.
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
like
good
bad
shockingly
07.04.2017 р. відповів для Grom  
answerview
заліз у свої старі записи = таки був у мене 0,05 для верхньовальника... треба шукать

вірно, у мене є наборчик, там від 0.01 до 1.0...
ставлю 0.08 впус і 0.06 випуск завжди, і всьо ок, що на нижньовальнику було, шо зара на  OHV
☭ = 卐 = Z
Змінено: 07.04.2017 р., hitmanhunter
2
like
2
good
bad
shockingly
07.04.2017 р. відповів для Grom  
answerview
не гони, ось такі щупи у мене, найтонший у першому наборі 0,01, а 0,1 - це вже з другого набору і доволі товстий
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
like
good
bad
shockingly
kascej
07.04.2017 р.
answerview
в ящик слышна как гретый мапедка в ящик греми с 0,025,
https://www.youtube.com/edit?o=U&video_id=2UWLw8mPvcM
Змінено: 07.04.2017 р., kascej
like
good
bad
shockingly
07.04.2017 р. відповів для User  
answerview
треба десь знайти і купить, бо якось некошерно

я схоже заплутався з нулями
The valve clearance should be set to 0.08mm (0.003 in) on both valves,
this applies to all Honda CG125 models, there are only 2 valves.


у оригінальной Хонди 0,08

в 0,025мм я не вірю, хоч трісни. Пояснюю:
хід поршня 49,5-62,2 в залежності від кубатури, тому висота циліндра десь 70 мм = рокери закріплені на деталі яка в люмінії = збоку дірочка
між розпредвалом і віссю рокерів 100мм +/- кілометр
рокери звершу закріплені над гайками шпильок
весь цей бутерброд при нагрівання розширяється (навіть шпильки) і ГОЛОВНЕ розширяється нерівномірно

я не вірю, що для балансування всього цього по тепловим розширенням треба  лише 25 тисячних 0,025
так, що Кащей зви в гості = безвіз нам дали, в середині літа можна їхать = сам поміряю, тоді повірю
Крим - це Україна!
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
like
good
bad
shockingly
kascej
07.04.2017 р.
answerview
мапедка в книга пишут чтоб ставил 0,05,но с такой зазор когда греется как кувалд стучит.
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
like
good
bad
shockingly
kascej
07.04.2017 р. відповів для Grom  
answerview

я не вірю, що для балансування всього цього по тепловим розширенням треба  лише 25 тисячних 0,025
так, що Кащей зви в гості = безвіз нам дали, в середині літа можна їхать = сам поміряю, тоді повірю

так греется не токо клапан и толкатель,греется цилиндра и голова и он так нагрейся что коромысло далеко от тролкуатель становится,метала завода так подобран что толкатель греть длинна меньше чем цилиндр.можно не верить,главнай чтоб мапедка пацанам еще 50 тысяч накатапа как обещала китайца 100 тысяч.пацана даже цепа и резин новай взяла.
like
good
bad
shockingly
07.04.2017 р. відповів для Grom  
answerview
треба десь знайти і купить, бо якось некошерно
я схоже заплутався з нулями
The valve clearance should be set to 0.08mm (0.003 in) on both valves,
this applies to all Honda CG125 models, there are only 2 valves.

у оригінальной Хонди 0,08
в 0,025мм я не вірю, хоч трісни.

у хонди CG від 0.07 до 0.09 допуск... але я теж читав шо багато хто на китаі ставить 0.03 і всьо ок, клапан тіби трохи пережатий, але при нагріві на нижньовальнику якогось зазор збільшується.

я чесно ставив і 0.04 і 0.09 - різниці геть не помічав, не на холодну ні нагріту.. їде да й їде. і шумить як і шумів..
в кінці кінців ставив "по книжці" да і всьо.
☭ = 卐 = Z
Змінено: 07.04.2017 р., hitmanhunter
like
good
bad
shockingly
07.04.2017 р.
answerview
проверенно мной неоднократно на 2 двигателях-кабах (72 и 107сс) - при нагреве зазор УВЕЛИЧИВАЕТСЯ. видать, специфика отлива такова. на 1 был полностью чугунный цилиндр, на 2 - в алюминиевой рубашке.107сс еще больше увеличивает зазор. прохватил км 1-, отвинтил лючок - а щуп 0,05 во впуске, что туго ходил -пролетает как фанера.
причем, грешить на износ кулачков нет смысла - проверял на новом двигателе. и стук клапанов появляется только после того, когда шмалишь км 50 на полную. двигатель начинает работать сродни дизелю. звучок детонации аж появляется.. остынет - все устак4анивается. но лучше недожать, чем пережать. каждый двигатель индивидуален.
Любіть Україну, як сонце, любіть,
як вітер, і трави, і води,
в годину щасливу і в радості мить,
любіть у годину негоди!
like
good
bad
shockingly
kascej
07.04.2017 р.
answerview
у нижневальник пара,при нагреве меняется длинна толкателей и длинна цилиндра,пару можна по разнай подрбрать чтоб грелись с пользой,вот от износа толкатель не спрятать,он будет все короче становится и зазора будет больше 0,05,пацан еще раз паридется ставить 0,025 холодный и 0,05 горячий,а 0,05 ужо слышно как клипа.так что еврадауна как я нет причин валнаваться о такой пустяк как зазор.китаец придумал,холодно зозор мал,жарко зазор больша,клапан аткрыт мало,самагон мала и лошадь мала движка хлаждайся,самарегуляций для еврадавун как кащея.
like
good
bad
shockingly
Тюль купить недорого в Украине
купить телефон в Одессе со склада, Украина
купить инсталляцию для унитаза в Одессе, магазин сантехники
© 2001-2024, MOTO.com.ua - все про мотоцикли та скутери!   Зворотній зв'язок   Про нас   Реклама на сайті   Магазин