MOTO.com.ua
events
0
Події
Погода: Київ
29.11, 00:41
44
+3 °С
Вітер: 0 м./с., Півд
НовиниФорумОголошенняЖурналКаталогПривалКалендар
Реєстрація Вхід
?
Увійти
Допоможіть Армії, наближайте нашу Перемогу!
Форум
Шукати

Мотоцикли с двигуном 162FMJ 150сс: Road Wanderer, Viking, LF150, LEOPARD, Spark, Comanche, Slider, Korsar 150, Flame, RING...

Переглядів: 1224809
15.12.2012 р.
answerview
Показати повідомлення
Обсуждаем: обслуживание, ремонт, тюнинг, стайлинг  Мотоциклы с двигателем 162 FMJ
ROAD WANDERER  150;
Viking YM 150-X;
Lifan-LF150-13;
LEOPARD 150 LP150-8A-V;
Spark SP150 R-12;
Comanche 150;
Slider 150;
Korsar 150;
Flame 150;
RING 150;
Musstang 150
Patriot PM150-3
 и другие модели....

В архиве № 1 Мануал на Road Wanderer
В архиве № 2 Мануал на Honda-CG-125-1976-1991.г (прародительница) на английском языке.
В архиве № 3 Мануал на Slider_YK150
В архиве № 4 Мануал на LF 150-13
ссылка на справочник по эксплуатации китайской мототехники:http://www.moto.com.ua/postphoto/archive/1508519_1.rar
дополнение: http://www.moto.com.ua/postphoto/archive/1533984_1.rar
по маслам (авто и мото):http://www.moto.com.ua/forum/topic-1252211/message-1533977/#1533977
маслосъемные колпачки, т.е. сальники клапана  .  В  164fml  от Daewoo Matiz.
По габаритам идеально подходят.
Оригинальные китайские высыхают, дубеют и моторчик начинает брать масло.
по размеру , до выпуска 2010 г.
d1 - 5,5 мм
d2 - 9 мм
d3 - 11 мм 
высота 9,5 мм

Мопед LEOPARD 49сс ⇒3876 км,72сс ⇒8186 км,110сс ⇒ 6548 км =18610 км. Мотоцикл Lifan ROAD WANDERER Rival 150сс 9912 км. и Скутер VIPER Storm 150cc 5512 км. - продан. Открыл мотосезон
Змінено: 19.03.2020 р., tsinik
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
Прикріплені файли
rar
1015.22 кБ.
rar
7.51 мБ.
rar
663.73 кБ.
rar
674.98 кБ.
1
like
1
good
bad
shockingly
31.03.2017 р.
answerview
прискорювальний насос придуманий для одної єдиної функції = нівелювати збіднення суміші при різкому відкритті дроселя
все інше домисли

хочете гратися з різними діапазонами:
на малих форма вірізу дроселя і система ХХ
на середніх голка
на високих головний жиклер

на вакуумниках часто є прискорювальний насос, але оскільки то надто тонка матерія для гайдзінів = зовні він виглядає як наплив збоку

http://ua.textreferat.com/referat-1388-2.html
самоосвіта = шлях вдосконалення

Крим - це Україна!
Змінено: 31.03.2017 р., Grom
like
good
bad
shockingly
01.04.2017 р. відповів для Grom  
answerview
Про переходные режимы карбюратора, я и сам, могу вам очень много рассказать, в своё время ко мне даже таксисты приезжали карбюраторы регулировать. Я спрашивал конкретно людей, которые устанавливали  карбюратор с ускорителем на саой мотоцикл, и какие при этом улучшения, или ухудшения были,
А ролики из Ютюба я и сам посмотреть могу, Гуглом пользоваться, слава богу  умею. Меня интересуют факты людей, которые устанавливали такой карбюратор.  01_smile
Хотя видео и полезное, но я его уже видел, тем более, там не 150сс мотор.
Спасибо за желание помочь.
Кто хочет, то ищет возможности, кто не хочет, тот ищет причины!
Змінено: 01.04.2017 р., aleksandriec
like
good
bad
shockingly
01.04.2017 р. відповів для arcashan  
answerview
Дженьши да а другие я незнаю

так jianshe, ще дуже багато zongshen мають пробіги далеко за 50к і при тому шо в мотор не лазили з покупки. zongshen в США має завод, це про щось говорить. Також keeway і shineray також надійні і відомі в Європі залізяки, ну і за Lifan - паганого нічого не чув.
Ну загалом, якшо когось і забув, то - всі "брендові" відомі в світі китайські мотики, не бюджетні  і свіжі моделі - мають досить достойну якість і варті уваги. Так, ціни на них більші, але особисто перевірив - ця переплата варта того.

А одеський бренд Viper замовляє якість не погану на більшість моделей, але ціни в нього відповідні на надійні моделі. Той самий популярний VXR250, на скільки я зрозумів, робиться на заводі shineray, тому і якість відповідна... ну і ціна теж.

п.с. а по "мусстангу" 125-150сс нічого не скажу, не мав діла, але знайомий поміняв на 200сс кільця на ~10тис пробігу і успішно продав.
☭ = 卐 = Z
like
good
bad
shockingly
01.04.2017 р. відповів для hitmanhunter  
answerview
на мустанге мт200-7 лифановский движок
like
good
bad
shockingly
01.04.2017 р. відповів для aleksandriec  
answerview
ти спитав? = я відповів
сайт мій. 3 мотора мої. 3 карбюратора мої.
відео недавно сам дивився = жикльор підходить від СОЛЕКСА...

хочеш знать про факти людей - в гугл, ти ж умієш користуваться

можеш розказать про перехідні режими = розкажи будь ласка. Інформації ніколи не буває забагато. Я про перехідні режими знаю надто мало. щоб відмовлятися від нової інфи чи чиєїсь поради


з власного досвіду - після встановлення карбюратора з прискорювальним насосо:
+ мотор почав заводитись
- кудись почав діватись бензин
Крим - це Україна!
like
good
bad
shockingly
01.04.2017 р. відповів для Grom  
answerview
Вот это уже ближе к делу...  01_smile
А ехать стал лучше?
То что расход увеличится, это меня не пугает, это нормально. Просто хочется выдавить из этого мотора максимум, не залезая во внутрь.Вот и собираю информацию, как это лучше сделать.
Без обид  20_drinks
Кто хочет, то ищет возможности, кто не хочет, тот ищет причины!
like
good
bad
shockingly
01.04.2017 р. відповів для aleksandriec  
answerview
бугага
без карбюратора дуже погано заводився мотор. можна сказать, що майже не заводився зовсім
витрата бензину збільшилась (поки карбюратора не встановлював - взагалі не мінявся рівень в баку)

03_biggrin  03_biggrin

як видавить з мотора максимум я писав неодноразово = результат тобі сподобається перші 10 000 км, потім капіталка з гарантією, тому у мене 3 мотора. один катаю. другий готовий на підмінку. третій чекає чергового знущання

як на мій смак, твоєму апарату треба спочатку зайняться передньою підвіскою і жорсткістю рами, потім гальмами. задні гальма - залежно від стилю кермування, задні амори в залежності від навантаження

дружня порада - з таким рівнем розуміння = НЕ ЛІЗЬ ДО МОТОРА
бо крім збільшення витрати палива і частіших ремонтів (читай ще більше ГРОШЕЙ) ти нічого не досягнеш
Крим - це Україна!
1
like
good
bad
shockingly
1
01.04.2017 р. відповів для Grom  
answerview
Слушай дружище, я ж написал, что в мотор лезть не собираюсь и не собирался, и даже не потому, что я" НЕ РОЗУМІЮ, що роблю", а тому, що мотоцикл еще на гарантии.
А по поводу "РІВНЯ РОЗУМІННЯ"- не понял, какой именно РІВЕНЬ Розуміння ты так низко оценил во мне:про то как устроен карбюратор с ускорителем, или в чем заключается тюннинг ... ?Мне 41год,в 13 лет, я уже собрал свою первую Верховину...и всё это время очень близко общаюсь как с двух колёсной, так и с четырёх колёсной техникой и зачем ты мне начал рассказывать про доработку ходовой части, если я спрашивал КОНКРЕТНО про карб с ускорителем-я не понимаю.
Вот парень cgdok, не стал корчить из себя ЗНАТОКА ТЮННИНГА, с охуе... ным РІВНЕМ РОЗУМІННЯ, а конкретно ответил на мой вопрос, что даёт установка этого карбюратора на данный двигатель ,чёткий и конкретный ответ а не демогогия про РІВЕНЬ РОЗУМІННЯ.
Или ты мой рівень оценил, исходя из количества моих сообщений?
В общем, хоть я тут и новичок, но тебе дружеский совет:Будь попроще и не суди о людях не зная их.
Модераторов прошу прощения за  off top.
Кто хочет, то ищет возможности, кто не хочет, тот ищет причины!
Змінено: 01.04.2017 р., aleksandriec
like
good
bad
shockingly
01.04.2017 р. відповів для aleksandriec  
answerview
01_smile
я твій рівень розуміння оцінив з того як ти ставиш запитання і того як реагуєш на такий самий рівнь відповіді
що я з себе корчу = це ОФФтоп і не більше ніж твоє оціночне судження

прискорювальний насос нічого не міняє
прискорювальний насос міняє все

якщо ти такий ДОКА. то повинен розуміти принципи карбюрації та переваги наявності додаткових систем порівняно з елементарним карбюратором.
тому:
1. ти не такий вже ДОКА. хоча у тебе була верховина з шиберним карбом
2. ти не розумієш нібельмеса вкарбюраторах
3. ти умієш прекрасно ладити з людьми. оскільки читаєш їх як відкриту книгу (оффтоп)

повторюю свою пораду - не лізь до мотора
ще одна порада - подививсь те відео, там показано кілька моментів. які можуть допомогти у встановленні нового карба
Крим - це Україна!
like
good
bad
shockingly
02.04.2017 р. відповів для Grom  
answerview
С тобою все зрозуміло! Саме  до тебе, в мене немає жодного запитання!
Кто хочет, то ищет возможности, кто не хочет, тот ищет причины!
1
like
1
good
bad
shockingly
02.04.2017 р. відповів для aleksandriec  
answerview
ну раз так, то ось тобі поради:
повісь магніти на паливний шланг
постав сіточку після карбюратора
просверли поршень
сапун закрий наглухо
не користуйся передніми гальмами
постав синій діод в фару

і буде тобі щастя
Крим - це Україна!
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
like
good
bad
shockingly
03.04.2017 р. відповів для Grom  
answerview
повісь магніти на паливний шланг
постав сіточку після карбюратора
просверли поршень
сапун закрий наглухо
не користуйся передніми гальмами
постав синій діод в фару
і буде тобі щастя
 03_biggrin   18_good  Друже, не "ПЄРЄГІБАЙ"! Всі тупаки зараз у Тільнова тусуються (принципово вже кілька місяців не заглядаю на його сторінку). Тут 99% адекватних. Я особисто сподвигся на тюнінг після прочитання Твоїх експериментальних трудів і навіть телефонував Тобі. В карбюрації і вихлопі на сьогодні не все по теорії- 30% жива експериментальна доводка.
like
good
bad
shockingly
03.04.2017 р. відповів для aleksandriec  
answerview
У карбюраторах типу PZ прискор. насос регулюється по моменту спрацювання, наші двигуни нормально ковтають "додаткову струю" з 5000 об. Насос, як писав Grom, згладжує провал при різкому відкритті дроселя, але динаміки це особливо не прибавляє (бо потужність двигуна не збільшує). Тому, якщо не лізти в двигун особливого результату не буде, але їзда стане дещо комфортнішою (особливо з вакуумником). Хочеш бавитись з карбом- головна порада: бери якісний, бо дешеві не заводської комплектації часом взагалі не працездатні.
P.S. Наші двигуни комплексно "задушені" китайцями, і найбільше їх душить не карбюратор.
like
good
bad
shockingly
03.04.2017 р. відповів для cgdok  
answerview
Ок, дякую.
Кто хочет, то ищет возможности, кто не хочет, тот ищет причины!
like
good
bad
shockingly
03.04.2017 р. відповів для cgdok  
answerview
незнаю, як у кого - прискорювальний насос дає пінка під зад як на великих моторах

настроїть його можна як по моменту спрацьовування БОЛТОМ
так і по кривій продуктивності - треба різать новий кулачок

про динаміку = дозволь не погодитись = пре як дурний і це мені подобається, і це я мінять не хочу не буду

взагалі прискорювальний має економить бензин:
адже він дає короткочасне збагачення на відкриття дроселя (без жодної різниці швидко чи повільно = кулачку пофігу = він видавить бензин) це збагачення дає змогу їздить на біднішій суміші без описаний на чорному скріншоті проблем

але є одне але: коли мотик їде, то важко зупинить руку і ти вже летиш. а не їдеш і все круто, і пофіг на витрату палива = тому у мене було 4,6 01_smile і менше ніж 3,5 не спускалось

п.с. така витрата палива = це наслідок купи факторів. зокрема широких коліс і гарних гальм, якщо у вас так стандартний мотик жере... це не нормально
Крим - це Україна!
Змінено: 03.04.2017 р., Grom
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
like
good
bad
shockingly
03.04.2017 р. відповів для Grom  
answerview
Бензин найбільше економить стиль їзди. На наших малокубатурних малопотужних двигунах половина китайської кінської сили не особливо впливає. На своєму доведеному (як і в Тебе) двигуні відчутно кращу динаміку отримав з карбюратором PWK, а він без прискор.насоса. На карбах PZ підняття голки на 1-2 пази дає кращий приріст динаміки (не такий різкий і короткочасний, як прискор. насос, а плавніший і триваліший ефект), все як у тих скріншотах і все як Ти сам пишеш- насос для усування провалу при різкому (синонім- невмілому) відкритті дроселя. Для тих, хто не вміє крутити ручку, придумали "вакуумники" (а потім інжектори), тому і кажу, для стокового двигуна найкраща динаміка з вакуумним (Та все це Ти знаєш   17_wink )
1
like
1
good
bad
shockingly
03.04.2017 р. відповів для cgdok  
answerview
КРАСАВА!
ти перший хто це написав!
МАСА - це міра інертності. Відтак чим швидше прискорюєшся = тим більше витрачаєш енергії. Тут не може буть секретних рецептів = палиш більше бензину.
звідси висновок - менша швидкість та плавніші розгони = економія.

у мене на спідометрі 150сс Вікінга зелена зона 50-70 км/ч, я на спір їздив 70 км/ч цілий БАК... витрата палива склала лише 2 л на сотку (треба шукать на форумі Альфамото - здається навіть меньше)

з пасажиркою 2,4 на 200сс Апачі при 60 км/ч
Крим - це Україна!
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
like
good
bad
shockingly
04.04.2017 р.
answerview
Ребят подскажите пожалуйста.
Сколько нужно проходить обкатку (если заменил поршень и клапан один, все притерли и проточили под поршень)
и через сколько лучше менять масло.
Всем добра и кубатуры)))
like
good
bad
shockingly
04.04.2017 р. відповів для vallera  
answerview
Тысячку. И приучить поршень к высоким оборотам поэтапно это полюбому. Сам почу йствуешь мотор. Если клапан не шарлшен а направы не менялись то тысяча даже много.А вот запил гильзы под поршень это уже почти лотарея( сколько  ,как,качество—станок итд.......) расточка или шлифовка ? Хонинговка или притирка ,зазор 0,2—0,4 или еще как?Почуйствуй по мотору    ,пошел легко то без насилия крути его далее а если туговат так и прикатывай подольше.Масляк в обкатке терез тысячку меняй,не эеономь.Но обязательно смотри на слитую отработку  в плане стружек—всякое бывает.
http://www.vexillographia.ru/russia/images2/anarchy2.gif
1
like
1
good
bad
shockingly
04.04.2017 р.
answerview
клапан никто не прикатывает. он или держит или нет. разве что проверить зазоры после 1000 и 6000. нет там такой усадки. зазоры увеличиваются за счет износа кулачков распредвала и наклепа самого клапана. меньше зазор не станет точно, если при сборке все верно отрегулировали. разве что за счет подтяжки шпилек головки.
замена поршня с расточкой гильзы - лотерея, как верно указал "Копар". как хон нанесли, как расточили, что за качество поршня и колец. разводка, качество сборки. в общем, много факторов. но не думаю, что китайцы этим особо заморачиваются. если запчасти средненькие - будет ездить не хуже прежнего (стокового). у меня при сборке (замены клапана и приитрки) он явно течет. вернее - слезит. но фаску дальше трогать не стал. на ходовых качествах не отразилось. и это с учетом того, что за 25000 не менялись ни кольца, двигатель не вскрывался. даже прокладка между головкой и цилиндром родная. а вскрывалось раз 5. она у меня проблемная - не подобрать. вернее - сложно, в мотолабазах таких нет. и крутится до своей 9000 об/мин. а мне больше и не надо
Любіть Україну, як сонце, любіть,
як вітер, і трави, і води,
в годину щасливу і в радості мить,
любіть у годину негоди!
1
like
1
good
bad
shockingly
Тюль купить недорого в Украине
купить телефон в Одессе со склада, Украина
купить инсталляцию для унитаза в Одессе, магазин сантехники
© 2001-2024, MOTO.com.ua - все про мотоцикли та скутери!   Зворотній зв'язок   Про нас   Реклама на сайті   Магазин