Обсуждаем: обслуживание, ремонт, тюнинг, стайлинг Мотоциклы с двигателем 162 FMJ ROAD WANDERER 150;
Viking YM 150-X;
Lifan-LF150-13;
LEOPARD 150 LP150-8A-V;
Spark SP150 R-12;
Comanche 150;
Slider 150;
Korsar 150;
Flame 150;
RING 150;
Musstang 150
Patriot PM150-3 и другие модели....
В архиве № 1 Мануал на Road Wanderer В архиве № 2 Мануал на Honda-CG-125-1976-1991.г (прародительница) на английском языке. В архиве № 3 Мануал на Slider_YK150 В архиве № 4 Мануал на LF 150-13 ссылка на справочник по эксплуатации китайской мототехники:http://www.moto.com.ua/postphoto/archive/1508519_1.rar дополнение: http://www.moto.com.ua/postphoto/archive/1533984_1.rar по маслам (авто и мото):http://www.moto.com.ua/forum/topic-1252211/message-1533977/#1533977 маслосъемные колпачки, т.е. сальники клапана . В 164fml от Daewoo Matiz.
По габаритам идеально подходят.
Оригинальные китайские высыхают, дубеют и моторчик начинает брать масло.
по размеру , до выпуска 2010 г.
d1 - 5,5 мм
d2 - 9 мм
d3 - 11 мм
высота 9,5 мм
Мопед LEOPARD 49сс ⇒3876 км,72сс ⇒8186 км,110сс ⇒ 6548 км =18610 км. Мотоцикл Lifan ROAD WANDERER Rival 150сс 9912 км. и Скутер VIPER Storm 150cc 5512 км. - продан. Открыл мотосезон
Про переходные режимы карбюратора, я и сам, могу вам очень много рассказать, в своё время ко мне даже таксисты приезжали карбюраторы регулировать. Я спрашивал конкретно людей, которые устанавливали карбюратор с ускорителем на саой мотоцикл, и какие при этом улучшения, или ухудшения были,
А ролики из Ютюба я и сам посмотреть могу, Гуглом пользоваться, слава богу умею. Меня интересуют факты людей, которые устанавливали такой карбюратор.
Хотя видео и полезное, но я его уже видел, тем более, там не 150сс мотор.
Спасибо за желание помочь.
Кто хочет, то ищет возможности, кто не хочет, тот ищет причины!
так jianshe, ще дуже багато zongshen мають пробіги далеко за 50к і при тому шо в мотор не лазили з покупки. zongshen в США має завод, це про щось говорить. Також keeway і shineray також надійні і відомі в Європі залізяки, ну і за Lifan - паганого нічого не чув.
Ну загалом, якшо когось і забув, то - всі "брендові" відомі в світі китайські мотики, не бюджетні і свіжі моделі - мають досить достойну якість і варті уваги. Так, ціни на них більші, але особисто перевірив - ця переплата варта того.
А одеський бренд Viper замовляє якість не погану на більшість моделей, але ціни в нього відповідні на надійні моделі. Той самий популярний VXR250, на скільки я зрозумів, робиться на заводі shineray, тому і якість відповідна... ну і ціна теж.
п.с. а по "мусстангу" 125-150сс нічого не скажу, не мав діла, але знайомий поміняв на 200сс кільця на ~10тис пробігу і успішно продав.
ти спитав? = я відповів
сайт мій. 3 мотора мої. 3 карбюратора мої.
відео недавно сам дивився = жикльор підходить від СОЛЕКСА...
хочеш знать про факти людей - в гугл, ти ж умієш користуваться
можеш розказать про перехідні режими = розкажи будь ласка. Інформації ніколи не буває забагато. Я про перехідні режими знаю надто мало. щоб відмовлятися від нової інфи чи чиєїсь поради
з власного досвіду - після встановлення карбюратора з прискорювальним насосо:
+ мотор почав заводитись
- кудись почав діватись бензин
Вот это уже ближе к делу...
А ехать стал лучше?
То что расход увеличится, это меня не пугает, это нормально. Просто хочется выдавить из этого мотора максимум, не залезая во внутрь.Вот и собираю информацию, как это лучше сделать.
Без обид
Кто хочет, то ищет возможности, кто не хочет, тот ищет причины!
бугага
без карбюратора дуже погано заводився мотор. можна сказать, що майже не заводився зовсім
витрата бензину збільшилась (поки карбюратора не встановлював - взагалі не мінявся рівень в баку)
як видавить з мотора максимум я писав неодноразово = результат тобі сподобається перші 10 000 км, потім капіталка з гарантією, тому у мене 3 мотора. один катаю. другий готовий на підмінку. третій чекає чергового знущання
як на мій смак, твоєму апарату треба спочатку зайняться передньою підвіскою і жорсткістю рами, потім гальмами. задні гальма - залежно від стилю кермування, задні амори в залежності від навантаження
дружня порада - з таким рівнем розуміння = НЕ ЛІЗЬ ДО МОТОРА
бо крім збільшення витрати палива і частіших ремонтів (читай ще більше ГРОШЕЙ) ти нічого не досягнеш
Слушай дружище, я ж написал, что в мотор лезть не собираюсь и не собирался, и даже не потому, что я" НЕ РОЗУМІЮ, що роблю", а тому, що мотоцикл еще на гарантии.
А по поводу "РІВНЯ РОЗУМІННЯ"- не понял, какой именно РІВЕНЬ Розуміння ты так низко оценил во мне:про то как устроен карбюратор с ускорителем, или в чем заключается тюннинг ... ?Мне 41год,в 13 лет, я уже собрал свою первую Верховину...и всё это время очень близко общаюсь как с двух колёсной, так и с четырёх колёсной техникой и зачем ты мне начал рассказывать про доработку ходовой части, если я спрашивал КОНКРЕТНО про карб с ускорителем-я не понимаю.
Вот парень cgdok, не стал корчить из себя ЗНАТОКА ТЮННИНГА, с охуе... ным РІВНЕМ РОЗУМІННЯ, а конкретно ответил на мой вопрос, что даёт установка этого карбюратора на данный двигатель ,чёткий и конкретный ответ а не демогогия про РІВЕНЬ РОЗУМІННЯ.
Или ты мой рівень оценил, исходя из количества моих сообщений?
В общем, хоть я тут и новичок, но тебе дружеский совет:Будь попроще и не суди о людях не зная их.
Модераторов прошу прощения за off top.
Кто хочет, то ищет возможности, кто не хочет, тот ищет причины!
я твій рівень розуміння оцінив з того як ти ставиш запитання і того як реагуєш на такий самий рівнь відповіді
що я з себе корчу = це ОФФтоп і не більше ніж твоє оціночне судження
прискорювальний насос нічого не міняє
прискорювальний насос міняє все
якщо ти такий ДОКА. то повинен розуміти принципи карбюрації та переваги наявності додаткових систем порівняно з елементарним карбюратором.
тому:
1. ти не такий вже ДОКА. хоча у тебе була верховина з шиберним карбом
2. ти не розумієш нібельмеса вкарбюраторах
3. ти умієш прекрасно ладити з людьми. оскільки читаєш їх як відкриту книгу (оффтоп)
повторюю свою пораду - не лізь до мотора
ще одна порада - подививсь те відео, там показано кілька моментів. які можуть допомогти у встановленні нового карба
ну раз так, то ось тобі поради:
повісь магніти на паливний шланг
постав сіточку після карбюратора
просверли поршень
сапун закрий наглухо
не користуйся передніми гальмами
постав синій діод в фару
повісь магніти на паливний шланг
постав сіточку після карбюратора
просверли поршень
сапун закрий наглухо
не користуйся передніми гальмами
постав синій діод в фару
і буде тобі щастя
Друже, не "ПЄРЄГІБАЙ"! Всі тупаки зараз у Тільнова тусуються (принципово вже кілька місяців не заглядаю на його сторінку). Тут 99% адекватних. Я особисто сподвигся на тюнінг після прочитання Твоїх експериментальних трудів і навіть телефонував Тобі. В карбюрації і вихлопі на сьогодні не все по теорії- 30% жива експериментальна доводка.
У карбюраторах типу PZ прискор. насос регулюється по моменту спрацювання, наші двигуни нормально ковтають "додаткову струю" з 5000 об. Насос, як писав Grom, згладжує провал при різкому відкритті дроселя, але динаміки це особливо не прибавляє (бо потужність двигуна не збільшує). Тому, якщо не лізти в двигун особливого результату не буде, але їзда стане дещо комфортнішою (особливо з вакуумником). Хочеш бавитись з карбом- головна порада: бери якісний, бо дешеві не заводської комплектації часом взагалі не працездатні.
P.S. Наші двигуни комплексно "задушені" китайцями, і найбільше їх душить не карбюратор.
незнаю, як у кого - прискорювальний насос дає пінка під зад як на великих моторах
настроїть його можна як по моменту спрацьовування БОЛТОМ
так і по кривій продуктивності - треба різать новий кулачок
про динаміку = дозволь не погодитись = пре як дурний і це мені подобається, і це я мінять не хочу не буду
взагалі прискорювальний має економить бензин:
адже він дає короткочасне збагачення на відкриття дроселя (без жодної різниці швидко чи повільно = кулачку пофігу = він видавить бензин) це збагачення дає змогу їздить на біднішій суміші без описаний на чорному скріншоті проблем
але є одне але: коли мотик їде, то важко зупинить руку і ти вже летиш. а не їдеш і все круто, і пофіг на витрату палива = тому у мене було 4,6 і менше ніж 3,5 не спускалось
п.с. така витрата палива = це наслідок купи факторів. зокрема широких коліс і гарних гальм, якщо у вас так стандартний мотик жере... це не нормально
Бензин найбільше економить стиль їзди. На наших малокубатурних малопотужних двигунах половина китайської кінської сили не особливо впливає. На своєму доведеному (як і в Тебе) двигуні відчутно кращу динаміку отримав з карбюратором PWK, а він без прискор.насоса. На карбах PZ підняття голки на 1-2 пази дає кращий приріст динаміки (не такий різкий і короткочасний, як прискор. насос, а плавніший і триваліший ефект), все як у тих скріншотах і все як Ти сам пишеш- насос для усування провалу при різкому (синонім- невмілому) відкритті дроселя. Для тих, хто не вміє крутити ручку, придумали "вакуумники" (а потім інжектори), тому і кажу, для стокового двигуна найкраща динаміка з вакуумним (Та все це Ти знаєш )
КРАСАВА!
ти перший хто це написав!
МАСА - це міра інертності. Відтак чим швидше прискорюєшся = тим більше витрачаєш енергії. Тут не може буть секретних рецептів = палиш більше бензину.
звідси висновок - менша швидкість та плавніші розгони = економія.
у мене на спідометрі 150сс Вікінга зелена зона 50-70 км/ч, я на спір їздив 70 км/ч цілий БАК... витрата палива склала лише 2 л на сотку (треба шукать на форумі Альфамото - здається навіть меньше)
Ребят подскажите пожалуйста.
Сколько нужно проходить обкатку (если заменил поршень и клапан один, все притерли и проточили под поршень)
и через сколько лучше менять масло.
Тысячку. И приучить поршень к высоким оборотам поэтапно это полюбому. Сам почу йствуешь мотор. Если клапан не шарлшен а направы не менялись то тысяча даже много.А вот запил гильзы под поршень это уже почти лотарея( сколько ,как,качество—станок итд.......) расточка или шлифовка ? Хонинговка или притирка ,зазор 0,2—0,4 или еще как?Почуйствуй по мотору ,пошел легко то без насилия крути его далее а если туговат так и прикатывай подольше.Масляк в обкатке терез тысячку меняй,не эеономь.Но обязательно смотри на слитую отработку в плане стружек—всякое бывает.
клапан никто не прикатывает. он или держит или нет. разве что проверить зазоры после 1000 и 6000. нет там такой усадки. зазоры увеличиваются за счет износа кулачков распредвала и наклепа самого клапана. меньше зазор не станет точно, если при сборке все верно отрегулировали. разве что за счет подтяжки шпилек головки.
замена поршня с расточкой гильзы - лотерея, как верно указал "Копар". как хон нанесли, как расточили, что за качество поршня и колец. разводка, качество сборки. в общем, много факторов. но не думаю, что китайцы этим особо заморачиваются. если запчасти средненькие - будет ездить не хуже прежнего (стокового). у меня при сборке (замены клапана и приитрки) он явно течет. вернее - слезит. но фаску дальше трогать не стал. на ходовых качествах не отразилось. и это с учетом того, что за 25000 не менялись ни кольца, двигатель не вскрывался. даже прокладка между головкой и цилиндром родная. а вскрывалось раз 5. она у меня проблемная - не подобрать. вернее - сложно, в мотолабазах таких нет. и крутится до своей 9000 об/мин. а мне больше и не надо
Любіть Україну, як сонце, любіть,
як вітер, і трави, і води,
в годину щасливу і в радості мить,
любіть у годину негоди!