MOTO.com.ua
events
0
Події
Погода: Київ
12.02, 09:59
44
-5 °С
Вітер: 2 м./с., Схід
НовиниФорумОголошенняЖурналКаталогПривалКалендар
Реєстрація Вхід
?
Увійти
Допоможіть Армії, наближайте нашу Перемогу!
Форум
Шукати

Мотоцикли с двигуном 162FMJ 150сс: Road Wanderer, Viking, LF150, LEOPARD, Spark, Comanche, Slider, Korsar 150, Flame, RING...

Переглядів: 1247008
15.12.2012 р.
answerview
Показати повідомлення
Обсуждаем: обслуживание, ремонт, тюнинг, стайлинг  Мотоциклы с двигателем 162 FMJ
ROAD WANDERER  150;
Viking YM 150-X;
Lifan-LF150-13;
LEOPARD 150 LP150-8A-V;
Spark SP150 R-12;
Comanche 150;
Slider 150;
Korsar 150;
Flame 150;
RING 150;
Musstang 150
Patriot PM150-3
 и другие модели....

В архиве № 1 Мануал на Road Wanderer
В архиве № 2 Мануал на Honda-CG-125-1976-1991.г (прародительница) на английском языке.
В архиве № 3 Мануал на Slider_YK150
В архиве № 4 Мануал на LF 150-13
ссылка на справочник по эксплуатации китайской мототехники:http://www.moto.com.ua/postphoto/archive/1508519_1.rar
дополнение: http://www.moto.com.ua/postphoto/archive/1533984_1.rar
по маслам (авто и мото):http://www.moto.com.ua/forum/topic-1252211/message-1533977/#1533977
маслосъемные колпачки, т.е. сальники клапана  .  В  164fml  от Daewoo Matiz.
По габаритам идеально подходят.
Оригинальные китайские высыхают, дубеют и моторчик начинает брать масло.
по размеру , до выпуска 2010 г.
d1 - 5,5 мм
d2 - 9 мм
d3 - 11 мм 
высота 9,5 мм

Мопед LEOPARD 49сс ⇒3876 км,72сс ⇒8186 км,110сс ⇒ 6548 км =18610 км. Мотоцикл Lifan ROAD WANDERER Rival 150сс 9912 км. и Скутер VIPER Storm 150cc 5512 км. - продан. Открыл мотосезон
Змінено: 19.03.2020 р., tsinik
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
Прикріплені файли
rar
1015.22 кБ.
rar
7.51 мБ.
rar
663.73 кБ.
rar
674.98 кБ.
1
like
1
good
bad
shockingly
09.11.2016 р.
answerview
Главный топливный жиклер ГТЖ подходит от автомобильного карбюратора Озон Ваз классика.

Встречал информацию, что в карбюратор 200куб. мотора ставили ГТЖ 120-125 (точно не помню)
Владелец был доволен.
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
1
like
1
good
bad
shockingly
09.11.2016 р. відповів для hitmanhunter  
answerview
У всіх мото-карбюраторах МАКСИМАЛЬНУ пропускну можливість палива встановлюють жиклери. Болтом може тільки ЗМЕНШУВАТИСЬ подача бензину, якщо болт на вихідній частині карбюратора (так у карбах PZ); і може регулюватись подача повітря в систему холостого ходу, тоді болт зі сторони повітряного фільтра. Якщо прогрітий двигун у всіх режимах  працоє добре, а холодний заводиться погано то 99% проблема у жиклері ХХ. Положення голки і ГПЖ можуть дещо впливати  на ХХ і пуск, але це теж ознаки неправильного жиклера холостого. При налаштуванні карбюратора спочатку добиваються підбором жиклера ХХ стабільної роботи в цьому режимі і доброго пуску.
Змінено: 09.11.2016 р., cgdok
2
like
2
good
bad
shockingly
09.11.2016 р. відповів для Czeslaw  
answerview
З металевої частини знята фаска з боку гумового патрубка, невелика впадина по діаметру є (можливо впливає на 0.01% потужності двигуна  08_lol  ). У мене зроблено портінг каналів,  бо в новому були РЕАЛЬНІ перепади і сходинки. Я впевнений що за 2 долари саморобний патрубок з невеличкою сходинкою кращий від 9 доларового фабричного без сходинки  17_wink
Змінено: 09.11.2016 р., cgdok
like
good
bad
shockingly
09.11.2016 р. відповів для cgdok  
answerview
Посмотрел на свой стоковый завареный патрубок и решил, что вставку из шланга делать не буду.  Расстояние между фланцами 30 -45 мм ( они не в параллельных плоскостях).  Сколько между ними можно вставить резинового шланга? - Што то около 25 мм. Потом кусок гумового патрубка обожмется хотутами и получиться жесткая конструкция, что малоэфективно. После Католического Рождества будет море времени , тогда и сделаю такой же из нерж. стали.  К достоинством оной можно отнести низкую теплопроводность.
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
like
good
bad
shockingly
09.11.2016 р. відповів для moto-moto  
answerview
Якщо прогрітий двигун у всіх режимах  працоє добре, а холодний заводиться погано то 99% проблема у жиклері ХХ.  

ок, куплю жикльор ХХ, або рем к-кт


Главный топливный жиклер ГТЖ подходит от автомобильного карбюратора Озон Ваз классика.
Встречал информацию, что в карбюратор 200куб. мотора ставили ГТЖ 120-125 (точно не помню)
Владелец был доволен.


ну в мене жикльори не такі, ось щось типу такого:

п.с. сорі, завтикав, вони ж і є в тебе на фото. А хіба 120 не стоіть з заводу у 200 куб ?
☭ = 卐 = Z
Змінено: 10.11.2016 р., hitmanhunter
like
good
bad
shockingly
09.11.2016 р. відповів для Czeslaw  
answerview
Щоб погасити низькоамплітудну високочастотну вібрацію цілком достатньо 1мм. гумової вставки в патрубок. Заводські гумові патрубки досить жорсткі, карбюратор не повинен хитатись більше 2-3 міліметрів. По фото Вашого патрубка можу сказати, що місця для гумової вставки достатньо. У відомих мотовиробників у 99%  патрубки карбюратора гумові. Китайці ставлять цільнолиті алюмінієві патрубки щоб зкомпонувати двигун хонди і раму ямахи чи сузукі (і алюмінієві патрубки дешевші у виготовлені), довжина і форма патрубків при цьому часто не оптимальні для двигуна.
like
good
bad
shockingly
10.11.2016 р. відповів для hitmanhunter  
answerview
Якщо прогрітий двигун у всіх режимах  працоє добре, а холодний заводиться погано то 99% проблема у жиклері ХХ.  

ок, куплю жикльор ХХ, або рем к-кт


Главный топливный жиклер ГТЖ подходит от автомобильного карбюратора Озон Ваз классика.
Встречал информацию, что в карбюратор 200куб. мотора ставили ГТЖ 120-125 (точно не помню)
Владелец был доволен.


ну в мене жикльори не такі, ось щось типу такого:




Жиклер тот, в карюраторах pz  он состоит из двух частей. Сам жиклер и эмульсионная трубка. Откручиваешь жиклер и вкручиваешь новый.

А жиклер ХХ надо покупать http://www.maxiscooter.com.ua/shop/news.htmlВот тут посмотри. Цены и качество хорошие и продавец доброжелательный и подсказать может граммотно.
1
like
1
good
bad
shockingly
10.11.2016 р.
answerview
Есть и дедовский способ–трехгранный шабер из швейной иглы и запайка медной проволочки в отверстие жиклера.Дело муторное но с результатом если не спеша и с умом.
http://www.vexillographia.ru/russia/images2/anarchy2.gif
like
good
bad
shockingly
10.11.2016 р. відповів для cgdok  
answerview
Щоб погасити низькоамплітудну високочастотну вібрацію цілком достатньо 1мм. гумової вставки в патрубок. Заводські гумові патрубки досить жорсткі, карбюратор не повинен хитатись більше 2-3 міліметрів. По фото Вашого патрубка можу сказати, що місця для гумової вставки достатньо. У відомих мотовиробників у 99%  патрубки карбюратора гумові. Китайці ставлять цільнолиті алюмінієві патрубки щоб зкомпонувати двигун хонди і раму ямахи чи сузукі (і алюмінієві патрубки дешевші у виготовлені), довжина і форма патрубків при цьому часто не оптимальні для двигуна.

Там со стороны шпилек стоит какая-то вроде пластиковой вставка. Ее недостаточно разве? А можно фото как резиновая выглядит.
like
good
bad
shockingly
kascej
10.11.2016 р.
answerview
у китайца пласииковая шайба,в пластиковаой шайбе еще резиновое кольцо со стороны карба наполовину в  шайбу утоплено.
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
like
good
bad
shockingly
10.11.2016 р. відповів для kascej  
answerview
у китайца пласииковая шайба,в пластиковаой шайбе еще резиновое кольцо со стороны карба наполовину в  шайбу утоплено.
У меня полностью из пластика.
Іванович. Не бандерлог!
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
like
good
bad
shockingly
10.11.2016 р. відповів для cgdok  
answerview
Щоб погасити низькоамплітудну високочастотну вібрацію цілком достатньо 1мм. гумової вставки в патрубок. Заводські гумові патрубки досить жорсткі, карбюратор не повинен хитатись більше 2-3 міліметрів.


Не хотелось бросаться в рассуждения, но позвольте. 03_biggrin  Что бы погасить вибрацию с амплитудой в 1мм на все 100% , патрубок должен растягиваться и сжиматься ровно на 1мм. При этом, сообщаемое усилие, через патрубок карбюратору не должно превышать той величины, которая позволила бы ему смещаться на некоторое расстояние.  03_biggrin   За карбюратором тоже гумовый патрубок , т.е. еще менее жесткая конструкция. Неужели , Вы  думаете, что жесткая гумовая вставка или колечко с пластиковой прокладкой способны компенсировать вибрацию в карбе хотя бы на 30%? Пластик там для термоизоляции.
Свою точку зрения высказал. Больше рассуждать не хочеться. Китайцы молодцы, мыслят так, что бы не вылезти из бюджета. Тоже последую их примеру. Пусть взбалтывает и вспенивает смесь . Будем считать , что эмульсионные трубки выполняют вспомогательную функцию. 03_biggrin
Змінено: 10.11.2016 р., Czeslaw
like
good
bad
shockingly
kascej
10.11.2016 р. відповів для Direktor  
answerview
все как было так и оставил,заменил токо жиклеры чтоб китайчик больше самогона жрал,на заводских регулировках самогона не хватало,иногда приходитлось катать колхозную бодягу из 50% самогона.я свое успел на нафте откатать,будущим поколениям к самогону привыкать.
like
good
bad
shockingly
10.11.2016 р. відповів для Czeslaw  
answerview
"Пластик там для термоизоляции"- абсолютно вірно. Якщо б наші двигуни вібрували з амплітудою 1мм, рама б розлетілась. Там амплітуди сотки, ну максимум 0.2 мм.  В Ямасі YBR 125 патрубок такої конструкції як Ваш, все працює. На хондах CG і CB 125 до 90х років стояли патрубки з товстою гумовою прокладкою і щитком від перегріву, потім почали економити
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
like
good
bad
shockingly
10.11.2016 р. відповів для cgdok  
answerview
Якщо прогрітий двигун у всіх режимах  працоє добре, а холодний заводиться погано то 99% проблема у жиклері ХХ. Положення голки і ГПЖ можуть дещо впливати  на ХХ і пуск, але це теж ознаки неправильного жиклера холостого. При налаштуванні карбюратора спочатку добиваються підбором жиклера ХХ стабільної роботи в цьому режимі і доброго пуску.

глянув свій карбулятор: PZ30мм. ХХ жикльор *38, а основний 108  06_question
☭ = 卐 = Z
like
good
bad
shockingly
10.11.2016 р. відповів для hitmanhunter  
answerview
Я б спробував 42, тоді можна буде зменшити "гвинтом якості"   (0.25-0.5 оберта від повністю закручений)
1
like
1
good
bad
shockingly
10.11.2016 р. відповів для hitmanhunter  
answerview
Якщо прогрітий двигун у всіх режимах  працоє добре, а холодний заводиться погано то 99% проблема у жиклері ХХ. Положення голки і ГПЖ можуть дещо впливати  на ХХ і пуск, але це теж ознаки неправильного жиклера холостого. При налаштуванні карбюратора спочатку добиваються підбором жиклера ХХ стабільної роботи в цьому режимі і доброго пуску.

глянув свій карбулятор: PZ30мм. ХХ жикльор *38, а основний 108  06_question


Стандартный набор у 200 куб китайцев....
Прямо озадачивает ....
Остается только жиклер ХХ 45 попробовать поставть.

А если это не поможет, то святой водой окропить  :-) :-) :-) :-)


Если серьезно, надо будет думать  27_dash
1
like
1
good
bad
shockingly
11.11.2016 р. відповів для hitmanhunter  
answerview
читал, но варежку не раскрывал. по сути, согласен с вышесказанным  - смесь беднит. вспоминаю твои прежние посты о перегревах - явный симптом. попробуй игру с жиклерами. если на прогретом прет, что немой - то, возможно, откалибровать сам жиклер ХХ (тогда и винт качества даст результативность). возможно, что иглу придется приподнять, чтоб убрать скачок (провал). на зажигание (коммут) я бы не стал грешить. моторчик или подхватывает или нет. но дрыгать несколько минут - я бы его спалил от психов. у меня маленькое мопедко, если со 2 раза не стартануло - то я уже психую. максимум- 5 киков. бОльшая мопедко - та с 1 раза.
но там карбы несколько разнятся. на маленьком -ЦВК с ускорителем и диафрагмой, на бОльшем - обычная настраиваемая руками железяка. туть проще
Любіть Україну, як сонце, любіть,
як вітер, і трави, і води,
в годину щасливу і в радості мить,
любіть у годину негоди!
1
like
1
good
bad
shockingly
11.11.2016 р. відповів для hitmanhunter  
answerview
Поставь свечу по-горячЕй.
"Надо стараться все делать хорошо: плохо оно само получится."

Андрей Миронов
Змінено: 11.11.2016 р., Limon
like
good
bad
shockingly
kascej
11.11.2016 р.
answerview
мапедка отрегулирована что может работать на чистом самогоне.
http://motornoe.com/avtohimiya/spirt-vmesto-benzina-avtomobilnoe-toplivo-buduszego.html
пока в колхозе нафта дешевле самогона,будем катать нафту,а как станет дороже 50 копеек литра будем катать ячменю.
like
good
bad
shockingly
Тюль купить недорого в Украине
купить телефон в Одессе со склада, Украина
купить инсталляцию для унитаза в Одессе, магазин сантехники
© 2001-2025, MOTO.com.ua - все про мотоцикли та скутери!   Зворотній зв'язок   Про нас   Реклама на сайті   Магазин