MOTO.com.ua
events
0
Події
Погода: Київ
12.02, 09:33
44
-5 °С
Вітер: 2 м./с., Схід
НовиниФорумОголошенняЖурналКаталогПривалКалендар
Реєстрація Вхід
?
Увійти
Допоможіть Армії, наближайте нашу Перемогу!
Форум
Шукати

Мотоцикли с двигуном 162FMJ 150сс: Road Wanderer, Viking, LF150, LEOPARD, Spark, Comanche, Slider, Korsar 150, Flame, RING...

Переглядів: 1246920
15.12.2012 р.
answerview
Показати повідомлення
Обсуждаем: обслуживание, ремонт, тюнинг, стайлинг  Мотоциклы с двигателем 162 FMJ
ROAD WANDERER  150;
Viking YM 150-X;
Lifan-LF150-13;
LEOPARD 150 LP150-8A-V;
Spark SP150 R-12;
Comanche 150;
Slider 150;
Korsar 150;
Flame 150;
RING 150;
Musstang 150
Patriot PM150-3
 и другие модели....

В архиве № 1 Мануал на Road Wanderer
В архиве № 2 Мануал на Honda-CG-125-1976-1991.г (прародительница) на английском языке.
В архиве № 3 Мануал на Slider_YK150
В архиве № 4 Мануал на LF 150-13
ссылка на справочник по эксплуатации китайской мототехники:http://www.moto.com.ua/postphoto/archive/1508519_1.rar
дополнение: http://www.moto.com.ua/postphoto/archive/1533984_1.rar
по маслам (авто и мото):http://www.moto.com.ua/forum/topic-1252211/message-1533977/#1533977
маслосъемные колпачки, т.е. сальники клапана  .  В  164fml  от Daewoo Matiz.
По габаритам идеально подходят.
Оригинальные китайские высыхают, дубеют и моторчик начинает брать масло.
по размеру , до выпуска 2010 г.
d1 - 5,5 мм
d2 - 9 мм
d3 - 11 мм 
высота 9,5 мм

Мопед LEOPARD 49сс ⇒3876 км,72сс ⇒8186 км,110сс ⇒ 6548 км =18610 км. Мотоцикл Lifan ROAD WANDERER Rival 150сс 9912 км. и Скутер VIPER Storm 150cc 5512 км. - продан. Открыл мотосезон
Змінено: 19.03.2020 р., tsinik
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
Прикріплені файли
rar
1015.22 кБ.
rar
7.51 мБ.
rar
663.73 кБ.
rar
674.98 кБ.
1
like
1
good
bad
shockingly
08.11.2016 р. відповів для hitmanhunter  
answerview
Это га всех прусах так? У меня мустанг мт200-7 с карбом пз30  проблем некогда не было
like
good
bad
shockingly
08.11.2016 р. відповів для arcashan  
answerview
Это га всех прусах так? У меня мустанг мт200-7 с карбом пз30  проблем некогда не было

у мене заводський Зонг zs200gy-3, копія Honda XR125, тілки вилка більша і 200сс (167FML-3 нижньовальник).
..не на всіх... взагалі у всіх ХХ на холодну тримає поганенько - треба підгазовувати секунд 30-40. Але заводяться по відгукам нормально. А у мене на холодну тільки з величезної гори заводиться.
...на популярному "спорту" Зонг zs200 карб і мотор такий самий як у мене. да і 162 FMJ, 157FMI впуск такий же в принципі.
157й (125сс) Вайпер я заводив у -10С з 1го разу і він без підгазовки тримав ХХ (на закритій заслонці "підсосу" ) майже стабільно.

Та ні, все це купувати нове-не є добре, маю на увазі знайомих з подібною технікою. Поставити поруч два моти і по черзі міняти карб..... і т.д. Має ж бути притичина такого западла 02_sad

нема поруч мотів... тільки своїми силами
☭ = 卐 = Z
Змінено: 08.11.2016 р., hitmanhunter
like
good
bad
shockingly
08.11.2016 р. відповів для hitmanhunter  
answerview
А з якого дива стоїть PZ26, якщо мав би бути PZ30 ?! По опису проблеми причина в замалому жиклері холостого ходу- бідна суміш на "холодну" заводку. Можна поставити ремкомплект від PZ30, але для 67го поршня і PZ30 малуватий по ідеї. У мене стоїть карб OKO PWK 28 з головним 115 і холостим 48 (двигун 162FMJ). Китайські жиклери неякісні- на PZ27 два жиклери холостого з маркуванням 40 працювали дуже різно: один давав добру заводку і стабільний холостий на 1200, інший погано і холостий на 1700об. Моя порада- якісний правильного розміру карбюратор і підбір жиклерів.
1
like
1
good
bad
shockingly
08.11.2016 р. відповів для hitmanhunter  
answerview
І до речі, у деяких PZ 26,27,30 навіть положення голки впливає на заводку і холостий. Ціна-якість браття
1
like
1
good
bad
shockingly
08.11.2016 р. відповів для hitmanhunter  
answerview
У меня тоже 164 FML и так же с момента покупки выносит мозг карб , pz30.  В первый сезон эксплуатации проблему решил заменой жиклеров большего сечения. Но иногда (пару раз за сезон) " болячка" давала о себе знать. Мот отказывался , то держать ХХ, то не сбрасывает обороты при полностью закрытой заслонке. Проблема как неожиданно начиналась, так и сама по себе и пропадала.  В сентябре приезжаю на работу , помыл мот кхерхером с "химией" . После чего домой уже ехать на нем не смог. Сначала думал, что вода не туда попала, менял свечи, чистил карб.... и прочие танцы с бубном результата не дали . На следующее утро был выходной, спокойно, без суеты все осмотрел и обнаружил в алюминиевом патрубке микротрещину, еле заметную. Если бы прошлой зимой не покрасил бы патрубок -фиг бы ее нашел!  Меня заинтересовало, почему на патрубке вздулся лак и в одном месте потемнела краска?  Спасибо нашему механику, что не отказал, в выходной день приехал и заварил патрубок аргоном. Только он один алюминий варит. Мот сразу завелся с полтычка!
Начал делать новый патрубок, с нерж. стали . Трубу внутренним диаметром 30мм не  нашел, вытачили из цельной болванки.  
В китайском алюминии может быть что угодно,(поры,трещины)  покрась патрубок, мне помогло почти весь сезон отъездить, пока от воздействия паров бензина, температуры и химии для мойки не разъело краску .
3
like
3
good
bad
shockingly
08.11.2016 р. відповів для cgdok  
answerview
А з якого дива стоїть PZ26, якщо мав би бути PZ30 ?!  

я мав на увазі що карби по суті однакові по будові, тільки розміри різні.
тобто мені потрібно для початку замінити ремк-кт карба?


покрась патрубок, мне помогло почти весь сезон отъездить, пока от воздействия паров бензина, температуры и химии для мойки не разъело краску .

ніколи не думав що і таке може бути...),  ОК пофарбую, це не займає багато часу.
☭ = 卐 = Z
Змінено: 08.11.2016 р., hitmanhunter
like
good
bad
shockingly
08.11.2016 р. відповів для hitmanhunter  
answerview
Дефекты литья могут быть и в ГБЦ.  Тут нужно внимательно все пересмотреть.

Продолжу рассказ, что бы не кому в голову не пришли "толковые идеи" Прежде чем заварить патрубок, ( очень не хотелось тревожить человека в выходной)  хотел выкрутиться из ситуации самостоятельно.  Решил залить микротрещину суперклеем (типа" секунда", "момент", в маленьких тюбиках).  Нанес капельку суперклея на трещину и завел движок, что бы клей в трещину засосало.  Так в трещину втянуло одну , вторую , третью каплю а на четвертой двиг. заглох. Заводить - фигвам! Компрессия пропала полностью! Суперклей приклеил на ходу то ли кольца , то ли клапан к направляющей втулке.  10_ireful2 Во думаю далбак! Еще не хватало в двиг лезть на 11к пробега! 10_ireful2  Господь услышал мою просьбу. После долгого дерганья киком компрессия появилась и больше не пропадала.  39_heat
К стати, завареный патрубок треснул с другой стороны. Мне его хорошенько , аккуратненько обварили по кругу но доверия к таким деталям нету.  Вот по причине ненадежности китайского металла делаю другой патрубок из нержи.
Змінено: 08.11.2016 р., Czeslaw
like
good
bad
shockingly
08.11.2016 р. відповів для hitmanhunter  
answerview
у ремкомплектах є жиклери, побавитись з жиклером холостого. Можна придбати і окремо кілька жиклерів холостого 38-44, але в Україні продаються тільки від OKO по ціні 2,5-3 американських гривні штука (якісні). Згрубшого проблему бідної суміші при запуску можна перевірити вливанням дуже невеликої кількості бензину під свічку. Тріщину в патрубку виявити легко: при працюючому двигуні поливати патрубок слабим струменем води, якщо є- почнуться перебої або і заглохне.
like
good
bad
shockingly
08.11.2016 р. відповів для Czeslaw  
answerview
Патрубок раджу зробити із вставкою з гумового патрубка (патрубок системи охоложення ВАЗ підходить по діаметру і в мене нормально служить) для зменшення передачі температури і вібрації на карбюратор. Від вібрації бензин і паливна емульсія в каналах піниться, що дає проблему нестабільного холостого
like
good
bad
shockingly
09.11.2016 р. відповів для cgdok  
answerview
Патрубок раджу зробити із вставкою з гумового патрубка (патрубок системи охоложення ВАЗ підходить по діаметру і в мене нормально служить) для зменшення передачі температури і вібрації на карбюратор. Від вібрації бензин і паливна емульсія в каналах піниться, що дає проблему нестабільного холостого

Спасибо , как практически у Вас  сделана гумовая вставка, что бы внутренний диаметр патрубка не менялся на всем протяжении и внутри его не было " зацепов"? Или это не имеет большого значения? Внутренние поверхности патрубка, головы , в идеале должны быть полированными.
like
good
bad
shockingly
09.11.2016 р. відповів для cgdok  
answerview
у ремкомплектах є жиклери, побавитись з жиклером холостого. Можна придбати і окремо кілька жиклерів холостого 38-44, але в Україні продаються тільки від OKO по ціні 2,5-3 американських гривні штука (якісні). Згрубшого проблему бідної суміші при запуску можна перевірити вливанням дуже невеликої кількості бензину під свічку. Тріщину в патрубку виявити легко: при працюючому двигуні поливати патрубок слабим струменем води, якщо є- почнуться перебої або і заглохне.

дякую, буду пробувати.

ще підкинули версію що проблема з фазами ГРМ, а хіба на нижньовальному таке може бути, з урахуванням що на прогріту мотор їде добре?
☭ = 卐 = Z
like
good
bad
shockingly
09.11.2016 р. відповів для hitmanhunter  
answerview
Смещение фаз ГРМ на нижневальнике невозможно.

Проверь на всякий случай компрессию.
Герметичность короба воздушного фильтра. И всей системы от воздушного фильтра до цилиндра.

Для справки:
У Honda XR 200R  стоит карб с дифузором 30 и жиклерыхолостого хода 45,  главный топливный жиклер 102.
1
like
1
good
bad
shockingly
09.11.2016 р.
answerview
У мотоцикла Honda XR 125L жиклер ХХ 38. Главный топливный жиклер 98.
like
good
bad
shockingly
09.11.2016 р.
answerview
У мотоцикла Honda XR 125L жиклер ХХ 38. Главный топливный жиклер 98.
like
good
bad
shockingly
09.11.2016 р. відповів для moto-moto  
answerview
Смещение фаз ГРМ на нижневальнике невозможно.
Проверь на всякий случай компрессию.
Герметичность короба воздушного фильтра. И всей системы от воздушного фильтра до цилиндра.
Для справки:
У Honda XR 200R  стоит карб с дифузором 30 и жиклерыхолостого хода 45,  главный топливный жиклер 102.

оце ж і я так подумав, шестерні на зуб не перескочать.

компресія в нормі. герметичність перевіряв, фільтр свіжий.
...а от з жикльорами не грався ще ніразу. навіть не знаю що пробувати ставити...
Просто не зрозуміло,  якшо не вистачає бензу у жикльора ХХ, то чому коли я відкручую на всю гвинт якості (додаю бензу) - ситуація не міняється, і мот не заводиться на холодну все одно.

-Вчора злив 92й із бака і карба, і залив 95й бенз євро з авто (для тесту) - ситуація не змінилась, мот не завівся, тобто діло не в бензині 100%.
-Підкидував автомобільний акум - нічого не дає, не заводить і з ним.

п.с з гори мот заводиться "на ура", пробував пару раз. із стартера і кіка - ніяк.
☭ = 卐 = Z
Змінено: 09.11.2016 р., hitmanhunter
like
good
bad
shockingly
09.11.2016 р. відповів для hitmanhunter  
answerview
Смещение фаз ГРМ на нижневальнике невозможно.
Проверь на всякий случай компрессию.
Герметичность короба воздушного фильтра. И всей системы от воздушного фильтра до цилиндра.
Для справки:
У Honda XR 200R  стоит карб с дифузором 30 и жиклерыхолостого хода 45,  главный топливный жиклер 102.

оце ж і я так подумав, шестерні на зуб не перескочать.

компресія в нормі. герметичність перевіряв, фільтр свіжий.
...а от з жикльорами не грався ще ніразу. навіть не знаю що пробувати ставити...
Просто не зрозуміло,  якшо не вистачає бензу у жикльора ХХ, то чому коли я відкручую на всю гвинт якості (додаю бензу) - ситуація не міняється, і мот не заводиться на холодну все одно.
п.с. вчора злив 92й із бака і карба, і залив 95й бенз євро з авто (для тесту) - ситуація не змінилась, мот не завівся, тобто діло не в бензині 100%.


К сожалению, не обладаю полными знаниями в работе карбюратора и подсказать не могу  :-(

Из своего опыта, плохо заводился мот, был нестабильный ХХ. Поехал к карбюраторщику с помощью газоанализатора настраивали карбюратор.
Выяснилось,что мне нужно иглу опустить на одно деление. После этого все проблемы ушли.

Так же на своем карбюраторе ставил главный топливный жиклер бОльшего размера. Мот стал еще лучше заводиться, появилась прибавка мощности. Но оснавная прибавка была на середине и верхах. Хотя низы тоже прибавились.

Расход при этом возрос на 250грамм, но у меня манера езды пенсионерская. :-)
1
like
1
good
bad
shockingly
09.11.2016 р. відповів для hitmanhunter  
answerview
Интересная ситуация....

Мой преждний мотоцикл Вайпер ЗС 125 заводился с пол тыка. Да и у знакомого Мусстанг МТ200-7 тоже отлично заводится.

Лично мое мнение.

Надо смотреть карб весь его разбирать, чистить, регулировать поплавки , смотреть жиклеры и если нужно поставить бОльшие.
Ну и свечу посмотреть.

Тут явно какой то технический "глюк" и его надо найти. Если конечно в "пороблэноо" не верим  :-) :-) :-)

Сейчас на улице холодно, какой вязкости масло?

Воздушный и бензиновый фильтр новый и чистый?
like
good
bad
shockingly
09.11.2016 р.
answerview
Коммутатор хорошо работает?
like
good
bad
shockingly
09.11.2016 р. відповів для moto-moto  
answerview
Коммутатор хорошо работает?


-свічки підкидувались різні, і нжк і денсо і торк
-фільтра всі нові
-комутатора 2шт - рідний і з фуоз
-карб чистився-продувався, колектор герметизувався, поплавки по мануалу
-клапана регулювались по мануалу і не раз
-акум і бенз мінялись, масло Zic 10w40
-компресія 11+ на холодну

і змін НУЛЬ, а саме:
-на гарячу заводиться супер - кіком рукою навіть заводив, стартером за 0,5 сек і схватує, ХХ стабільний, їде відмінно, з пасажиром і кофрами в гору іде як німий, масло не жере, не димить, свічка коричнева.
-на холодну, особливо коли менше +10С, то заводиться тільки з гори і все. Кіком маслай доусеру - не заведеш, стартер теж можна спалити, а толку нуль.
☭ = 卐 = Z
1
like
1
good
bad
shockingly
09.11.2016 р. відповів для hitmanhunter  
answerview
Коммутатор хорошо работает?


-свічки підкидувались різні, і нжк і денсо і торк
-фільтра всі нові
-комутатора 2шт - рідний і з фуоз
-карб чистився-продувався, колектор герметизувався, поплавки по мануалу
-клапана регулювались по мануалу і не раз
-акум і бенз мінялись, масло Zic 10w40
-компресія 11+ на холодну

і змін НУЛЬ, а саме:
-на гарячу заводиться супер - кіком рукою навіть заводив, стартером за 0,5 сек і схватує, ХХ стабільний, їде відмінно, з пасажиром і кофрами в гору іде як німий, масло не жере, не димить, свічка коричнева.
-на холодну, особливо коли менше +10С, то заводиться тільки з гори і все. Кіком маслай доусеру - не заведеш, стартер теж можна спалити, а толку нуль.


Печаль... :-(

ОСтается только с жиклерами попробовать.

Родные жиклеры какого размера?
like
good
bad
shockingly
Тюль купить недорого в Украине
купить телефон в Одессе со склада, Украина
купить инсталляцию для унитаза в Одессе, магазин сантехники
© 2001-2025, MOTO.com.ua - все про мотоцикли та скутери!   Зворотній зв'язок   Про нас   Реклама на сайті   Магазин