MOTO.com.ua
events
0
Події
Погода: Київ
12.02, 06:59
28
-6 °С
Вітер: 1 м./с., Пн-С
НовиниФорумОголошенняЖурналКаталогПривалКалендар
Реєстрація Вхід
?
Увійти
Допоможіть Армії, наближайте нашу Перемогу!
Форум
Шукати

Мотоцикли с двигуном 162FMJ 150сс: Road Wanderer, Viking, LF150, LEOPARD, Spark, Comanche, Slider, Korsar 150, Flame, RING...

Переглядів: 1246875
15.12.2012 р.
answerview
Показати повідомлення
Обсуждаем: обслуживание, ремонт, тюнинг, стайлинг  Мотоциклы с двигателем 162 FMJ
ROAD WANDERER  150;
Viking YM 150-X;
Lifan-LF150-13;
LEOPARD 150 LP150-8A-V;
Spark SP150 R-12;
Comanche 150;
Slider 150;
Korsar 150;
Flame 150;
RING 150;
Musstang 150
Patriot PM150-3
 и другие модели....

В архиве № 1 Мануал на Road Wanderer
В архиве № 2 Мануал на Honda-CG-125-1976-1991.г (прародительница) на английском языке.
В архиве № 3 Мануал на Slider_YK150
В архиве № 4 Мануал на LF 150-13
ссылка на справочник по эксплуатации китайской мототехники:http://www.moto.com.ua/postphoto/archive/1508519_1.rar
дополнение: http://www.moto.com.ua/postphoto/archive/1533984_1.rar
по маслам (авто и мото):http://www.moto.com.ua/forum/topic-1252211/message-1533977/#1533977
маслосъемные колпачки, т.е. сальники клапана  .  В  164fml  от Daewoo Matiz.
По габаритам идеально подходят.
Оригинальные китайские высыхают, дубеют и моторчик начинает брать масло.
по размеру , до выпуска 2010 г.
d1 - 5,5 мм
d2 - 9 мм
d3 - 11 мм 
высота 9,5 мм

Мопед LEOPARD 49сс ⇒3876 км,72сс ⇒8186 км,110сс ⇒ 6548 км =18610 км. Мотоцикл Lifan ROAD WANDERER Rival 150сс 9912 км. и Скутер VIPER Storm 150cc 5512 км. - продан. Открыл мотосезон
Змінено: 19.03.2020 р., tsinik
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
Прикріплені файли
rar
1015.22 кБ.
rar
7.51 мБ.
rar
663.73 кБ.
rar
674.98 кБ.
1
like
1
good
bad
shockingly
31.10.2016 р. відповів для cgdok  
answerview
Выходит Хонда чучуть мощьней на коленвале?
like
good
bad
shockingly
06.11.2016 р.
answerview
О фуозе.Эффект имеется на разгоне в районе 3–5 тысяч,потому как макс.опережение (опредиляемое с завода шпонкой) на этих оборотах великовато.Максималка не уеличится никак(шпонка то не двигается).Но прирост динамики есть заметный,сам с фуозом ганяю.Звук мотора стал мягче а это тоже радует.И есть возможность подоогнуть кривую опережения под себя(на том фуозе что у меня).Эфект есть,однозначно!
http://www.vexillographia.ru/russia/images2/anarchy2.gif
like
good
bad
shockingly
06.11.2016 р. відповів для cgdok  
answerview
Красава = все правильно розписав, дозволь потиснути твою руку
Крим - це Україна!
like
good
bad
shockingly
06.11.2016 р. відповів для kopar  
answerview
О фуозе.Эффект имеется на разгоне в районе 3–5 тысяч,потому как макс.опережение (опредиляемое с завода шпонкой) на этих оборотах великовато.Максималка не уеличится никак(шпонка то не двигается).Но прирост динамики есть заметный,сам с фуозом ганяю.Звук мотора стал мягче а это тоже радует.И есть возможность подоогнуть кривую опережения под себя(на том фуозе что у меня).Эфект есть,однозначно!


а який ФУОЗ ставив і як підстроюєш? бо у мене зараз двигло CG-200 катається з головкою від 150сс ступінь стиснення близько11,5-11-8 тепер  і явно запалення не попадає = дуже поганий запуск, вже задовбався на кікстартері пригать
а потім слабе прискорення/тяга до 5к, хоча після 5к до 7 пре як дурний

буду вдячний за ссилку на де купляв і якщо можна коментарій на що звернуть увагу/почитать/зробить
Крим - це Україна!
like
good
bad
shockingly
06.11.2016 р. відповів для Grom  
answerview
Делал сам самоделку.Вся инфа на ветке (микропроцессорное зажигание мысли,проэкты,решения) .Как то так ветка называется.Я там выкладыал схему,плату и прошивки.И кажется ссылки на авторские посты.
http://www.vexillographia.ru/russia/images2/anarchy2.gif
1
like
1
good
bad
shockingly
06.11.2016 р. відповів для Grom  
answerview
Дякую, вже кілька років слідкую за Твоїми постами і сайтом, багато постів і фоток допомогли мені в процесі мутації біцикля. Я свій ФУОЗ брав у https://vk.com/fuozmoto  . Буде краще заводитись з меншою віддачею по нозі і кращий холостий. З таким ступенем стиску тільки А95 (можна спиртовий при збільшених жиклерах). Високофорсовані одностволки погано тягнуть на низах і мають гостру криву моменту, можна дефорсувати до 10.5-11 додатковими прокладками під голову (можна і під циліндр, що збільшить недохід поршня). Для деякого покращення верхів саморобну шпонку зі зміщенням 5град. Після 8000 розпредвал все "ріже", тому великого толку у високому СС немає.
2
like
2
good
bad
shockingly
06.11.2016 р.
answerview
Интересно было бы глянуть на график УОЗ,да торгвцы вряд ли его покажут ссылаясь на коммерческую тайну.
http://www.vexillographia.ru/russia/images2/anarchy2.gif
like
good
bad
shockingly
06.11.2016 р.
answerview
В догон.На сайте продаванов указано что их фуоз один на нижне и верхневальники и на всю линейку кубатур.Но это же бред,на каждый движок необходим свой график для оптимальной работы.Понятно что хоть какойто фуоз лучше чем статика ,и работать будет но как?
http://www.vexillographia.ru/russia/images2/anarchy2.gif
like
good
bad
shockingly
06.11.2016 р. відповів для kopar  
answerview
Уточніть, будь-ласка, на якому сайті. На тому, що я радив є і графіки і сказано цитую: "ФУОЗ версії Ultimate з режимом Multi Spark доступний. Прошивка для кожного двигуна різна і уточнюється ідивідуально!"
like
good
bad
shockingly
06.11.2016 р. відповів для kopar  
answerview
В догон. "На сайте продаванов указано что их фуоз один на нижне и верхневальники и на всю линейку кубатур." Комутатори у верхньо і нижньовалів ідентичні і взаємозамінні, КВЗ однакові від 125сс до 230сс; тільки для 50сс одноступеневі (один максимальний кут), всі інші до 230сс двоступеневі.  Різниця в комутаторах тільки "AC-CDI" і "DC-CDI" що залежить тільки від генератора (а генератори повністю взаємозамінні). Тільки для 50сс одноступеневі (один максимальний кут), всі інші до 230сс двоступеневі. Жоден виробник для бюджетного сегменту мототехніки не заморочується прогресивними цифровими системами запалювання з ДПКВ, TPS і 3D-картами для КВЗ. Установка ФУОЗ на наші мото крім покращення їздових хорактеристик,  продовжує життя обгінній муфті стартера і ЦПГ
like
good
bad
shockingly
06.11.2016 р.
answerview
Разговор не за комутаторы а за графики.А они под разную кубатуру различаются.
http://www.vexillographia.ru/russia/images2/anarchy2.gif
like
good
bad
shockingly
06.11.2016 р.
answerview
Строил я себе подобный с сайта трансмик.Мне не подошло,у меня комут с двухступенчатым УОЗом.Пришлось делать новый комут а не приставку как предложенный.Графика я так и не увидел на предложенном сайте,может потому что смотрю со смартфона.Буду признателен если ткнете носом.
http://www.vexillographia.ru/russia/images2/anarchy2.gif
like
good
bad
shockingly
06.11.2016 р. відповів для kopar  
answerview
https://vk.com/fuozmoto?z=album-85370775_210228021     Даний ФУОЗ зроблений як приставка і працює з одноступеневими комутаторами 50сс (врізається в провід від індуктивного датчика). Графіки для різної кубатури трохи відрізняються, при запуску дає 2-4 іскри підряд
like
good
bad
shockingly
06.11.2016 р.
answerview
Именно такой я себе делал,не понравился.Прошивы с глюками(кроме 50 кубовой,но там примитивный график).Прошивы с буржуйского сайта трансмик.
http://www.vexillographia.ru/russia/images2/anarchy2.gif
like
good
bad
shockingly
06.11.2016 р. відповів для kopar  
answerview
Він цього і не приховує, а прошивки має власні і протестовані (так каже). На рахунок прошивок: не маю з чим порівняти, але цей варіант значно кращий заводського і в мене працює стабільно, явних глюків не помітив, тягне з холостих об.. Ви як експерт що в цьому порадите, можливо знаєте кращі варіанти (бо я не сильний в електротехніці) ?
like
good
bad
shockingly
07.11.2016 р.
answerview
До эксперта мне конечно далеко,а тот фуоз что я делал (автор нуэми из венгрии) повторяли многие в различных интерпритациях.Всю инфу я выкладывал на ветке *зажигание с автоматическим опережением мысли проэкты ,решения.*Основной плюс то что можно гнуть график.
http://www.vexillographia.ru/russia/images2/anarchy2.gif
like
good
bad
shockingly
08.11.2016 р.
answerview
З вашого дозволу запитаю у цій темі, як найбільш активній. да і карб у мене такий же по суті. Найпростіший PZ26.

Є проблема ще з покупки - мотик ДУЖЕ пагано заводиться на холодну, навіть при +20С можна мучитись і заводити хвилин 5. При +5С взагалі завести його шанси ~10%. Іноді навіть підхватує але одразу ж глохне, не встигаю підловити "газом". Будь-які маніпуляції з заслонкою (підсосом) не підвищують шанс звести, при привідкритій на 1/8 навіть завести більш ймовірно ніж при повність закритій (верхнє положення).

На днях зняв карб: перемив карбклінером, продув, підрегулював поплавкову чітко по мануалу, прогерметизував впускний колектор з обох боків чорним герметиком (+600С).
Відрегулював клапана (по новій). Замінив свічку Denso на NGK (хоча і та була робоча).
Після висихання герметику завів з 40-50 кіків, прогрів, відрегулював карб по мануалу.
Сьогодні зранку х%й завів  09_ireful1  - посадив акум в нуль і обидві ноги болять від кікання. І це вже далеко не 1й раз таке. 33_wacko
Шанс успішної заводки не змінюється від зміни заправки (пробував 3 різні заправки).

На прогріту мотоцикл можна завести навіть рукою(кіком) - пробував, заводиться з 1-2го разу ЗАВЖДИ. Стартером за 0.5 сек і вже працює як часікі. Але тільки на гарячу. Постоїть мот 3-4 години і вже не заведеш так просто.
Коли прогріється, - їде добре, ХХ тримає стабільні, витрата палива в нормі... компрессія 11.2-11.4, масло не хаває.

Хелп. Не знаю куди ще копати. Це вже думаю, замінити карб, чи взагалі може мот продати...  06_question
☭ = 卐 = Z
Змінено: 08.11.2016 р., hitmanhunter
like
good
bad
shockingly
08.11.2016 р. відповів для hitmanhunter  
answerview
Мдя, ситуація патова.... 21_umnik А чи немає в тебе можливості поміняти карб, комут, бабіну з робочого подібного мота? Ось так брать і по черзі... Проводку переглянути, з'єднання, штеккери...
Іванович. Не бандерлог!
Змінено: 08.11.2016 р., Direktor
like
good
bad
shockingly
08.11.2016 р. відповів для Direktor  
answerview
Мдя, ситуація патова.... 21_umnik А чи немає в тебе можливості поміняти карб, комут, бабіну з робочого подібного мота? Ось так брать і по черзі...

ну як немає, на OLX є  03_biggrin  це мінімум 1000грн викинуть на перевірки, то реально простіше продати мотик і нехай інший ентузіаст цим займається, я і так безліч корисних і не дешевих доробок в ньому зробив, а віддача і подяка мені оце така - тренування м'язів кікстартером.
+ підводив він мене саме так дуже багато разів, особливо коли треба кудись швидко мотнутись за 5хв, і заводиш його наче ідіот з пів години, ще і
☭ = 卐 = Z
like
good
bad
shockingly
08.11.2016 р. відповів для hitmanhunter  
answerview
Та ні, все це купувати нове-не є добре, маю на увазі знайомих з подібною технікою. Поставити поруч два моти і по черзі міняти карб..... і т.д. Має ж бути притичина такого западла 02_sad
Іванович. Не бандерлог!
like
good
bad
shockingly
Тюль купить недорого в Украине
купить телефон в Одессе со склада, Украина
купить инсталляцию для унитаза в Одессе, магазин сантехники
© 2001-2025, MOTO.com.ua - все про мотоцикли та скутери!   Зворотній зв'язок   Про нас   Реклама на сайті   Магазин