З вашого дозволу запитаю у цій темі, як найбільш активній. да і карб у мене такий же по суті. Найпростіший PZ26.
Є проблема ще з покупки - мотик ДУЖЕ пагано заводиться
на холодну, навіть при +20С можна мучитись і заводити хвилин 5. При +5С взагалі завести його шанси ~10%. Іноді навіть підхватує але одразу ж глохне, не встигаю підловити "газом". Будь-які маніпуляції з заслонкою (підсосом) не підвищують шанс звести, при привідкритій на 1/8 навіть завести більш ймовірно ніж при повність закритій (верхнє положення).
На днях зняв карб: перемив карбклінером, продув, підрегулював поплавкову чітко по мануалу, прогерметизував впускний колектор з обох боків чорним герметиком (+600С).
Відрегулював клапана (по новій). Замінив свічку Denso на NGK (хоча і та була робоча).
Після висихання герметику завів з 40-50 кіків, прогрів, відрегулював карб по мануалу.
Сьогодні зранку х%й завів
![09_ireful1](/contents/pics/smiles/09_ireful1.gif)
- посадив акум в нуль і обидві ноги болять від кікання. І це вже далеко не 1й раз таке.
Шанс успішної заводки не змінюється від зміни заправки (пробував 3 різні заправки).
На прогріту мотоцикл можна завести навіть рукою(кіком) - пробував, заводиться з 1-2го разу ЗАВЖДИ. Стартером за 0.5 сек і вже працює як часікі. Але тільки на гарячу. Постоїть мот 3-4 години і вже не заведеш так просто.
Коли прогріється, - їде добре, ХХ тримає стабільні, витрата палива в нормі... компрессія 11.2-11.4, масло не хаває.
Хелп. Не знаю куди ще копати. Це вже думаю, замінити карб, чи взагалі може мот продати...
![06_question](/contents/pics/smiles/06_question.gif)