все просто:
1. голову розібрав повністю. вибив направляйки аКККУратно вони посажені з невеличким натягом. тому гріть чи ще як ізгаляться = нема сенсу. запресував нові - теж акуратно по графіточці
вставив клапана і побачив шо тут роботи на години три... як не прирізав шарошками-зенкерами, поки крутив руками не помогало.
тоді пішов на порушення тех процесу - затиснув в дрель, мах оберти і три касанія. потім залишилося тільки притерти трохи і погнуть клапан знову...
бо якщо очі бачать. що сухарі хренові = то викінь їх! не треба думать. що комплектовщик розумніший і ти ставиш повністю новий комплект... бо двигун після зборки завівся оборота на три - клапан розсухарився і погнувся...
от така невезуха
оскільки клапани кінчились... то я на болгарці обточив клапан з 200сс на 150сс
їде, хоча не повинен
зараз у мене двигло на 62.2 коленвалі 63.5 циліндр і 150-та голова (об'єм 15сс) от і виходить що за вичетом недохода поршня у мене зараз ступінь стиснення близько 11 - 11.5
загалом за це літо спалив 1. заклинив чимся 1, залив водою той що спалив
![03_biggrin](/contents/pics/smiles/03_biggrin.gif)
і 3 рази капіталив голову
піся таких приколів з китай-запчастями = хочу японця!