трохи посидів у гаражі:
1. відрізав одну трубку з рами - оскільки рама замкнута верхня розпорка непотрібна!
2. встановив масляний фільтр, підійшов від ВАЗ/ЗАЗ виробництва Цюрюпінського паперового комбінату (Херсонська обл., Цюрупинський р-н, м. Цюрупинськ, вул. Гвардійська, 103 Телефон: +38(05542) 45347 , +38(05542) 45201
Факс: +38(05542) 45347)
коштує аж 40 грн, судячи по об'єму самого фільтра та співвідношенню картерів Апача та Таврії = масло можна мінять в 2 рази рідше, а фільтр проходить увесь сезон
3. виготовив та встановив захисну рамку для масляного радіатора (пічка від Нексії) становив спереду вище голівки циліндра під кутом 45 грудусів. Як результат частина повітря пройде через радіатор та остудить масло, а друга частина повітря відіб'ється і покращить обдув голівки та циліндра.
система в технічній готовності = ніде не капає, все циркулює. Після техпрогону заміряв рівень масла в картері - треба долити 200-300 мл, бо після заповнення системи очищення та охолодження 1 літр ледь дістає до позначки min
Чи все розрахував правильно, покаже практика, а поки я сподіваюсь на 2х кратну економію на маслі, бо буду заливать 1,5л раз на 3000 км, якщо не буде сильно чорніть, то можна і до 4000 дотягнуть, а за минулий сезон я десь стільки і проїхав.
я врізаюсь отак = це найкращий із відомих мені способів, бо я використовую заготовки від виробника
http://myapach.at.ua/publ/moto_statti/pro_moto_apache_alfamoto/masljane_okholodzhennja_dlja_dviguniv_163_fml_ta_162_fmj/2-1-0-59
якщо є потреба в консультації, чи хочеться подискутувати на китай-моторні теми = звертайся
п.с. у мене вже 3 вдалих модернізації двигуна, пора відкривать ательє по врізці МО в китаймотори (натяк)