MOTO.com.ua
events
0
Події
Погода: Київ
28.11, 23:36
44
+3 °С
Вітер: 0 м./с., Півд
НовиниФорумОголошенняЖурналКаталогПривалКалендар
Реєстрація Вхід
?
Увійти
Допоможіть Армії, наближайте нашу Перемогу!
Форум
Шукати

Мотоцикли с двигуном 162FMJ 150сс: Road Wanderer, Viking, LF150, LEOPARD, Spark, Comanche, Slider, Korsar 150, Flame, RING...

Переглядів: 1224776
15.12.2012 р.
answerview
Показати повідомлення
Обсуждаем: обслуживание, ремонт, тюнинг, стайлинг  Мотоциклы с двигателем 162 FMJ
ROAD WANDERER  150;
Viking YM 150-X;
Lifan-LF150-13;
LEOPARD 150 LP150-8A-V;
Spark SP150 R-12;
Comanche 150;
Slider 150;
Korsar 150;
Flame 150;
RING 150;
Musstang 150
Patriot PM150-3
 и другие модели....

В архиве № 1 Мануал на Road Wanderer
В архиве № 2 Мануал на Honda-CG-125-1976-1991.г (прародительница) на английском языке.
В архиве № 3 Мануал на Slider_YK150
В архиве № 4 Мануал на LF 150-13
ссылка на справочник по эксплуатации китайской мототехники:http://www.moto.com.ua/postphoto/archive/1508519_1.rar
дополнение: http://www.moto.com.ua/postphoto/archive/1533984_1.rar
по маслам (авто и мото):http://www.moto.com.ua/forum/topic-1252211/message-1533977/#1533977
маслосъемные колпачки, т.е. сальники клапана  .  В  164fml  от Daewoo Matiz.
По габаритам идеально подходят.
Оригинальные китайские высыхают, дубеют и моторчик начинает брать масло.
по размеру , до выпуска 2010 г.
d1 - 5,5 мм
d2 - 9 мм
d3 - 11 мм 
высота 9,5 мм

Мопед LEOPARD 49сс ⇒3876 км,72сс ⇒8186 км,110сс ⇒ 6548 км =18610 км. Мотоцикл Lifan ROAD WANDERER Rival 150сс 9912 км. и Скутер VIPER Storm 150cc 5512 км. - продан. Открыл мотосезон
Змінено: 19.03.2020 р., tsinik
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
Прикріплені файли
rar
1015.22 кБ.
rar
7.51 мБ.
rar
663.73 кБ.
rar
674.98 кБ.
1
like
1
good
bad
shockingly
1••76777879808182••393
abazoffka
05.11.2013 р. відповів для Djan50  
answerview
нельзя движком тормозить
С точностью до наоборот!Зимой,на скользкой дороге меньше тормоза беспокоить и стараться тормозить движком.
like
good
bad
shockingly
05.11.2013 р. відповів для abazoffka  
answerview
С ЭТОЙ звездочкой,нельзя движком тормозить!))) Тип велосипеда получается.
like
good
bad
shockingly
05.11.2013 р. відповів для Djan50  
answerview
С ЭТОЙ звездочкой,нельзя движком тормозить!))) Тип велосипеда получается.

Так точно!
це зірочка з храповиком - передача тягового зусилля можлива лише в одному напрямку - розгін колеса, при цьому потенційна економія криється в можливості розкрутити колесо/розігнати мапедку і відпустити ручку газу = двигун буде булькать на ХХ, а мапедка продовжить рух повільно гальмуючи підшиБниками, тертям шин, об повітря...
Крим - це Україна!
like
good
bad
shockingly
abazoffka
05.11.2013 р.
answerview
Я не о звёздочке,я о принципе поведения на скользкой дороге.Звездочка эта меня никак не волнует.Принцип понимаю и связываться не собираюсь.Ветка по этому "чуду"есть,так что "Америку"вы не открыли.
Змінено: 05.11.2013 р., abazoffka
like
good
bad
shockingly
06.11.2013 р. відповів для Valkyria73  
answerview
если все раньше написанное не помогло, то предлагаю разобрать /собрать двигатель , метод банальний но действенний.(по ходу дела случайно можно определить неисправность, неправильную сборку, и тд, ми тп... может просто заработать
like
good
bad
shockingly
07.11.2013 р. відповів для motosilver  
answerview
Ты,это,пока не надо прям все разбирать.Проверь правильность установки фаз грм.У меня такое было, на верхневальном, правда, моторе, не правильно выставил метки на зведе и генераторе и он вроде как сначала схватил и дыркнул пару раз а потом шо ты не делай не хотел даже хватать.Переставил звезду распередвала на зуб и заработал как миленький.Тут же ж нижневальники все,так что я такой еще не разбирал,но думаю там тот же принцип-наверно распредвал не правильно по меткам установил.Посмотри,попробуй.Кстати, ДА!Если на передаче с толкача типа легко колесо крутится-точно фазы грм.
Змінено: 07.11.2013 р., Troosh
1
like
good
bad
shockingly
1
07.11.2013 р. відповів для Troosh  
answerview
Ты,это,пока не надо прям все разбирать.Проверь правильность установки фаз грм.У меня такое было, на верхневальном, правда, моторе, не правильно выставил метки на зведе и генераторе и он вроде как сначала схватил и дыркнул пару раз а потом шо ты не делай не хотел даже хватать.Переставил звезду распередвала на зуб и заработал как миленький.Тут же ж нижневальники все,так что я такой еще не разбирал,но думаю там тот же принцип-наверно распредвал не правильно по меткам установил.Посмотри,попробуй.Кстати, ДА!Если на передаче с толкача типа легко колесо крутится-точно фазы грм.

Да-да, очень похоже на неправильные фазы ГРМ..
С уважением, Collins-
1
like
good
bad
shockingly
1
07.11.2013 р. відповів для Troosh  
answerview
Тут же ж нижневальники все,так что я такой еще не разбирал,но думаю там тот же принцип-наверно распредвал не правильно по меткам установил.Посмотри,попробуй.

для того щоб давати поради треба принаймні уявляти де знаходиться розпредвал і як він приводиться у рух... лише після цього давати поради


Кстати, ДА!Если на передаче с толкача типа легко колесо крутится-точно фазы грм.
якщо на передачі колесо крутиться. то сцепа і компресія. в першу чергу, а фази помінять ще той гемор...
Крим - це Україна!
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
like
good
bad
shockingly
07.11.2013 р. відповів для Grom  
answerview
Если внимательно почитать мой пердыдущий пост,то такм написано,что я нижневальный мотор не разбирал и не знаю наверняка, как там фазы регулировать и выставлять.НО у меня было подобное на верхневальном моторе и там я уже все разбирал-перебирал.Имею в виду распредвал и фазы грм.А что,на нижневальном моторе разве не по меткам выставляют газораспределение?Ты ж вроде умный дядя а говоришь смотреть сцепление и комперссию.Человек же пишет-кольца не трогал,схватило сначала а потом ни в какую.Причем здесь сцепление к тому,что двигатель не заводится?Не пойму,чесслово!Все симптомы неправильно выставленных фаз грм.Ну, я не супермеханик,поэтому знающие опытные дяди меня поправят,если что не так.По поводу крутящегося легко колеса на передаче.Когда у меня неправильно было выставлены фазы грм то когда с толкача пытаешся завести то ощущение такое,что легче как то толкается мотоцикл,чем раньше.вот что я имел в виду.всем мир.
Змінено: 07.11.2013 р., Troosh
like
good
bad
shockingly
07.11.2013 р. відповів для Troosh  
answerview
одразу скажу = поважаю тебе як людину, проте незгоден!
у меня было подобное на верхневальном моторе и там я уже все разбирал-перебирал.Имею в виду распредвал и фазы грм.А что,на нижневальном моторе разве не по меткам выставляют газораспределение?

я кинув фото = якщо на ньому ти не ідентифікував нижьонвальний распредвал... більше нічо сказать: щоб його винять, а потім неправильно вставить = треба пів мотора розкидать + знять/поставить колокол (ротор) генератора = таке невдруг забудеш (я би мабуть написав = колов двигло = незаводиться)
Ты ж вроде умный дядя а говоришь смотреть сцепление и комперссию.Человек же пишет-кольца не трогал,схватило сначала а потом ни в какую.Причем здесь сцепление к тому,что двигатель не заводится?Не пойму,чесслово!

розмова було про штовхача = з убитим/неправильно відрегульованим зчепленням мотик піхать легше; з перетягнутим тормозом = важче ... ні те ні друге не стосується запуску двигуна. але при штовхачі може збить з толку
Все симптомы неправильно выставленных фаз грм. Ну, я не супермеханик, поэтому знающие опытные дяди меня поправят,если что не так. По поводу крутящегося легко колеса на передаче. Когда у меня неправильно было выставлены фазы грм то когда с толкача пытаешся завести то ощущение такое,что легче как то толкается мотоцикл,чем раньше.вот что я имел в виду.всем мир.

щоб відчуть описані тобою симптоми достатньо перетянуть/пережать клапана...

Советчики в гаражах - мужики, посоветовали присоединить аккумулятор, ничего не изменилось, зато как остановился, выгорели два провода подходящих к минусу(т.е. масса, и зеленый провод

моя думка = треба ріть в цю сторону!

1. розібрать мот до майже голой рами
2. роздівіться усю проводку = зрозуміть що коротило на 2 зелених провода
3. зібрать мінімум для запуска: двигло + СДІ + чутка бензину (СВІЖОГО, ПЕРЕВІРЕНОГО) = цього має буть вдоста для запуску

http://youtu.be/g40P_umtjyw - ось видно, що для запуску, коли все в порядку достатньо перерахованого мінімуму
Крим - це Україна!
Змінено: 07.11.2013 р., Grom
like
good
bad
shockingly
kascej
08.11.2013 р. відповів для Grom  
answerview
тоже ограничился минимумом.сдал стартер в металлолом чтоб лишний груз не возить
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
like
good
bad
shockingly
08.11.2013 р. відповів для Grom  
answerview
Я понял,друг.Ты прости,если чем обидел,я тоже с уважением.Не хотел ничего такого разводить.Я просто учусь только на своих ошибках(дурак,надло ж на чужих учится),поэтому пока сам все не разберу, не посмотрю не успокоюсь.А с такими мотрами не разбирался)))БЛин,а ты четкий кастомайзер - рама у тебя крутая.Как варил на специальном стапеле или просто без приспособ?А то я тоже хочу себе такой жир сварить но шото я очкую)))))а вдруг криво)))
Змінено: 08.11.2013 р., Troosh
like
good
bad
shockingly
08.11.2013 р. відповів для Troosh  
answerview
Я понял,друг.Ты прости,если чем обидел,я тоже с уважением.Не хотел ничего такого разводить.Я просто учусь только на своих ошибках(дурак,надло ж на чужих учится),поэтому пока сам все не разберу, не посмотрю не успокоюсь.А с такими мотрами не разбирался)))

в жодному разі не хочу когось образить і не шукаю образ для себе = все чьотко! У мене є два двігуни = різні, тому можу розказать і про верхній і про нижній розпредвал. А що до помилок = так всі вчаться на своїх, просто не всі признаються

БЛин,а ты четкий кастомайзер - рама у тебя крутая.Как варил на специальном стапеле или просто без приспособ?А то я тоже хочу себе такой жир сварить но шото я очкую)))))а вдруг криво)))

Дядька = ти просто чумовий петросян!!!!  08_lol  39_heat  59_rofl
ти правда вважаєш оте уродство класной рамой??? я зараз (чесно) сам не розумію, як можна було таку хрень ізваять = там получилось тільки дві вещі = дуже жортска середня частина з міні "птичьєй клеткой" і сховать амортизатори в площину рами... все інше шлак і промахи  04_blush
правда мотор там був підвішений на 4 парах сайлентблоків = це забрало вібрації повністю, але виконання просто УГ 27_dash
як стане холодно буду варить нову раму = дуплекс чи півдуплекс (для нього не треба мінять бак), а зараз граюсь зі світлом  48_download

я зараз на Апачі = почітай тут www.moto.com.ua/forum/topic-1209046/
Крим - це Україна!
Змінено: 08.11.2013 р., Grom
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
like
good
bad
shockingly
08.11.2013 р. відповів для Troosh  
answerview
Как варил на специальном стапеле или просто без приспособ?А то я тоже хочу себе такой жир сварить но шото я очкую)))))а вдруг криво)))

якщо придивиться, то рама складається з двох + двох плоских деталей
кожна пара варилась на площині (дверка від старого шкафа) по трафарету, потім все більш менш криво збиралось навколо двигуна - він був тіпа кондуктора = щоб усі дірки співпали  04_blush

якщо чесно я був надто молодий/дурний/самовпевнений коли думав, що у мене все просто з першого разу вийде

хоча це безцінний досвід:
бак треба примірять в зборі, бо потім до ведеться підрізать раму щоб вліз кранік;  19_negative
коли вариш короб акумулятора - подумай як його туди ставить (щоб винять назиму довелось вирізать)  59_rofl
коли вариш раму без стапеля зважай на просадку підвісок та вісоту коліс, бо мот буде набиченим 61_punish
також зваж на просадку підвіски коли вибираєжш точку кріплення маятника = у мене у вільному стані ланцюг лежав на маятнику (а всього 5 мм вниз... 38_focus01_smile:

якщо хочеш почитать подивиться на це уродство більше = набери в гуглі "саморобні мотоцикли" там не промахнешся  42_friends
Крим - це Україна!
like
good
bad
shockingly
09.11.2013 р. відповів для Grom  
answerview
ЖИИИИРРР!!!Конечно гляну,спасибо за советы!А рама все равно четкая. 18_good У меня так не получится,наверно!)))
like
good
bad
shockingly
09.11.2013 р.
answerview
Сегодня решил глянуть клапана,стал очень неустойчивый холостой ход,невозможно отрегулировать нормально.Снял голову,налил керосин,-вытекло сразу (((.Притер клапана,стартовой,
затем финашной пастой,собрал,-керосин продержало пол часа ))).Движок заработал как надо.К Грому пара вопросов,-направляющая впускного клапана так должна торчать?Под пружинами клапанов должны быть шайбы?На всосе есть,на выхлопе-нет...Забыли поставить?
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
like
good
bad
shockingly
09.11.2013 р. відповів для Djan50  
answerview
фотка після притірки клапанів? фаски мені подобаються  03_biggrin  хтось скаже широкуваті, але для китайця оч карасо 38_focus
30 хв - це довго, якщо зразу не просочилось протягом пари хв, то вже навряд потече.
головку ставив на прокладку + гермет? поршеньок дивився? які були сліди нагара - суцільний, десь більше - десь менше? Нагар закоксований чи рихлий? (це для мене особисто - у тебе головка з більшим оребренням - цікаво як в ній горіння проходить)

направляючі: вони ж втулки клапанів мають виступать в переріз каналів на 5-6мм. Їх кінчики мають конусність, тому потоку особливо не заважають, а от жорсткість посадки клапана краща - люфти були?
шайби: мають бути шайби, під обома. тоненькі ширші за велику пружину, під малою можна без шайби (хоча вона там нікому не завадить) - залежить від торця направляючої: мою малі пружини стоять прямо на ній. Шайби треба для розподілу навантаження і захисту люмінія. В теорії клапана на обертах більше 5-6к мають провертаться і таким макаром забезпечувать рівномірний ізнос п"ятки/торця клапана і робочих кромок
Крим - це Україна!
like
good
bad
shockingly
09.11.2013 р. відповів для Grom  
answerview
Да,то после притирки,паста с баночки на фото.С одной стороны старт,с другой-финиш.Значь шайбы не поставили,над где-то найти..Прокладку поставил родную,герметиком тонким слоем промазывал.Остались фотки после разборки-пробег был где-то 4200.Нагар убрался керосином,на жесткой тряпочке.
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
like
good
bad
shockingly
09.11.2013 р. відповів для Djan50  
answerview
пробег был где-то 4200. Нагар убрался керосином,на жесткой тряпочке.

хороший нагар - якщо він ще й легко знявся = просто суперський!
Крим - це Україна!
like
good
bad
shockingly
kascej
10.11.2013 р. відповів для Djan50  
answerview
Сегодня решил глянуть клапана,стал очень неустойчивый холостой ход,невозможно отрегулировать нормально.Снял голову,налил керосин,-вытекло сразу (((.Притер клапана,стартовой,
затем финашной пастой,собрал,-керосин продержало пол часа ))).Движок заработал как надо.К Грому пара вопросов,-направляющая впускного клапана так должна торчать?Под пружинами клапанов должны быть шайбы?На всосе есть,на выхлопе-нет...Забыли поставить?

про направляющии уже написали.а шайьы должны быть под малыми и большими пружинами,что сохраняет посадочное место в головке и облегчает вращение пружины и клапана.так же не следует увлекаться длительной и частой притиркой,что приводит к изменению формы и размеров конактной полоски на клапанах и седлах и потребуется их шлифовка.а из за чего негерметичность образовалась не выяснил?
Змінено: 10.11.2013 р., kascej
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
like
good
bad
shockingly
1••76777879808182••393
Тюль купить недорого в Украине
купить телефон в Одессе со склада, Украина
купить инсталляцию для унитаза в Одессе, магазин сантехники
© 2001-2024, MOTO.com.ua - все про мотоцикли та скутери!   Зворотній зв'язок   Про нас   Реклама на сайті   Магазин