а в чём заключалась прокачка - многократное нажатие ?
прокачать гальма - означає вигнать усі пухирці газу, якщо не випускать тормозуху з пузирьками у баночку з тормозухою, так що назад не заходили = просто багато раз натискать на ручку/педаль не допоможе
Замена тормозной жидкости и прокачка тормозной системы мотоцикла
motodrive.com.ua/content/Zamena-tormoznoy-zhidkosti-i-prokachka-tormoznoy-sistemi-mototsikla.html
маркировка у Китайцев хаотична кроме стандартных 162FMJ
в маркуванні нічого не сказано про тип двигуна:
1 = циліндр
62 - диаметр поршня
F - повітряне охолодження (від Flow = потік, набігаючим потоком)
M - мотоциклетний
J - 150 сс (i= 125, K = 175, L = 200, M = 250)
ні про балансирні вали, ні про тип газорозподілу, ні про кік/електростартер чи систему запалення/живлення - тут нічого не сказано = все що крім універсального коду = на усмотреніє проізводітеля.
Певна система може бути/є лише у межах моторів від одного заводу