Хоч і не юзав ні одного з цих апаратів, та багато про них читав, мене також дуже цікавлять ці модельки.
Напишу висновок, який зробив сам для себе
1) за болячкі конкретно нічого не знаю, але так як у Маджести двигун і ходова трошкі простіші, то думаю що в ній є менше вузлів, які можуть зламатися, тим більше це дорожня техніка, вона працює не на розриви, на відміну від тімакса, він більш розрахований на спортивну манеру, тому у двигуна ресурс по логіці менший. Але тімакс і відчутно потужніший. Біля нього навіть коли поруч їдеш то відчуваєш його потужність
І ТО на тімаксі тяжче проходити, його до половини розібрати потрібно щоб тільки масло чи свічки замінити.
2) це апарати преміум класу, тому розходники в них майже однакової ціни, але у тімакса їх трошкі більше
Взяти тільки те, що на маджу треба тільки вар обслужити, так на тімаксі ще і цепочку купувати, а ціна на неї
3) Зрозуміло що на маджесті, тімакс для швидкості, він трошкі не на те заточений.
4) і тут на мою думку маджеста виграє.
Хоч і тімакс майже по всіх параметрах програє маджесті, та це тільки якщо глянути із сторони практичності. Це більш схоже на порівняння якогось спорта і голди. Тут треба дивитись для чого потрібна техніка. Якщо для комфортної неспішної їзди, коли крейсер не перевалює за 120, і у їздока рідко виникає бажання викручувати двигун на повну, то безперечно маджеста, вона і зручніша, і м"якша, і краще підходить для дальняків. А якщо при їзді хочеться отримувати екстрім майже такий як від спортбайків, але в цей же час залишатися на скуті із усіма його перевагами, які дають можливість стреляти на дальнякі без особливої втоми, то тут виграє тімакс, він може дати масу адреналіну
Але він всерівно буде дорожчим в обслузі
, але в ньому є той характер, якого немає у маджести.
Сам для себе зробив висновок, що наступним коником буде Маджа чесотка, хоча жахливо болів тімаксизмом
, але вже пройшов той період коли хотілося швидкості, зараз зрозумів, що скут може дати насолоду і від іншого стилю їзди, коли ти просто єднаєшся з дорогою, і скут дає тобі всі умови для цього
Це дала мені зрозуміти моя маджеста 250, це не їздив ні на одному скуті, якій би був таким комфортним, є бажання взяти 400-ку не через брак крейсера, а тому що іноді хочеться екстріму, а 250-ти кубовий двигун не може цього дати