Ситуація така. 2 ряди, лівий забитий бусами бо в правому під бордюром стоять машини. Виїхав з повороту (вправо), йшов в правому ряду, по лівому їхав рейсовий автобус. Розуміючи що за 50 метрів зупинка і автобус почне перестроюватись вправо, притормозив, автобус пішов вправо, а я в цей час об'їхав першу машину припарковану і почав приближатись до мерса держачись максимально подалі від нього. Коли переднє колесо було перелельно задньому бамперу мерса, цей мудак різко відкрив двері і почав вилазити. Розуміючи що в разі коли заїду в нього буде халепа, а при ситуації в державі і пофігізму поліцаїв, халепа буде подвійна. Сам юрист і знаю що закони в нас можна трактувати як завгодно і будь-яку ситуацію за певну суму $ можуть повернути проти мене. Короче хапнув обидва тормоза, але так як вони нові лиш поняв що буду падати. Спас екіп. Став звати поліцаїв, які стояли за 100 метрів і просто дивились як мот посеред дороги валяється і нічого не робили, так водій мерса скористався моментом і по газам. Треба було його клепанути, може б не такий швидкий був. Номер я запам'ятав.
Мотоциклу особливо нічого не сталось. Подерта морда в точці контакту (не критично, все ціле) і горизонтальна полоска 1Х3 см на боку під сидінням (наклейку вліпив). Погнулась і подерта скоба бокової підніжки (вирівняв, полірнув і покрасив + покрасив ручку зчеплення подерту). Загнута лапка КПП (молоток + зажим і все гуд). Розтягнувся цеп. З цепом окрема історія. Я так і не поняв як правильно виставляти колесо щоб рівно було, бо зліва на регуляторі є полоски (видно у "вікні" де контргайка на 29, а зправа немає. Я рівняв з штангенциркулем. Цеп вимив, змастив, підтягнув і забув. Погнувся руль, не сильно, але ж руки в мене однакової довжини