В корне не согласен с тем что причиной является мусор в карбюраторе, канал холостого хода малюсенький и если он забился то от того что мот прогрелся он не прочистится...А разбирать продувать весь карб не вариант..Есть методы и попроще, например спрей для чистки инжекторов и карбюраторов, ним можно заодно и нагар погонять в камере сгорания.
На наших мото стоит сетка в кранике которая всю выше перечисленную срань в карб не пускает проверено, после 5 тыс пробега снимал смотрел на дне поплавковой камеры мусора не обнаружил, это говорит о качестве сеточки-фильтра
у мене два мотоцикла і три карбюратора...
пишу з власного досвіду = мені допомогло, якщо є інші думки - аргументуйте
якщо моторчик не хоче тримать ХХ, аж до 2500-3000 об/хв = значить не працює система Холостого Ходу. Як вже не раз було сказано там найтонші канали, а найтонше місце в тонких каналах = точка запирання голкою гвинта якості... тому забитись могло в різних місцях, але найбільша ймовірність і найменша можлива часточка сміття могла сісти саме там.
Сподіватись на сіточку фільтр - можна, але краще поставити фільтр за 2 грн і мати ще одну ступінь захисту. Якщо у когось за 5к в карбюраторі чисто, не означає, що у іншого після першої ж заправки не потрапить якась муть. До спреїв для очищення карбюратора ставлюсь з пересторогою = одне діло розібрать карб і легко змить наліт, а зовсім інше напшукать у фільтр і потім мать проблеми = бруд розчиниться і пройде через усі канали/трубочки/жіклери - де він сяде і чим це закінчиться - Хто Зна???