А как по мне, резина может и не самая лучшая, но хорошая, только колёса тонкие, а это уже особенности конструкции, просто мы хотим из китайского стрита получить и круизёр, и турист, и даже индуро с удобной посадкой как у чопера.
Ти просто читаєш думки
что бы мы могли реально оценивать наш мотоцикл, но это не значит, что его нельзя улучшить поставив фирменную резину за 800грн (одна штука) или цепь не за 60грн, а хотя бы за 600, а вот на замене можно сэкономить т.к. конструкция проста и не требует особых знаний и приспособлений.
Повністю згоден!
Щоправда поставлена дорога резина буде провокувать відкручувать газульку, а це значить збільшення витрат пального, швидше зношування усього. У найгиршому випадку призводить до переоцінки власних сил/умінь та здатностей мотоцикла - ДТП/падіння/травми...
Що ж до гарних розхідників. типу гарних ланцюгів та гальмівних колодок. то це справді доцільно: купив я нові зірочки та 2 (два) ланцюга (80+120 + 2Х60 = 320 грн). Все встановив/підкоротив/змазав = радію. Кожну 1000км один ланцюг знімаю/мию/сушу/змазую. А інший беру готовий і ставлю на мотик. В результаті два (2) ланцюги пройшли 6 000 км. а їх стан значно гірший за стокову цепочку. яка пройшла 10 000 і не завжди мазалась із балончика = перші тисяч 2-3 я її просто прокапував отработкою.
Висновок - зараз моя пара ланцюгів уже трохи поїла зірочки, тобто новий сезон треба починати з покупки нових зірочок і ланцюга, замість того щоб знову марудитись з ланцюгами/промивками/змазками, я краще знову куплю зірочки + DID/EK-chains/Swift чи щось інакше в категорії 500-700 грн і якщо люди не брешуть то наступні 20 000 - 30 000км париться з цього приводу не буду
п.с. Натягувач/заспокоювач ланцюга = корисна в господарсті річ. на наших дорогах краще мать трохи прослаблений ланцюг, щоб потрапляння в глибокі/високі нерівності дорожного полотна не дьоргали ведучий вал. бо вже доїздився до проблем з підшипником і сальником...