Накатав поки-що 450км, на 400 змінив масло на 10w60 hado, синтетика. Враження:
-при їзді одному мот - ракета (важу 65кг), з пасажиром (55кг) відчувається велика різниця, мот стає повільним, хоча під горку вивозить без проблем; на мягкому режимі амортизаторів пробивало на ямах у двох, зробили жорсткіше, ніби вже не пробиває.
-на трасі пробував лише 80км/год одному, сильних вібрацій не відчувається, до 60км/год вібрацій взагалі нема.
-керування дуже хороше, широкий хід руля, зручна посадка, втоми як такої не відчувається.
-передачі трохи підводять, є випадки коли на світлофорі неможу включити нижче 4-ї чи 3-ї,
що робити в такій ситуації?; пяточку відрізали, не зручно нажимати.
-якість зборки хороша, нічого не відвалюється(тьху-тьху), все продумано до дрібничок, центральна підножка - то є річ! світла ніби вистачає, міняти на сильніше не думаю.
Короче, мотоциклом більш ніж задоволений! Радий, що не повівся на якісь інші 150-ки
У меня все те же впечатления и проблемы.
На светофорах чтобы переключить застрявшие передачи, немного приотпускаю сцепу, тогда передачу можно прощёлкнуть вниз.
Пятку не отрезал - она совершенно никак не мешает мне. А иногда жму на пятку чтобы с первой на нейтраль включиться.
Втома видчувается после долгой езды - зад затекает из-за жёсткости сидения и из-за острых его углов..