Если ты сам признаешь, что двигатель не эксплуатируешь, а издеваешься над ним... Твоё мнение - твой выбор. Вот только на форуме не советуй другим так поступать, а то у барыг будет очередь из таких же за новыми ЦПГ и моторами.
Більше того = не стомлююсь відмовлять усіх від форсування CHINAмотиків, рекомендую не викручувать мотор до упору, бажаю усім їздити довго і без поломок. І завжди/якщо не забуду додоаю ІМХО (Імею Мненіє Хрен Оспоріш і/або In My Hamble Opininon)
А вот цитата "а-ля пусть довезёт"... Мы же не на гоночном треке, где все в утиль после финиша. Такое впечатление, что после поездки на работу ты покупаешь новый мотоцикл.
Якщо сильно треба - можна купляти мотик кожні 2 місяці...
не заздріте = мотик працює для мене, а не я для мотика.
Тому і далі буду вижимать з нього усі соки - два сезони він вже проїхав, і мабуть проїде ще 2-3. Бо ніяких задирів/прихватів/інших траблів у цилідрі не виявлено. ВІд систематичного тривалого перегріву зокрема та варварської експлуатації взагалі повело кромки кришки головки + головку + трохи циліндр:
Вже почав ліквідацію наслідків свого супер-виснаження Апача, шляхом шліфування на склі
Тут видно чому гнало з під головки зліва...
А тут видно чого масло горіло на вихлопній трубі і надавало специфічний колір ребрам циліндра
через збільшення зазору - підшипники проковзують в постельках, не критично, але звук не подобається
При цьому двигун працював і тянув нормально: мені не подобалось що втрачаю масло, а все інше було в межах норми. Двигун зняв через міжвиткове замикання в генераторі.