І так з продажем свого 200 кубового китайця постало питання с придбанням іншого металевого коняки.
Спочатку придивлявся до нового GEONа Турера 350сс, але враховуючи його технічні показники подумав шо платити 3100$
за це чудо китайського мотопрому це занадто, коштував би він так на 1000$ дешевше то можна було б ше подумати.
Далі придивлявся до слєгка б/у Хюсонга 250сс, але шось в той час пропозиції на нього по ціні шось також були не айс.
І шо ми маєм?
Скромний бюджет 3000$ і нескромний апетит на кубатуру. Пошерстив не один тиждень простори інтернету було вирішено шукати б/у 400-кубового японця який би вліз в сумму 3000 $
. Як оказалося не така вже й проста задача,
але як то кажуть хто шукає той находить, хто стукає тому відкриють, і от надибую Ямаха Дивирсія, S-ка, об’єм двигла … мама дарагая
.. цілих 600 сс, правда рік ..е-е-е…92, м-да старуватенький екземплярчик,
але по фотках така нічо, дизайн.. ну тоже так нічо. Почав я рити інфу на даний апарат і опа.. перший нюанс – об’єм 600сс а потужність всього то навсього 62 коняки, недалеко втікло від 400сс, але зато крутний момент майже в півтора рази вищий ніж в 400-ки
, а другий нюанс – інформації про мот від реальних власників практично ноль,
ну непопулярна в нас дана модель мапєдки, чого не скажеш про забугрових сусідів, в Європі цих апаратів тьма-тьмуща, звідти і почерпав основні відомості про апарат і так як він знаходився недалеко від мене (70км) вирішив поїхати глянути. Ну шо перша пробна поїздка не розчарувала, мот хоч і нелегкий але рулиться шо мопед, підвіска дуже комфортна для дупи,
загальний стан – задовільний, рішив –буду брати. Короче не буду описувати усіх перепетій при покупці даного мота, тягнулися вони практично місяць, але в кінцевому результаті мот я придбав з повним оформленням документів на себе. Пригнавши мот додому першим ділом заміряв компресію, результати такі :1-13,8кг/см, 2-12 кг/см, 3-13,5 кг/см, 4- 13,2кг/см. Різниця комресії між другим та ншими циліндрами трохи напрягла,
і було вирішено зняти клапану кришку для заміру зазорів, заміри показали шо в принципі в трьох клапанах зазор не вдповідає допускам, хоч і не був критичним, так як зазор там регулюється шайбами а зазор був замалим то зазор в допуски виставив шляхом шліфовки шайб до потрібного розміру. Далі знову замір компресі – а фіг там результат такий же, значить причина – кольца, вирішив попробувати розкоксовку для двигуна, після цієї процедури компресія в усіх 4-ох циліндрах впала в середньому на 1 кг/см, але не вирівнялася, тому поки на даний момент лишився того ровера, поїзджу сезон далі будем пасматреть.
Так, пішли далі, оскільки дана модель 92р. випускалася чисто повітряне охолодження (без масляного радіатора) а з 96р. вже з масляним радіатором то було вирішено його туди присобачити, для цього був куплений з розборки радіатор (рідного не знайшов) від Хюсонга 250сс, розрізаний навпіл, так як був завеликий, і успішно імплантований в систему, в добавок поставив датчик температури масла з цифровим таблом, ну і даби не утомляти далі розповідями шо як ше робилося даю короткий список проведених робіт
- заміна переднього ската на новий
- заміна заднього ската на новий збільшеної розмірності (150/70-18 замість 130/70-18)
- повна переборка тормозних супортів (підклинювали) з заміною колодок, рідини і відповідно прокачкою тормозів
- заміна задньої зірочки на меншу (45зубів замість 48-ми) – відповідно вкорочування цепа
- чистка, регульовання і синхронізація карбів
- перетяжка сідушки
- ну і ше купа всяких дрібниць
Ну якось так, по мірі експлуатації буду описувати які нюанси виникають, а також якшо є серед читачів власники даної модельки – прошу дуже – діліться враженням і досвідом експлуатації. Фото мого коняки