Здоровенькі були мотобраття.
Приймайте в клуги свої " новенького" .
Скутером володію вже давненько, відкатав не одну тисячу км, і , на жаль, помаленьку- чи то скутер, чи гов-ні запчастини , починие доставати по ремонту...
А тепер про " наболіле"
НА 8 тис пробігу злетів патрубок фільтра, вдало наглотавшись піску були посажені поршневі кольца.
Вирішивши , що пробіг не маленькій було прийняте рішення про заміну ЦПГ разом із ланцюгом ( натяжитель був у максимумі ) , и притеранням клапанів. заміною фільтра в зборі з кожухом.
Все плани вдало втілив в життя. Замінив масло , обкатав 300 км ( довше не війшло)) . але яке було здивування , коли при пробігу в 1 тис км. скут знову почав брати масло.
наступні дві заміни кілець ( брав різні кільця і в різних магазинах) також протримались рівно 1 тис км.
Поставив стару ЦПГ и нові кільця - знову 1 тис км. и дим стовбом. Ланцюг, також ледве витримав тих 3 тис км. От и не знаю - чи -то із скутером шось не так , чи заипчастини такі...
Що дивуе - так це що до 1 тис км масла не бере ні грамма, а потім ні з того ні з сьго за 50-80 км. може грам 300 взяти... В диффузорі карбюратора невеликий наліт пилу, мае так бути чи ні - незнаю...
І ще одна проблемма - яка видимо прогресуе- рпи активній ізді відрубуется ДВС, тобто просто глохне, так , ніби пропадае искра, потім котится 5-10 сек і знову включается. Спочатку таке було при 80 кмгод, потім при 70 кмгод , а тепер 60 км год. Відчуваю що щось перегрівается, але що - свічка, вв катушка, клапана підклинюють, хз...
Які будуть думки товариство?
Соррі за "много букаф".