Показати повідомлення
Хар-ка:
Двигатель
Тип: Четырехтактный, один цилиндр
Охлаждение: Воздушное
Объем: 125 см. куб.
Система пуска: Электростартер/кикстартер
Максимальная мощность:8 Квт 8500 об.мин.
Трансмиссия: Механическая / 5 передач / Цепь
Шасси
Передняя подвеска:Телескопическая вилка
Задняя подвеска: Маятниковая, с двумя амортизаторами
Тормоза (передний / задний): Дисковый / барабанный
Размер колес (переднее / заднее): 2.75/18 / 3.00/18
Габаритная длина/ширина/высота:1945*710*1122 мм
Масса: 112 кг
Грузоподъёмность: 150 кг
Емкость бака: 11 л
Расход топлива: 2,2 л/100 км
Максимальная скорость: 100 км/ч
Змінено: 18.06.2012 р., Zahar
Пока доки не пришли, езжу мало. Накатал всего 2 сотни - полёт нормальный. Было пару "багов" которые легко устранил. Дальше посмотрим...
www.lanos.in.ua
мотострахование скидки до 30%
Скайп alex_net4
icq 450774418
Трохи покатавшись, ще пару косяків знайдеш
Но устранивши їх будеш кататись довго і без проблем. В мене дефект виплив один коли хотів зняти верхню половинку кожуха цепу. Не повністю викручений болт упіравсь в трубку ножки пасажира.
Трохи помучившись я все ж таки його відпиляв і вкрутив туди коротший. Значить вони китайці сперш щиток прикрутили, а потім вже приварили ножки пасажира.
Не мешай технике работать!!!!
сильная разница между 110 и 125сс?
Різниця в динаміці майже не відрізняється, а в комфорті, якістю зборки і практичності 125-ка набагато краща. Хотя порівновати ці два мотика не розумно. Різний тип мототехніки, різні двигуни і характеристики КПП, вага, і саме головне різниця в ціні майже в половині. Тому кожний мотик відповідає своїм цінам.
Не мешай технике работать!!!!
Змінено: 13.11.2012 р., Kvasha15
ето понятно что вайпер будет комфортнее альфы габариты вес колеса 18 и что 5 ступка..но в максималке и динамике чучуть я так понял хуже!
Сподобалася приборка на ваших мото(та що з датчиком палива), хочу собі таку поставити. Можете сказати хоча б приблизні габарити і де продається - а то щось не знайду.
І ще - тахометр на 2 чи на 3 проводи? І як він - дуже бреше?
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Змінено: 15.11.2012 р., User
На 125-ці я вижав 100 і все, 110-ка - 90. На Вайпері втикнув 5 і їхать можеш 80 з середніми оборотами двигуна насолоджуючись поїздкою, а в мопеді вже після 60 їхать не комфортно і відчуваєш появу лишньої вібрації і гул двигуна. Обидва мотики в мене з заводськими настройками, так як динаміка мене повністю влаштовує і мені подобається розхід пального, а якщо покрутити карб, то думаю динаміка підвищиться. По відчуттям 110-ка більш тяговитіша, а 125-ка більш розрахована на швидкість і комфорт при крейсерській швидкості, а вже динаміка в неї на другому місці. Но можна поставити меншу зірку і динаміка відчутно збільшиться, а максималка впаде лише на пару кілометрів і тоді вже точно на мопеді ніхто не здожене.
Не мешай технике работать!!!!
Змінено: 15.11.2012 р., Kvasha15
Я зрозумаів, про яку ти приборку пишеш з покажчиком палива, но на вайперах немає датчика палива. На одному сайті було написано, що приборка нового образця на Viper 125,150, но чи точно вона підійде без переробок я не впевнений. Той сайт мені попавсь случайно і зараз я його не знайду.
Не мешай технике работать!!!!
Змінено: 15.11.2012 р., Kvasha15
Датчик палива в мене вже стоїть, під'єднати його думаю не проблема. Найбільше мене цікавлять габарити і дво чи три проводний тахометр. Бо на ті що на два(з Альфи) брешуть безбожно, а на три кажуть краще. Ось фото моєї і знайшов вашу http://skuterok.com.ua/spidometr-zs125j Ще питання: по центру квадратне вікно - це датчик швидкості?
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Змінено: 16.11.2012 р., User
Вайперів з такою приборкою ще я не зустрічав, тому навряд чи тобі хтось скаже точно габарити. Думаю він не більше стандартної приборки буде. Тахометр 3-х проводний. По центру цифровий датчик КПП.
Не мешай технике работать!!!!
Дякую! Здається все підходить.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Добрый вечер!Откуда такая уверенность,что именно по 160мл в каждое перо,обоснуй пожалуйста?
Приветствую!Подскажи,если на отбое стучит вилка,что делать?Я уже и масло гуще заливал,и разное количество пробовал,бесполезно,уже достала эта вилка!Если чё подскажешь,буду признателен!
На іншому форумі вже багато раз обговорювалось про кількість масла в вилці іменно Viper 125. Користувачі там вже замінювали масло в вилці не раз і заливали по 160 мл. Де вони взяли таку кількість вже не помню, но все в них працює як нада і вони просто так з потолка таку кількість не взяли б. В групах вконакті також не раз зустрічав коментарі про те що заливають по 150 -160 мл.
Не мешай технике работать!!!!
Змінено: 24.11.2012 р., Kvasha15
Большое спасибо за ответ,буду применять разные способы чтобы сделать вилку,не выбрасывать же!
Толя!Подскажи у тебя вилка на Вайпере под дисковый тормоз,или барабанный?И какой диаметр перьев вилки?
В мене вилка під барабанний тормоз. А про діаметр навіть і не скажу. Заміряти зможу завтра як не забуду. А по поводу вилкі, ти пружини правильно вставив як розбірав? В нас вона має змінну навивку, більш рідка навивка - низ, а більш частіша - верх. Більш я і не знаю, чим допомогти. А в тебе ці стуки при відкиданні вилки з самого початку, чи з'явились з часом?
Не мешай технике работать!!!!
Всем привет. Тема заглохла. Отпишусь немного.
19.03.2013 Поставил дыркан на учет, обошлось 650 грн по чекам и 180 грн штраф за несвоевременную постановку. Пробег пока 420 км абкатую. Сменил задние аморты на ижевские, они на 20мм. больше. Пришлось под натянуть цепь иначе она провисая цеплялась об раму в раёне крепления маятника. Ижевские бу снял у тестя с явы они оказались ушатаные, буду ставить стоковые(жесткие) на место. Поменял переднюю фару купил ижевскую бу за 40 грн. Фара норм, но захотел заменить оптику и купил жигулёвскю за 65грн. В фаре прорезал болгаркой прямоугольное отверстие для проводки. С начала оставил проводку за фарой(чтоб не плавилась от лампы в 5560вт), но пучек проводки терся между фарой и рамой ну и в дождь могла промокнуть. Запустил все провода в фару, лампу поставил пока бу филипс 5560(на авто менял оставалась в запас). Между отражателем и проводкой положил азбетовую ткань и все это трудом затромбавал в фару. Эффект от круглой большой оптики и лампы помощней сразу заметен, освещаемая поверхность дороги стала гораздо больше. В ближайшее время в планах заменить масло купил кастрол 10W40, поставить лоб. стекло ну а дольше посмотрим
www.lanos.in.ua
мотострахование скидки до 30%
Скайп alex_net4
icq 450774418
У меня на альфе вилка стучала на одбой из- за того что в перьях поразбивало отбойные пружины они примерно по 40мм. Они та как раз предотвращают стук перьев при максимальном их выходе.
www.lanos.in.ua
мотострахование скидки до 30%
Скайп alex_net4
icq 450774418