Показати повідомлення
Откликнитесь у кого китаец Viper Wind. Что за машина. Хочу брать. 4тт, Двойной амортизатор, Сигнализация заводская.
Двигатель
Тип: Четырехтактный
Охлаждение: Воздушное
Объем: 49,9 см. куб.
Система пуска: Электростартер/кикстартер
Максимальная мощность: 3 Квт 7500 об.мин.
Трансмиссия: Клиноременной вариатор
Шасси
Передняя подвеска: Телескопическая вилка
Задняя подвеска: Маятниковая, с двумя амортизаторами
Тормоза (передний / задний): Дисковый / барабанный
Размер колес (переднее / заднее): 3,5*10
Основные параметры
Габаритная длина/ширина/высота: 1720*625*1035 мм
Масса: 82 кг
Грузоподъёмность: 120 кг
Емкость бака: 5 л
Расход топлива: 3 л/100 км
Ссылка на тему о запиле варика http://www.moto.com.ua/forum/topic-421434/
Тюнинг китайских 50сс четырехтактников http://www.china-scooter.ru/index.php/tuning/25-tuningkit.html
В архивах мануалы по 4т китайцам ...
Змінено: 13.02.2010 р., pitbull
Прикріплені файли
Кільце в штоці сидить без зазорів. Пробиває я маю на увазі шо пружина зтискається повінстю. Це залежить, і доведено експерементальним методом, від кількості масла в амортизаторі, ібо масло компенсує місце повітря , тобто чим більше масла, тим менше повітря в штоці, і тим меньше буде ход штока для стиснення повітря. Тому залив 50 кубів масла - масла не достатньо і пружина стискається повністю, а залив 60 кубів - пружина сискається не повністю так як повітня всередині штока додатково амортизує, тоюто до свого максимуму під час стискання на 60 кубах масла шток не жоходить не більше 5 мм
В ході робботи аморта масло протікає через 4 отвори, які, на мій погляд, рівні по діаметру отвору всередині центрального штоку. В нижнього болта різьба М8, знач внутрішній діаметр там 6 мм. Рідне масло там було у вигляді чорної керосиновї фігні, а я вже перший раз заливав туди саму дешеву трансмісіонку. Різницю між нігролом і трансмісійкою я не відчув.
Перед цим заливав нігрол - ледь цю заразу відмив. Не поймеш - чи то масло чорне саме по собі, чи то від бруду і пилу, тому нігоролом користуватись не зручно. На цей раз залив знов трансмісійне В90. Сьогодні помітив шо після покатушок вдвох по нашим хреновим дорогам масло знову підтікає, знач лак не держить....
З повагою
почитал я тут не много , совершенно справедливо замечено , в вилку нужно лить масло для амортизаторов (фото), по поводу раковин на штоке - думаю что там терять уже не чего , можно зачистить раковины наждаком , потом сгладить и отполировать , заменить сальники и поставить пыльники по типу этих (фото)
Одна ! Єдина ! Соборна Украіна !!!
если хочешь выразить свою благодарность ставь + , посты типа (спасибо помог ) или (ты был прав ) только форум засоряют
По твоему получается что важно лишь количество масла?. А как тогда пояснишь то что наливая одинаковое количество масла но разные по густоте (из того что под рукой было: веретенка, моторное и масло для коробки кпп) , вилка вела себя по разному на одной и той же грунтовой дороге. ? Может просто мало масла налил? И соответственно система как говорится не фунциклирует
http://moto.swissblog.ru/nastroyka-podveski-mototsikla-dlya-goroda-i-treka.html - вот прочитай на досуге . Тут кое что есть интересное. Хоть это уже и было где то на мотокоме.
Змінено: 20.09.2016 р., Vitt
насколько мне памятьне изменяет, то в переднюю вилку катит бюджетно мгп10 и трансмиссионка от коробок автоматов
Любіть Україну, як сонце, любіть,
як вітер, і трави, і води,
в годину щасливу і в радості мить,
любіть у годину негоди!
,була одна контора, займалась розборками, але зараз закрились. Вконтакті в группі Вінда один х... розпродував на вінда запи. Питаю - є аморти? а він - є! - В якому стані? - в ідеальному!. Кинув я йому на картку пару сотень, а він мені прислав в зборі вилку з амортами, тільки не від Вінда. От як тепер вірить людям? Каже - у мене на вінді стояла! - та який там [мат] вінд як по розмірам він зі 150 кубового скута (шток на 32, а у Вінда на 27 мм)!
Правда він мені потім вернув 150, і вилка в мене є, правда треба її спочатку ідентифікувати а потім скинути, але на це все немає часу.
А поставити цю вилку - передній супорт дисковий не стане, і кожух колеса теж не стане
З повагою
звернув увагу на цікаву тенденцію. після того, як температура назовні впала, скут заводиться на центральній лапі, але глохне. достатнто нахилити вліво - робе. ще влітку звернув увагу що з нахилом на праву сторону погано заводиться. дивно, адже поплавок закріплн вздовж осі скута
Любіть Україну, як сонце, любіть,
як вітер, і трави, і води,
в годину щасливу і в радості мить,
любіть у годину негоди!
а в мене карб чуть чуть повернутий вправо, тяне вправо патрубок повітряного фільтра.
З повагою
а в мене карб чуть чуть повернутий вправо, тяне вправо патрубок повітряного фільтра.
справа в тому, що теоретично, нахил мапедки не має впливу на якість суміші. лише рівень палива в поплавковій камері. а він варьюється від того, чи на лапі чи на колесах. але моєму єдино. ось що дивно
Любіть Україну, як сонце, любіть,
як вітер, і трави, і води,
в годину щасливу і в радості мить,
любіть у годину негоди!
Знов таки, теоретично, з мізерною долею вірогідності, поплавок на якість пуску двигуна і роботі опосля впливає мало, для цього є інші системи в карбі, і цілком можливо, що на правій стороні повітряні канали, і канали по яким йде паливо або емульсія знаходяться вище (по окружності) вісі карба, а на лівій стороні знаходяться нижче, тому і робить краще.
Десь так...
З повагою
з права лише вакуум, паливо йде зліва. там дві шворки на карб. перевіряв не раз - при зливі палива- форсмажор- вакуумник працює вне залежності від нахилу. але є момонт - чим більше палива- тим більший тиск. тому й краще напір.
п.с. колега по роботі на аналогічного малюка поставив помпу від діо. стандартний не працював, якщо палива мпнш, ніж пів бачка
Любіть Україну, як сонце, любіть,
як вітер, і трави, і води,
в годину щасливу і в радості мить,
любіть у годину негоди!
я не зрозумів - ми про шо говримо - про карб чи вакуумник? Я кажу про нахил карба а не вакуумника.
По поводу клапана - витрата палива в карбі така, шо якшо паливо буде капати зі швидкість капельниці, то карбу буде вистачати, особливо в режимі холостого ходу. Може у друга шланг дугою йде висотою до середини баку, і в цій дугі повітря не випресоване (повітряна пробка) - тоді цілком можливо шо не буде бігти бенз
З повагою
При регулюванні зазорів в клапанах було замічнено якісь непонятки з цепом ГРМ (скутер куплявся б/у реальний пробіг невідомий) через деякий час я зібрався з силами і покопався в двигуні щоб вияснити реальний стан речей і виправити косяки. в результаті замінений цеп ГРМ, направляючі цепа ( див.фото що з ними сталося), випускний клапан і кольца. Осталася підозра на некоректну роботу карба (при русі весь час таке відчуття що газу та добавлю то скину хоча газульку некручу і держу в одному положенні) і чомусь дуже шемно себе веде при прокручуванні редуктор в задньому колесі. Посовітуйте що заливаєте в редуктор бо я знаходив в мануалах пишуть і моторне масло і трансмісійку.
в редуктор льют трансмиссионное масло , если редуктор начал выть ,то лучше посмотреть в чем причина , просто замены масла будет не достаточно
Одна ! Єдина ! Соборна Украіна !!!
если хочешь выразить свою благодарность ставь + , посты типа (спасибо помог ) или (ты был прав ) только форум засоряют
Редуктор перебрать и был план с этим проблем нет, но согласись что если перебрать то сразу надо что то залить чтобы потом весной на сухом не покататься и на склероз не пенять
обычно эти редукторы не слишком требовательны , лично я лишь однажды залил дорогое масло ХАДО (загудел), в основном , если не перегружать , работают надежно , на моделях с 2 амортизаторами совсем хорошо
Одна ! Єдина ! Соборна Украіна !!!
если хочешь выразить свою благодарность ставь + , посты типа (спасибо помог ) или (ты был прав ) только форум засоряют