Привіт всім! все почалось з малого квадрика:
Вже дуже давно задумувався зробити собі щось невеличке і на 4-х колесах. щоб і погасати, і на хазяйстві пригодилось!
зробив трактор! робив з того що міг на роботі придбати! все класно але вийшов немалий і непокатаєшся на ньому для душі! короче ще трохи підшаманю і продам, добре, що покупці є!!!
в і-неті надибав фотки саморобних квадроциклів, є багато і різних! найбільш припав до душі проект Олександра з комсомольска!(дивимось фото нижче) велике дякую йому! повний привід, простота конструкції , недорого і присутність у мене двигуна 150сс!!! - основна причина вибору даної конструкції! ну і, просто сподобався!
шліцева частина колісного диска і проводка 150сс подяка IGOR1,
подяка kaadoc за гальмівну систему!
процес буду висвітлювати по мірі його просування! (читаєм -- наявність запчастин і часу
)
цуть не забув:
оригінал квадра можна найти в однокласниках(александр гас)
копіювати повністю небуду - є власні погляди на конструкцію деяких вузлів, але принцип буде такий самий!
покатався і захотілось більшої прохідності, процес хотіння читаєм звідсіля:http://www.moto.com.ua/forum/topic-1095621/
Учітеся брати мої, думайте, читайте. Чужому научайтесь і свого не цурайтесь!
Змінено: 05.12.2014 р., ivasikr
цуть не забув подяка kaadoc за гальмівну систему!
Рад что пригодилась, интересное решение
Szczecin->Дрогобыч->Караганда->Сарань->Алма-Ата->Капчагай->Аягуз->Polgardi->Veszprem->Szekesfehervar->Каменка->Запорожье->Tanvald->Jablonec nad Nisou и снова Каменка...
О , справа зрушилась! а можна фотки ? який стан?(панелі)і торг присутній?
Учітеся брати мої, думайте, читайте. Чужому научайтесь і свого не цурайтесь!
з торгом туго а фото звичайно можна. якщо потрібно приборку на більш ніж 60 км, то є і такі но дорожче.стан чоткий
Змінено: 16.12.2011 р., IGOR1
більше не треба (швидкість до 60), цікавить щось подібне до кевеїв, фада 11-17! мені треба фото щоб вибрати і тоді домовимось!(фото в лічку можна)!
Учітеся брати мої, думайте, читайте. Чужому научайтесь і свого не цурайтесь!
добре , чекатиму. тре напевно кількість шліців знати , завтра порахую і діаметр заміряю!
Учітеся брати мої, думайте, читайте. Чужому научайтесь і свого не цурайтесь!
у 150сс китай всі вони по шліцах однакові
добре, скіки раз крутив їх , та чогось, уваги не звертав!
ок! жду фото!
Учітеся брати мої, думайте, читайте. Чужому научайтесь і свого не цурайтесь!
ще якби з редукторами хтось відкликнувся було б непогано, мо в когось пилом припадають ???
Учітеся брати мої, думайте, читайте. Чужому научайтесь і свого не цурайтесь!
Мужики,не нарушайте правил форума,есть личка-цены и торг там.
На сайте MOTO.com.ua строго необходимо использовать:
• Специальный раздел для постов, связанных с продажей или покупкой оборудования, рекламы, коммерческих предложений и т.п. Все посты коммерческого содержания, находящиеся не в специальном разделе "Объявления" сайта, удаляются без предупреждения модераторами.
Jedem das Seine
Нехай Бог тобі дасть тобі утричі більше всього того,що ти бажаєш мені.
тут буду процес виготовлення , а решту в "лічці"
Учітеся брати мої, думайте, читайте. Чужому научайтесь і свого не цурайтесь!
молодец
круто задумал
сам ходел собирать квадрик - но, не судьба
сталкнулся с нехваткой запов.
удачи тебе.
__С о_О БщЕсТвО СтаРЫх ПЕНСИОНЕРов...ИМХО___
http://sparker.us/forum/images/sings/birds.gif
Фото образца интереснные, но есть замечания.
по возможности опусти двиг ниже и подвинь к центру.
и вертикальный рульне катит! нужен хоть какой никакой наклон, кажется так удобней будет.
и пытайся по высоте его ниже сделать чем прототип - устойчивость.
Удачи
Club MUSTANG http://www.moto.com.ua/smiles/74_bb.gif
Задумка хорошая, но ты подумай, зачем тебе на 150сс полный привод. Это сильно усложнит конструкцию, да и лишний редуктор со ШРУЗами съедят немного л.с. мотора, которых и так маловато. ИМХО, на фотке мотор лежит очень высоко, поперечная устойчивость будет никакой. Попробуй расположить мотор и редуктор внутри рамы.
кобилок стане, робиться не для швидкості! повний привід це просто супер! інакше нема змісту!--- можу купити китайця задній привід, без диференціала, 110-200сс , нема бажання ( як в анекдоті
) , копії небуде , - схема повного приводу-такаж, рама-майже така, кермо- цуть під кутом,двигун нижче, ну і ще там трохи...
сьодні найшов мотокаляску,їхав дивитись-- візьму редуктор і колеса(диски)!
тре ще один редуктор!
Учітеся брати мої, думайте, читайте. Чужому научайтесь і свого не цурайтесь!
добре , чекатиму. тре напевно кількість шліців знати , завтра порахую і діаметр заміряю!
А зачем колесный диск?Для того чтобы использовать с него ступицу со шлицами?
Русский военный карабль-Иди нахуй!
Хм... цікаво! Буду слідкувати за темкою!
Карпаты2>Suzuki Address 50cc>Viper Matrix 150cc>Zongshen Winner 200cc>Tornado 250сс>Honda Silver Wing 400cc>Suzuki sepia>Honda Silver Wing 400>Honda Silver Wing 400>Honda Transalp 650
так ! проточу і прикручу болтами (м6-8) ведучу зірочку!
Учітеся брати мої, думайте, читайте. Чужому научайтесь і свого не цурайтесь!
так ! проточу і прикручу болтами (м6-8) ведучу зірочку!
Не надежная конструкция получится.Лучше выточить стальную ступицу и нарезать шлицы.Понятно,что это выйдет дороже,но зато гораздо надежнее.
Русский военный карабль-Иди нахуй!
на дирчі витримує 13-14" диска? зірочка буде мати набагато меньший діаметр! стальну зробити можна , але більше гемору!(токар+фрезеровщик), а з диска, мені, токар зробить що треба і як треба!
Учітеся брати мої, думайте, читайте. Чужому научайтесь і свого не цурайтесь!
на дирчі витримує 13-14" диска? зірочка буде мати набагато меньший діаметр! стальну зробити можна , але більше гемору!(токар+фрезеровщик), а з диска, мені, токар зробить що треба і як треба!
Не так редки случаи когда вырывает ступицу на скутере.Следует учесть что вес увеличится,а так же увеличится нагрузка в связи с полным приводом и тем же возросшим весом.Так что смотри сам-что лучше:сделать сразу как положенно,либо же потом переделывать.
Русский военный карабль-Иди нахуй!