MOTO.com.ua
events
0
Події
Погода: Київ
21.11, 22:45
44
0 °С
Вітер: 0 м./с., Зах
НовиниФорумОголошенняЖурналКаталогПривалКалендар
Реєстрація Вхід
?
Увійти
Допоможіть Армії, наближайте нашу Перемогу!
Форум
Шукати

Viper Cruiser 250 сс - ремонт, обслуживание, эксплуатация

Переглядів: 151906
26.05.2008 р.
answerview
Показати повідомлення
Моя мечта наконец то збылась и я купил Cruiser
скутер просто красавец
особенно мне нравится цвет
18_good  8)
Змінено: 06.05.2010 р., MopeDDriveR
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
like
good
bad
shockingly
1••45678910
01.11.2008 р. відповів для Dolphin  
answerview
На одометре - 465км. Вчера немного увеличивал скорость при обгоне грузовых до 60км/ч. Душа поет, а руки так и хотят еще крутануть газульку. 01_smile  Я создал новую тему по кубатурникам, так что давайте там писать отзывы за время эксплуатации. Это касается не только Торнадо, но и других китаез. 17_wink
Я не байкер. Я - ВОДИТЕЛЬ МОТОЦИКЛА!
like
good
bad
shockingly
01.11.2008 р. відповів для motowolv  
answerview
А как называется тема? Я так понимаю по кубатурникам это только по чайнамаксикам ? Т.к. по штормам и т.п. - тем миллион!
[URL=http://www.speedtest.net]http://www.speedtest.net/result/1299060209.png
like
good
bad
shockingly
12.11.2008 р.
answerview
Всім вітання! Бачу по погоді що мій перший серйозно скутерний сезон добігає кінця і я вирішив наваяти звіт про експлуатацію свого коня Viper Cruiser 250cc. З досвіду тільки дві Ямахи Джог, і то осідлати вдавалось рідко, в основному молодший брат на них розсікав.  
Ітак, скутер був придбаний на початку лютого 2007. Прийшлось замовляти у місцевих продавців, так як в наявності небуло, і така техніка тільки підзамовлення. До мене продали тільки одного Торнадо 250сс. В той час на сайті Вайпера висіли рекомендовані роздрібні ціни на техніку. Придбав на 100грн. дешевше ніж було заявлено. Заплатив здається 9700.
Цілу зиму думав що брати, думав про варіант зі Штормом 150, але вибір впав на Круізер 250 так як двигун 150 в домашньому мотопарку вже існував, в брата Р3 150сс, і хотілось щось інше. Торнадо відпадав так як здавався мені завеликим, про що я потім трошки пошкодував коли його побачив літом на заправці. Круізер і Торнадо до того бачив тільки на фото. Але нічого, що не робиться робиться на краще.
Позвонили з магазину кажуть привезли, питаюсь сірий як замовляв, сірий ну слава Богу. Прошу їх щоб не складали і не заводили. Біжу купую банку червоного концентрованого  антіфризу Febi, дистильовану воду для розбавлення, масло Лікві Молі 10W50 Synt. Приходжу в магазин , блін той дєятєль вже склав, як виявилось потім склав неакуратно, пережав болтами лобове скло, в процесі розсипалось. Ну то єрунда. Дивлюсь красавєц, око радує. Пробуєм заводити, ага фіг. Акум слабий поставили інший. Згорем попалам завели. Все працює, проїхався нормальок, загрузили в бус і в гараж.
По приїзду і розгрузці огляд гаражними дятками, зразу зпаплюжили мол тіпа китаєць, я й сам дивлюсь та пластмаса така хіла, і все таке сире, заводиться погано, блін чуть не плакав, але  взяв себе в руки, що маємо те маємо.
В першу чергу замінив охолоджуючу рідину, ще по ночам міг вдарити морозець, а кітайському антіфрізу віри нема. Перед тим промив систему дистильованою водою. Замінив масло, то що там було просто якась рідина незрозумілого кольору. Ну і перші метри по гаражах. Потихенько, акуратно. Приїзжав в гараж майже кожен день щоб покататись. Доставало те що заводиться на холодно і далі дуже погано.
Тим часом, рівно через тиждень позвонили з магазину, привезли документи. Через рішалу поставив на облік, дали тимчасовий техпаспорт. Заодно відкрив категорю А, із заміною прав на пластикові. Пізніше, а точніше через три місяці тимчасовий техпаспорт замінили на постійний, пластиковий.
Почалась експлуатація скутера. Точніше обкатка. Привіз до дому так як живу за містом в особняку.  Проблема із заводкою виправилась викиданням із системи подачі бензину вакуумного крану. Підключив напряму з баку до карбюратора.
При найменшій можливості катався, їхав куди очі бачуть.  І тут перша несподіванка, повертаючись з такої покатушки зупинився в магазин, вже стемніло. Заводити а світла нема, тільки повороти. Так і доїхав до дому. Вияснилось що погано контачив запобіжник.
На 300км  заміна масла в двигуні і редукторі.
В одні з вихідних днів вирішив зняти пластикову обшивку і провести обстеження нутрощів. Заодно дослідити як регулюються клапана. Підходила перша тисяча. Перед тією  процедурою відвідав ринок, накупив самонарізів, скобок, шурупів, хомутів, ізоленти. Все це дуже знадобилось. Проклав акуратно проводку скрутивши в жгути. Поміняв місце дислокації блоку сигналізації і ривуна, до того це все було під сідушкою і завджало. Поставив бензиновий фільтр-відстійник. При складанні всього в зворотньому порядку намучився порядно. Якість пластику жахлива. Одного разу скутер впав з бокової підніжки, я сам винен, поставив під наклоном і з працюючим двигуном. Все обійшлось, ледь замітні царапи.
1000км заміна масла, 2000 а потім кожні 1500км.
Щоденна експлуатація, перші дальнячки на 300 км і серйозна поломка — десь на 2500 перестав крутити вентилятор на радіаторі. Вчасно зауважив і перегріву уникнув. Довго думав що робити. Позвонив  в Одесу кажуть в наявності тільки в зборі з радіатором — 350грн. Нічого не придумавши вирішив купити. Прислали, блін не то, а від Торнадо, але набагато якіснше виконано ніж то що було. Різниця в  патрубках на радіаторі. Позвонив сказали що нема проблем присилай назад. Але я поставив той і вентилятор зараз стоїть перед радіатором і дує на радіатор. Нічого страшного охолодження працює справно.
В процесі експлуатації декілька разів підрегульовував клапана. Так як неподобалась робота двигуна. Зараз добився того чого хтів. Виставляв по інструкції описаній на форумах.  Замінив свічку на NGK. Ще поміняв лимпи в фарах на галогенки Н4 55вт. Але довелось відключати одну лампу,  розряджався акум. Поміняв масло в передніх амортизаторах. Залив Лікві Молі спеціальне. Процедуру робив два рази так як перший раз залив забагато. Поміняв тормозну рідину теж Лікві Молі. Тормоза стали просто супер. Але була проблемка із задніми колодками, а точніше із супортом, він стояв якось криво по відношенню до тормозного диску і в результаті колодки зношувались нерівномірно. Виправив підставлянням шайби під болт кріплення супорта. Нові колодки відходили неповних 4000км. Також прийшлось підтягувати рульову. Пилососив повітряяний фільтр. Хвилює те що не зустрічаю ніде такого ж.
Була ще одна досить неприємна поломка.  Коли повертався з роботи тріснула ручка газу в місці кріплення до неї троса газу. Прийшлось викликати бус. Поки чекав розібрався що сталось, навіть почав рухатись, але передумав. Багато машин, година пік, а одною рукою тримати руль а іншою дьоргати трос газу трохи небезпечно.
Ще виникали деякі проблеми із кріпленням багажника і китайськими болтами. Болти поміняв, багажник підварив.
Мало не забув, дуже погані стоять включателі стопів. Прийшлось міняти. Один 25 грн. Із за них горів головний запобіжник.
По характеристиках скутер влаштовує повністю. Максималку розвивав 130 по рідному спідометру по рівній дорозі в безвітряну погоду. На трасі тримаю крейсер 90-100. Розхід палива максимум 4 літри. Оглядав ремінь, але так як немав штангенциркуля під рукою проміряв лінійкою 21-22мм. Але вже придбав новий через «Бегемото» Athena 918x22.1. Заводиться без проблем. Навіть з настанням холодів і нічних заморозків з пів оберта. До карбюратора не торкався.
На даний момент пробіг складає понад 7000км. Загалом апаратом задоволений.
Минулої суботи довелось тестувати Malagutti Madison 250, двигун Ямаха, 2001 рік випуску пробіг 8000км. Стан ідеальний. Але сподобалась тільки якість пластику і зборки, більше нічого. А ще без документів.
Вважаю що китайську техніку можна експлуатувати, але акуратно. Зараз чекаю коли вони випустять щось потужніше, хоч пригледів вже собі Сакс 400сс. В лютому поїду в Київ на виставку думаю він там буде. А там вирішу.
Всім удачі на дорогах!
[url=http://nomer.avtobeginner.ru]http://nomer.avtobeginner.ru/uamoto/BC394940AA.png
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
like
good
bad
shockingly
12.11.2008 р. відповів для tyxanton  
answerview
Щиро дякую за побажання! Тобi теж усього гарного! Полностью с тобой согласен по поводу эксплуатации китайской техники. Просто ей надо уделять больше внимания (особенно перед началом эксплуатации). Обтянуть все детали, закрепить не закрепленное и техника будет бегать не один десяток тысяч километров. 20_drinks
Я не байкер. Я - ВОДИТЕЛЬ МОТОЦИКЛА!
like
good
bad
shockingly
Dolphin
13.11.2008 р. відповів для motowolv  
answerview
А мне хочется хоть 100000км пройти,я думаю что пару раз поменять кльца и 100штук он пройдет!!!
PS:Не зряж инженера HONDA участвовали в разработки 157QMJ !!! 21_umnik
like
good
bad
shockingly
13.11.2008 р. відповів для Dolphin  
answerview
Чайна 150-ка ни при каких раскладах 115 не пойдет по прямой.
Тут либо ты лукавишь, либо спидометр у тя брехун01_smile
115 - это максималка для китайских 250-ок.
The main is to have an aim you want to achieve.
like
good
bad
shockingly
22.11.2008 р. відповів для PaSHOCK  
answerview
для 250-ки максималка 120-125, проверено, у меня круизер 250, прошел 4300км, доволен аппаратом на все 100%, взял его в веломото летим за 8240 гр, я вэтот скут влюбился сразу, на торнадо менять не захотел хотя предлагали, так как по ошибке достали со склада и собрали торнадо, постановка на учет обошлась около 600гр, это всте со страховкой и техосмотром, ставил на учет сам, сложного ничего нет, через 3 месяца обменял техпоспорт на постоянный- это еще 200 с чем-то гривен, за все время никаких особых проблем не имел, как-то периодами начала пропадать тяга даешь газ на полную, а скут еле-еле до 80 разгоняется, через некоторое время опять нормально и так повторялось несколько раз, заменил свечу на NGK и данное явление перестало мучать. Езжу довольно агрессивно, при возможности 80-100 км/ч ехать 60 на нем скучно, с пассажиром идет тоже довольно легко, еще лопнули петли крепления кофра, переварил- хватило на некоторое время- лопнули снова. Изменил конструкцию кофра. Сейчас он представляет собой платформу из листа нержавейки 5мм, который крепится к раме в местах крепления задних ручек- на 4 болта, болты заменил на м8*70мм, между ручками и нержавейкой- бронзовые втулки длиной по 40мм, кейс крепится к платформе. Еще по моей вине разбилось ветровое стекло, поставил на неровной поверхности па боковую подножку, и скут упал, сразу почувствовал как ездить без стекла, решил срачно решать проблему,новое родное не нашел, сделал при помощи промышленного фена из оргстекла 2мм полочилось неплохо. Менять аппарат не хочу, в планах поставить тюнинговый варик малосси, стоит 160 евро под заказ, и поршневую на 300 кубов. Сегодня уже пошел снег, жаль, нехочется прекращать ездить на двух колесах. 03_biggrin
like
good
bad
shockingly
Dolphin
22.11.2008 р. відповів для PaSHOCK  
answerview
Дядя ненужно стрелять от фоноря глупые цифры,которые под собой не имеют некакой основы!!!
Ты сидел,сидел и решил стрельнуть что в голову взбрело???
Я лично Торнадку 250 разгонял до 125,я думаю если очень хороше настроить карб. и вариатор то 130 пойдет.А уменя спидометр действительно врет,так как показует 130км,но 110 я еду.
Есть сомнения?Давай приезжай,возьми с собой GPS и естественно 100$ и я тебе продеманстрирую... 03_biggrin  03_biggrin  03_biggrin
like
good
bad
shockingly
23.11.2008 р. відповів для Dolphin  
answerview
20_drinks Так его, так! За уши и об глупости!  03_biggrin  03_biggrin  03_biggrin
Я не байкер. Я - ВОДИТЕЛЬ МОТОЦИКЛА!
like
good
bad
shockingly
Schnitzer
26.11.2008 р. відповів для PaSHOCK  
answerview
Поддерживаю.

Ребята, хватит меряться пиписьками. Даже хвалёная торнадо 250 максимум идёт 115 км/ч. Это скутер! Это не мотоцикл.
Колёса маленькие, редуктор, вариатор...
"Тюнинг"? О каком китайском тюнинге может идти речь, если на эту дроч даже запчасти днём с огнём не найти???
like
good
bad
shockingly
Schnitzer
26.11.2008 р. відповів для caporal  
answerview
Малосии на китай? Это что-то новенькое...

300сс стоит 500 баксов? Разве логично вкладывать такую сумму в увеличение объёма на 50сс, причём табуретка остаётся таже - колеса 13 дюймов это вообще звиздец (((.
like
good
bad
shockingly
Dolphin
26.11.2008 р. відповів для Schnitzer  
answerview
Ох ребята как я устал от ваших безмысленных слов!!!!
:helloween:
Пойми если у человека руки извини из ЖОППЫ ростут и в голове одна извилина,то он никогда не сможет понять принцип работы двигателя внутреннего сгорания,карбюратора,вариатора и многих других узлов,я уже просто небуду говорить о степени сжатия и крутящем моменте...
Я понимаю если  у человека просто не хватает ума,терпения и смекалки сделать все пускай не идеально,но хоть приблизится к этому,то врядли он когданибуть поверит что егоже скут сможет выдать на 30% больше мощности всеголишь с небольшой переделкой и настройкой карбюратора и вариатора 03_biggrin  03_biggrin  03_biggrin Не верится???Но это факт который уже доказан не один раз.
Давай теперь для совсем уже далеких и не вминяемых!
Есть реальный факт и подтверждения что обычная,как Вы уважаемые говорите Китайская табуретка с обемом 50сс-просто страшно наверное на нее смотреть,развивает максимальную скорость по прямой ровной дороги 93км/ч.Почему?Там ведь всего 3 или 4 лошадки,ведь чтоб преодалеть сопротивление ветра на 90км/ч. уже нужно совсем не мало мощности.А ответ прост,нужно иметь понятия о работе того что возит твою попу и пробывать-пробывать,и искать самый оптимальный режим работы.
Так давайте же теперь задумаемся что может выдать двигатель 157QMJ ???
Если полтиник смог выдать груба говоря 90,то что выдаст двигатель в 3 раза большей кубатурой?Давайте еще глубже!
Какую тогда максимильную скорость можеть развить 250сс?Ведь он уже в 5раз больше по кубатуре чем 50сс,хорошо понятно что скорость будет не в 5раз больше и не в 4,3,2.Но при идеальном раскладе я думаю она будет в пределах 130-140км.Правильно настроенная Форза с нужным вариатором развивает скорость до 160км/ч.
Поэтому хватит обманывать друг друга и самих себя!
Покрайней мере поимейте уважение к себе и не утверждайте того чего на самом деле нет...
Я тоже долго не мог поверить что КОПЕЙКА ВАЗ 2101,на Московском полегоне поехала 290 км/ч. 05_shok  05_shok  05_shok Естественно что там переделалось наверно почти все,но сам факт-КОПЕЙКА 290км/ч.Ошаломляет,правда?
И еще простите если кого обидел,просто попытался высказать свое мнение и может кому хоть чуток подарит знаний 17_wink
Парни давайте не флудить,для этого есть специальный раздел,кто незнает... 20_drinks
like
good
bad
shockingly
27.11.2008 р. відповів для Dolphin  
answerview
Данный кореш (Schnitzer) уже порядком нафлудил на другом сайте - motoua.net, а теперь зашел сюда показывать свою вшивость. 25_spiteful  Сам же ничего не предлагает путевого. Один флуд!
Я не байкер. Я - ВОДИТЕЛЬ МОТОЦИКЛА!
like
good
bad
shockingly
27.11.2008 р. відповів для motowolv  
answerview
18_good  Во-во! Что там, что здесь - ничего толком а один гон... Под требунал его!!! (звёзды рубить) 13_evil
[URL=http://www.speedtest.net]http://www.speedtest.net/result/1299060209.png
like
good
bad
shockingly
Dolphin
27.11.2008 р.
answerview
Да ладно парни я думаю он осознал что не прав.Мы то понимаем что это всеголишь слова человека который,просто не может осознать реальную действительность...А вот за других уж очень обидно.Ведь многие люди далекие от техники (просто не имеюшие знаний,начинающие скутеристы) читают такие форумы и начинают верить в глупости что пишут флудеры.Ведь всегда проще поверить и зделать так чтоб,машинка была вялая и тугая,чем долго думать,пробывать и искать выходы из таких ситуаций. 02_sad
like
good
bad
shockingly
06.12.2008 р. відповів для Dolphin  
answerview
Привет, позавчера случилась нехорошая х-ня, отказал стартер на моем круизере, снял, разобрал, оказалось, что он залит маслом, на валу ротора, а вернее в пазах передней крышки должен быть сальник, на моем стартере его или вообще не было или он был из немаслостойкой резины, счас поеду на базар попробую подобрать сальник а заодно и щетки может реанимирую.
like
good
bad
shockingly
Schnitzer
06.12.2008 р. відповів для caporal  
answerview
Привет, позавчера случилась нехорошая х-ня, отказал стартер на моем круизере, снял, разобрал, оказалось, что он залит маслом, на валу ротора, а вернее в пазах передней крышки должен быть сальник, на моем стартере его или вообще не было или он был из немаслостойкой резины, счас поеду на базар попробую подобрать сальник а заодно и щетки может реанимирую.

Привет!
Это вечная проблема всех торнадо и круизеров.
Внутренний диаметр сальника - 13,4, внешний - 24.
Подходит сальник от джоги - 13,7/24. Стоит около 10 грн.

Удачи тебе в ремонте 01_smile.

Если возникнут проблемы со сборкой стартера - обращайся 17_wink.
like
good
bad
shockingly
06.12.2008 р. відповів для Schnitzer  
answerview
спасибо за инфу 20_drinks , но все-таки думаю, что эта проблема постигла не всех владельцев торнадо и круизеров, т.к. встречал людей с пробегом около 8000 км и они по этому поводу ничего не говорили
like
good
bad
shockingly
Schnitzer
06.12.2008 р. відповів для caporal  
answerview
Я проехал 6100 км и проблем с запуском не наблюдалось. Но для профилактики решил проверить стартёр - естественное масло там было. И даже не важно сколько его там - факт в том, что оно туда попадает и приводит к скорому стиранию щёток.

На самом деле, стоковый сальник довольно неплохой, только в нём надо заменить пружину.

P.S.: зима радует 01_smile. Сегодня у нас было +20. Как хочется вообще не закрывать сезон 01_smile))....
like
good
bad
shockingly
Dolphin
07.12.2008 р.
answerview
Все резиновые детали китайсого производства действительно очень плохого качества,поэтому желательно заменить всю резину на нормальную европейскую или итальянскую,а лучше на нашу советскую. 03_biggrin
Дак зачем закрывать сезон?
Будим ездить пока гололед не прихватит...! 20_drinks
like
good
bad
shockingly
1••45678910
Тюль купить недорого в Украине
купить телефон в Одессе со склада, Украина
купить инсталляцию для унитаза в Одессе, магазин сантехники
© 2001-2024, MOTO.com.ua - все про мотоцикли та скутери!   Зворотній зв'язок   Про нас   Реклама на сайті   Магазин