Не дай вам бог, залить в мот со сцеплением в масляной ванне не то масло, что рекомендовано....
Аж страшно стало
и что-ж такого страшного случится с нашей мелкой и слабо-сильной мототехникой ? кроме возможной пробуксовке сцепления ? и-то, для этого нужно усердно поперцевать.
вірно підмітили!)
Масло сертифіковане по API SG та по ACEA A3 - можна лити.
Якщо на банці є API SJ - то може заполірувати сцепу, але таких масел мало.
При обкатке надо использовать минеральное или полусинтетическое масло, для нормальной притирки деталей. После обкатки, ....для увеличения мото-ресурса, используют синтетику
мінералка дає так звану "швидку обкатку" - чим знижується ресурс двигуна, а також іде гірша змазка саме тоді, коли вона особливо потрібна мотоциклу - у період обкатки.
Також мінералка має суттєво гірші протизадирочні якості,
швидше стікає з деталей - тому при старті у вас масляний голод мотору.
загалом я вважаю шо мінералку можна лити в кончений мотор який жере масло, на той час поки шукаєш новий мот, або запчастини для капіталки, а так потрібно по можливості лити синтетику, хай навіть не супер брендову.
А полусинтетика - це спроба зробити з мінералки синтетику, вона звичайно ж краще від мінералки, але до синтетики не дотягує.
А спец-мото масла нужны (необходимы) для форсированной и высоко форсированной техники, где обароты кв превышают 8-9000 об. А техника, до 7000 об., нормальная или дефорсированная, легко переносит масла по-проще.
на вайперівському 157fmi 10к оборотів - це форсована техніка?) Форсована по моєму це хочаб 14, як на сб400...
Хоча загалом з Вами згоден, але є також і така думка - беруть китайця, обкатують його на найдешевшій мінералці, потім ллють шось на 5грн дорожче. А потім - "от китай гівно, через 10к накрилося падло)"
у 0W40 высокотемпературная вязкость пониже будет, и поэтому воздушнику в жару предпочтительней 10-15W40
у них однакова високотемпературна вязкість - 40.
А от на морозі -30С 0W40 (або 5W40) краще для мотоцикла ніж 10W40, якщо пальці (на руках і ногах))) не відмерзнуть))
А влітку краще 10W50, особливо
на дуже високих обертах у дуже сильну спеку, бо W40 нагрівається і перетворюється у воду по в'язкості.