У мене Viper Cruiser 250. Проїхав тисяч дев'ять, точно не пам'ятаю.
Двигун 172MM - чотиритактний, з рідинним охолодженням. Зчеплення у масляній ванні, як буває у мотоциклів, нема. Обороти у нього не такі вже й високі, максимум мабуть тисяч шість.
Тому не бачу жодного сенсу обирати якесь масло з понтом "мотоциклетне" чи "скутерне"
Для двигуна постійно використовую напівсинтетику Liqui moly MoS2 Leichtlauf 10W-40
Ось воно: http://camion.com.ua/MoS2-Leihtlauf-SAE-10W-40-Molibden
І ще тут: http://liquimoly.ru/articles.html?id=26
Заміна вчасна, як і вказано - через тисячу км.
Для редуктора з самого початку використовую напівсинтетичне Venol Gear GL-4 75W-90
http://www.venol.com.ua/ru/product/transmisiyninnn/mehanichnyhkorobok/Semisyntetic-gear-75W-90-GL-4.html
Міняю іноді як вказано - через 2 тисячі, а частіше разом із заміною масла двигуна, через 1 тисячу.
[url=www.tvereza.info]http://tvereza.info/downloads/shareknowledge/images/btum.gif