У меня 48-я с подножками( почему и зарегистривовали как 2-х местную). А вообще, не надо искать черную кошку... Мопеды абсолютно аналогичные(кроме наличия подожек). На 05-ю и на 20-ю, пытаетесь втулить аморт от 48-й, так это можно... А вообще, я иногда побаиваюсь, чтобы от избытка каталогов с кемто чего не случилось... Я, считаю, что японцы, такие же люди( которым свойственно ошибаться), и разрабатывают в основном на компе, а не в поле... В СССР разрабатывалось на десятилетия, а у них на месяца...(шутка) В общем, чем ещё можно доказать свою незаменимость, как не менять каталоги и мануалы..
На ніжки ніхто не дивиться при реєстрації, у них є база, по ній і реєструють.
Я, щоб не палитися, зняв ніжки, і все одно зареєстрували як двомісний.
У мене стояв спідометр на 100 км, я сам експерту сказав, що спідометр не рідний, а він відповів що йому пофіг спідометр, хай хоч від літака стоїть.
І потужність двигуна аналогічна, і максималка аналогічна?
Не намагаються втулити, а вже тулят, але це ж не колгосп , а не завод.Плюс до того з-за цього колгоспу рве раму по верхньому кріпленню.
Раніше і в Японії, Європі,Америці, теж на десятиріччя розробляли.Візьми ті ж Форди, Хонди 70-80-х років, який там метал, яка товщина, і порівняй з нинішніми.Та навіть взяти ту ж 20 Ліду і порівняти з 48-ю, той же пластик на 20 міцніше буде.