І якщо на поршні даже не керамічне покриття, і якщо від цього покриття толку мало, то гірше поршню від нього точно не
поршень з покритим днищем 119 гривень, а без покриття 112 гривень.
Від 7 гривен сильно боляче стало кишені?

Я, понимаю, что поршень просто болванка, в которую вмонтированы палец и кольца, но не такую же дешовку брать ( по цене алюминия).
Твою дивізію,ще одному не дає спокою, на чому я буду катати.
Ти напевно теж на оригінальних поршнях катаєшся?
Чи ти хочеш сказати що вландовский поршень з іншого металу зліплений?
Якщо ти уважно читав цю тему, то я постійно,в розточений циліндр пхав вландовский поршень, і кожен рік його міняв.Тепер ось вирішив поекспериментувати, спробувати, як на дешевому буде їздити.Якщо ти дивився мій заказ-у мене і вландовский і сієшный замовлені.
Пів сезону я відкатав на самому дешовом татовском поршні, правда циліндр уже був неабияк зношений, але свої 98 біг і не прихвачувало.
Ось я і хочу спробувати покатати на сієшном після росточки, якщо його на сезон вистачить, а я думаю що вистачить, то навіщо в три рази дорожче платити за вландовский.
Для нетямущих хочу повторити, що я нікого не змушую катати на дешевих поршнях,і нікому не нав'язую свою думку.У мене є свій скут, і я маю право експериментувати з ним за своїм розсудом.
