Юра,я ж писал давно очень,как я подшипники на новом Найс-Рич менял.НТН,тайвано-Японские-типа.Через 500 км. правый завыл.Бвстренько SKF поставили с полиамидом и езжу уже 4 года без проблем...Вот редуктор вроде как искать надо...Пока не воет,но когда колокол сцепления крутили взад,вперед,то стук такой.Мастер говорит,что ездить еще можно,но редуктору приходит конец.
Олег, у мене 56 підшипники стоять, а SKF таких не існує.
Поліамідні сепаратори майже всім гарні, але у них так само є недолік , це суворі вимоги до дотримання температурних меж, як верхніх, так і нижніх. Адже смоли, є сполучним матеріалом в полімерах, стають крихкими або пластичними при низьких або високих температурах.Робоча температура при постійній роботі не повинна перевищувати 120°С, короткочасно - до 150°С.
А редуктору не заважай працювати, не лізь у нього і не дивлячись на його роки, він, редуктор, ще і тебе переживе.
І не дивись ти на китаячие шестерні-від них один геморой